Kimppakivaa (bi)

gb20v.

Olin ensimmäistä kertaa käymässä kaverini Jonin kotona, vaikka olin tuntenut hänet jo pitkään. Kaverini oli kertonut veljestään Joonaksesta joskus koulussa. Yllätyin nähdessäni miten hyvän näköinen hän on, verrattuna kaveriini.
Joonas oli juuri saanut ajokortin lähdössä ajelemaan, kerkesin kuitenkin vaihtaa pari sanaa hänen kanssaan. Joonas oli mielestäni todella söpö, siniset silmät, pituutta 180 cm, kroppa näytti olevan päällisin puolin kunnossa ja vaaleanruskeat hiukset jakauksella.
Joni ei tiennyt mikä olen miehiäni, en ollut tullut kaapista ulos. Olin epävarma omasta seksuaalisuudestani, tytöt kiinnosti minua vielä.
Aloin viihtymään Jonin luona yhä useammin, halusin olla Joonaksen lähettyvillä. Ottaa selvää tuosta pojasta.
Aina kun olin lähdössä Jonille kävin suihkussa ja valitsin parhaat vaatteet päälle, laitoin partavettä. Halusin tehdä hyvän vaikutuksen Joonakseen. Usein näin hänestä kiihottavia unia ja hän kuului fantasioihini.

Kerran lähdimme kolmistaan juhlimaan. Aluksi vietimme iltaa Jonilla ja Joonaksella, loppu illasta lähdimme baariin.
Baarissa oli todella hauskaa, minä ja Joonas iskimme silmämme samaan tyttöön. Hän lähti vielä mukaamme jatkoille veljesten luokse. Joni meni heti nukkumaan, hänellä oli seuraavana päivänä töitä. Hän lupasi heittää tytön aamulla kotiin työmatkallaan.
Minä ja Joonas koitimme molemmat iskeä tyttöä minkä kerkesimme. Joimme hiukan lisää samalla ja hauskaa riitti.
Tupakalla käydessämme tyttö ehdotti jotain, mistä hämmästyimme molemmat. Hän sanoi haluavansa meitä molempia yhtä aikaa. Katsoimme Joonaksen kanssa toisiamme silmät pyöreinä, sitten taas tyttöä ja toisiamme. Pienellä nyökkäyksellä näytimme toisillemme sen olevan ihan ok.
Tumppasimme röökit ja menimme sisään. Heti kun pääsin sisälle tyttö suuteli minua. Menimme Joonaksen makuuhuoneeseen.
Tyttö suuteli nyt Joonasta ja repi häneltä paitaa pois samalla kun Joonas availi hänen vyötään. Itse heitin housut ja paidan huoneen nurkkaan ja menin tytön taakse ottaen häntä rinnoista kiinni. Otin häneltä paidan ja rintsikat pois, Joonas rupesi ahnaasti nuolemaan ja näykkimään tytön toista rintaa. Itse siirryin toiselle.
Työnsimme tytön sängylle ja otin housut häneltä pois ja Joonas alushousut. Joonaksen nuollessa tytön pimpsaa, itse keskityin hänen rintoihin. Tyttö nautti joka hetkestä ja oli aivan märkä.
Toisella kädellä tyttö repi boksereitani pois ja toisella piti Joonaksen päätä haarojen välissään.
Heitin t-paidan ja bokserit johonkin huoneen perälle. Joonas seurasi esimerkkiäni. Tyttö nousi istumaan ja alkoi ottaa minulta suihin. Joonas tuli viereeni ja tyttö rupesi runkkaamaan hänen kaluaan. Välillä hän vaihtoi munaa suussaan. Yhtäkkiä hän otti meidän molempien munat suuhun, Tuntui todella oudolta seistä jonkun pojan vieressä, munat saman muijan suussa. Tunsin käden perseelläni ja tiesin sen kuuluvan Joonakselle, katsoin häneen ja hymyilin hänellä. Joonas hymyili takaisin ja suutelimme hyvin kiihkeästi. Ah miten ihanalta se tuntui.
Tyttö lopetti ja kertoi haluavansa meidät molemmat samaan aikaan. Joonas otti jostain jotain öljyä ja hieroi sitä tytön reikään. Rullasin itselleni kondomin ja työnnyin tytön tiukkaan peppu reikään.
Joonas oli saanut myös suojattua itsensä ja tuli sänkyyn myös. Olimme kyljellämme ja Joonas työntyi tytön sisään.
Tuntui jännältä tuntea toisen miehen kalu ohuen välilihaksen läpi. Siinä harrastimme seksiä ja tunsin taas Joonaksen käden pakarallani ja vein myös oman käteni hänen pakaralleen.
Laukesimme kaikki kolme lähes yhtä aikaa ja nukahdimme.

1

11147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulis...

      huono... liian hopusti kerrottu ja muutenki aika tylsältä kuulosti. Liian lyhytki... mut muuten ois ehkä ollu ihan hyväki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe