Sony DCR-SR37E ei mieleinen

Määä.

Ostin Sonyn DCR-SR37E videokameran ja videopätkien kuvanlaatu oli melkoinen järkytys. Onko nykypäivän kamerat tosiaan tällaisia että sisällä kuvatessa kaikki verhot auki ja kaikki asunnon valot päällä valo ei vaan piisaa? Kuva on aivan kauheata palikkaa ja suttua. Suumatessa kuva ei tarkennu.

Toinen kysymys kuuluu onko minulla oikeus palauttaa tänään ostettu kamera liikkeeseen (expert)? Puhuimme juuri näistä edellä mainituista ongelmista jotka olivat minulle tuttuja 5v sitten ostamani kameran kanssa. Myyjä vakuutti ettei tällä kameralla tällaisia ongelmia ole. Sisällä kuvatessa valoa on kuulemma aivan tarpeeksi. Jotakin pientä palikoitumista voi kuvasta huomata. Voinko siis vaatia kaupan purkua?
Huomenna jokatapauksessa menen neuvottelemaan asiasta liikkeeseen mutta olisiko kenelläkään tietoa miten expert toimii palautuksien kanssa.

4

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkkjkjk

      Kamerassasi tuo kenno on kovin, kovin pieni vain 1 / 8" jolta ei voi
      kyllä parempaa kuvaa odottaa valitettavasti.

      Itselläni jo useamman vuoden vanha Sony DCR-HC96E tavallinen
      nauhalle tallentava MiniDV-kamera ja siinä on silti kenno 1 / 3 kokoinen
      jolla nyt jo jotain tekeekin ja saa tyydyttävää kuvaa hämärässä.

      Jos Sony pitää olla niin harkitse vaihtamista esim: Sony HDR-XR106E
      malliin jossa on jo 1/5" kenno sillä voi kuvata tavallista mpeg2:sta että avchd:tä

      Mitä enempi pätäkkää lyöt pöytään niin kuvanlaatu paranee samassa suhteessa.

      • Määä.

        Kovan taistelun jälkeen sain kameran palautettua ja sain kaikki rahani takaisi. Myyjä ei ollut kanssani yhtään samaa mieltä asiasta. Minä kerroin ettei kamera ollut se mitä minulle myytiin ja myyjä väitti että kamera on aivan ehjä ja aivan samanlainen kuin muutkin saman malliset kamerat. Minä koitin selittää etten ole missään vaiheessa väittänyt kameraa risaksi vaan toisenlaiseksi kuin minulle myytiin. Myyjä jopa meinasi lähettää kameran huoltoon. Sanoin hänelle meinaatko tosiaan lähettää kameran huoltoon vaikka olemme molemmat sitä mieltä ettei kamera ole rikki. Puhelimen välityksellä keskustelimme myös Sonyn edustajan kanssa. Myyjä ehdotti vaihtoa kalliimpaan kameraan johon en suostunut ilman kokeilu mahdollisuutta. Sanoin etten pelkästään myyjän sanaan luottaen osta kameraa kyseisestä kaupasta. Pitkän keskustelun jälkeen myyjä lähti johtajalta kysymään mielipidettä. Johtaja oli onneksi sitä mieltä että he palauttavat kaikki rahani takaisin. Myyjän kanssa riitely oli siis turhaa olisi kannattanut heti kysyä johtajan mielipide. En kuitenkaan enään asio kyseisessä kaupassa. Kannattaako mitään muutenkaan ostaa kivijalkaliikkeesta kun heillä ei ole palautus mahdollisuutta. Netistä vaan kaikki tuotteet ompahan ainakin palautus mahdollisuus. Tätäkö kivijalkaliikkeet haluavat.

        Kiitos jkkjkjk:lle hyvistä vinkeistä. Katsotaampa seuraavaksi minkälaista kennoa kameroista löytyy jos myyjä ei sitä älyä kertoa.


      • Tämä on hyvä
        Määä. kirjoitti:

        Kovan taistelun jälkeen sain kameran palautettua ja sain kaikki rahani takaisi. Myyjä ei ollut kanssani yhtään samaa mieltä asiasta. Minä kerroin ettei kamera ollut se mitä minulle myytiin ja myyjä väitti että kamera on aivan ehjä ja aivan samanlainen kuin muutkin saman malliset kamerat. Minä koitin selittää etten ole missään vaiheessa väittänyt kameraa risaksi vaan toisenlaiseksi kuin minulle myytiin. Myyjä jopa meinasi lähettää kameran huoltoon. Sanoin hänelle meinaatko tosiaan lähettää kameran huoltoon vaikka olemme molemmat sitä mieltä ettei kamera ole rikki. Puhelimen välityksellä keskustelimme myös Sonyn edustajan kanssa. Myyjä ehdotti vaihtoa kalliimpaan kameraan johon en suostunut ilman kokeilu mahdollisuutta. Sanoin etten pelkästään myyjän sanaan luottaen osta kameraa kyseisestä kaupasta. Pitkän keskustelun jälkeen myyjä lähti johtajalta kysymään mielipidettä. Johtaja oli onneksi sitä mieltä että he palauttavat kaikki rahani takaisin. Myyjän kanssa riitely oli siis turhaa olisi kannattanut heti kysyä johtajan mielipide. En kuitenkaan enään asio kyseisessä kaupassa. Kannattaako mitään muutenkaan ostaa kivijalkaliikkeesta kun heillä ei ole palautus mahdollisuutta. Netistä vaan kaikki tuotteet ompahan ainakin palautus mahdollisuus. Tätäkö kivijalkaliikkeet haluavat.

        Kiitos jkkjkjk:lle hyvistä vinkeistä. Katsotaampa seuraavaksi minkälaista kennoa kameroista löytyy jos myyjä ei sitä älyä kertoa.

        Tässä kamerassa on hyvät häräkuvaus ominaisuudet.
        http://www.sony.fi/product/cam-high-definition-on-memory-stick/hdr-cx520ve


      • Määä.
        Tämä on hyvä kirjoitti:

        Tässä kamerassa on hyvät häräkuvaus ominaisuudet.
        http://www.sony.fi/product/cam-high-definition-on-memory-stick/hdr-cx520ve

        Varmasti tuo on hyvä kamera jos vaan olisi rahaa laittaa kameraan noin paljon. Outoa että vanhat kamerat ovat parempia kuin uudet Sonyn kamerat. Esim monta vuotta vanha DCR-TRV22E pesee nykyiset kamerat. Ei siis puhuta hd kameroista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2439
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      987
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe