Heräsin nokosilta kun anoppi tuli herättämään, että on ivecossa valot päällä. Koitin sitte niitä sammuttaa, mutta ei perkele ei sitte millään. Autossa palaa kaikki valot. Ainut apu on jos ottaa akun irti niin se on ainoa keino ettei valot pala. On kokeiltu virtalukkoa ja releitä on käyty läpi,sulakkeiden pois ottaminen ei auta mitään. Pitäs 8 tunnin päästä olla jo radalla, mutta ei nyt hyvältä näytä. ja kyseessähän on vuoden -98 iveco daily. Voisko joku kova rekkamies tai muuten vaan fiksu ihminen auttaa hädässä? :)
Ivecossa sähkövika!??
7
6085
Vastaukset
- kolkytjarisat
Ivecossa sähkövika? Ennenkuulumatonta :)
Itse ajoin aikanaan vuosituhannen vaihteen Eurocargolla, silloin kun auto oli esittelykäytöstä lähtenyt töihin, eikä ollut yksi eikä kaksi kertaa kun pajalla käytiin. Auto jätti mm. kerran sammumatta kun avaimet käänsi nollille.
Ei kyllä pysty asiaasi auttamaan mutta tulipahan kirjoiteltua.
Ensiapuna akku irti ja sitten kun tulee löysää niin pajalle.- jiipee1007
otin akun irti ja laitoin takas, niin nyt se perkele ei lähe käyntiinkään.
jiipee1007 kirjoitti:
otin akun irti ja laitoin takas, niin nyt se perkele ei lähe käyntiinkään.
Valojen syttyminen on merkki akun lataustilan vähyydestä, ainakin Ivecon euro cargossa syttyy parkit tai vilkut kun virrat hiipuu akusta.
- 1+6
Samaa mietin minäkin, että mites Ivecossa sähkövikoja. Paras oli, kun lukasin hytissä iltasanomista, että seuraavana päivänä pitäs sadella, niin Iveco alkoi temppuilemaan jo valmiiks......mutta kyllä jotkut on ajaneet paljonkin ilman ongelmia. Niin ne väittää.......
- pääsähkäri
irroita akun miinus kaapeli ja laita akku lataukseen....sen jälkeen marssit deltalle koskeloon ja ostat sähkökeskuksen eli sulakerasian joka sijaitsee autossasi kojelaudan vasemmassa alakulmassa....vaihdat sen ja huomaa asentaa alkuperäiset releet oikeille paikoilleen äläkä arvo niitä miten sattuu....kytket akun uudestaan ja taas toimii....pääkeskus on saanut vettä joten olisi hyvä myös suojata se jollain kortongilla ylhäältä päin valuvalta kosteudelta
- Kyllästyny
Tässä on koko saatanan talvi tapeltu eurocargon kanssa..viimeks tänään yritin saada ivecon paskaa käyntiin kuuden tunnin ajan...lohko ei tunnu toimivan ja käynnistelyjen välissä saa olla laturin kanssa koheltamassa pakkasessa..ei vaan lähde millään. joskus auttanu kun vähän kaasulla laittaa, mutta ei..ryyppykään ei auttanu, enkä puhu taskukossusta, vaikkakin olisi kuskia lämmittänyt. Miten helvetissä mä saan sen huomenna käyntiin, kun haut kasaantuu?? Apua! Välillä se lupailee ja kävikin jo 3-4 sekunnin ajan mutta sit vaan tukehtui, jonka jälkeen ei taas inahdustakaan. Sanon itteni irti, jos toi italokatiskan paska ei käynnisty. Hommat kusee. 90-luvun lopun malli, ja joo, ohan sillä 600 000 ajettu, mut silti.
- Esko15
Kyllästyny kirjoitti:
Tässä on koko saatanan talvi tapeltu eurocargon kanssa..viimeks tänään yritin saada ivecon paskaa käyntiin kuuden tunnin ajan...lohko ei tunnu toimivan ja käynnistelyjen välissä saa olla laturin kanssa koheltamassa pakkasessa..ei vaan lähde millään. joskus auttanu kun vähän kaasulla laittaa, mutta ei..ryyppykään ei auttanu, enkä puhu taskukossusta, vaikkakin olisi kuskia lämmittänyt. Miten helvetissä mä saan sen huomenna käyntiin, kun haut kasaantuu?? Apua! Välillä se lupailee ja kävikin jo 3-4 sekunnin ajan mutta sit vaan tukehtui, jonka jälkeen ei taas inahdustakaan. Sanon itteni irti, jos toi italokatiskan paska ei käynnisty. Hommat kusee. 90-luvun lopun malli, ja joo, ohan sillä 600 000 ajettu, mut silti.
Tulipa pidettyä pari vuotta Ivecoa. Laatu heikko, ei enää italialaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683