Pieksin SavoRULESIN

Rullenpieksäjä

Olen vedellyt tätä palstaa terrorisoinutta häirikköä vastapalloon sen verran monta kertaa, että näköjään alkaa ääliö vihdoinkin tietää paikkansa ja on poistunut omiensa pariin, onanoivien aikamiespoikien saitille SETA:n hellään huomaan.
Jos mulqvist yrittää tulla takas, niin tietäköön, että täältä pesee - härifrån tvättas!

16

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Eagles

      Kun on pahoin nälkiintyneet ja laihat puheet variksenpelättimellä, jota korpit on nokkineet sarjatulella saappaidenväliin satijaisten toivossa. Lihoneet ainakin on sopivasti löydöksillä

    • Obsel

      Setämies pelkää kuin värisevä märkäkahje jo peilikuvaansakin.

      Olit tukehtua pelosta äitylin ostamaan superhattaraan kesällä torilla, kun ensimmäistä kertaa näkemäsi pieni kebab-riisipuikon kokoinen varjosi liikkui vierelläsi ja hotaisit pumpulit keuhkoosi.

      Keveytesi on samaa luokkaa hattaran kanssa ja siksi kuljet vielä äitylin rintataskussa hattaratikkuun teipattuna.

    • Ihmeellistä kun en ole itse havainnut mitään. Taisit nähdä märkää unta. Hyvää joulua silti sinullekin, vatipää.

      • lupsakka!

        En ole varmaan noin vuoteen käynyt tällä saitilla. Täällä näyttää jatkuvan sama korkeantasoinen keskustelu kuin ennenkin. Luojan kiitos muutin pois!


    • hanaa45

      se ol kyl oikein :)

      • Onni.

        Vanha kyykkijäinen. Oikein on ainostaan velkasi ja ninesi vanhassa vekselissä


      • Rullenpieksäjä
        Onni. kirjoitti:

        Vanha kyykkijäinen. Oikein on ainostaan velkasi ja ninesi vanhassa vekselissä

        Missään vitun vekselissä, ei uudessa, eikä vanhassa ei ole ninesi eikä nineni. Opi luki-homo kirjoittamaan!
        Mukavaa muuten on se , että piesty SavoRULES ei nykyään enää päde täällä.
        Siitä otan ilomielin kunnian itselleni


      • basel
        Rullenpieksäjä kirjoitti:

        Missään vitun vekselissä, ei uudessa, eikä vanhassa ei ole ninesi eikä nineni. Opi luki-homo kirjoittamaan!
        Mukavaa muuten on se , että piesty SavoRULES ei nykyään enää päde täällä.
        Siitä otan ilomielin kunnian itselleni

        Eihän sulla finninaamalla sellaista ole, kun SavoRULES on sen sulta vienyt jo ajat sitten, kestokyykytetty kastematotonen.

        Maksahan vekselisi niin säästyt kelakyykyltä:)


      • Ville 7v
        Rullenpieksäjä kirjoitti:

        Missään vitun vekselissä, ei uudessa, eikä vanhassa ei ole ninesi eikä nineni. Opi luki-homo kirjoittamaan!
        Mukavaa muuten on se , että piesty SavoRULES ei nykyään enää päde täällä.
        Siitä otan ilomielin kunnian itselleni

        Kenenkää sinua täällä enempää alentaa ja rokottaa, kun ole jo muutenkin vajonnut matalaan asentoon ottamaan lukua ja kuuntelemaan ääniä umpiluupäästäsi


    • 007-Bond

      Tämän erinomaisen teon johdosta tahdomme kiittää ja palkita Rullenpieksäjän, sekä toivottaa hänelle onnea ja menestystä valitsemallaan tiellä.
      Poliisi
      Savonlinnan Kaupunki

      • Mitä vellipöksyt?


      • Rullenpieksäjä
        SavoRULES kirjoitti:

        Mitä vellipöksyt?

        Titi tyy, titi tyy

        - heh, ja taas makaa Rulle kanveesissa


      • joopasjoo..
        Rullenpieksäjä kirjoitti:

        Titi tyy, titi tyy

        - heh, ja taas makaa Rulle kanveesissa

        Näe sinä vaan poika niitä märkiä uniasi.


      • symppis 10
        Rullenpieksäjä kirjoitti:

        Titi tyy, titi tyy

        - heh, ja taas makaa Rulle kanveesissa

        vain istua siellä rautapon katveessa itkua nieleskellen ja vetää juustonaksuja lärviis. Aika syvällä istut, kun kolmet korvaa vain näkyy ja huulet lepää potan reunaa vasten. Juhlaistuimessasi on siis kahdet korvat ja yksi nostokahva jää onneksi päähäsi, että saadaan ylös kaltaisesi pötköpoika hajujakkaralta.


      • tuppeli
        Rullenpieksäjä kirjoitti:

        Titi tyy, titi tyy

        - heh, ja taas makaa Rulle kanveesissa

        Että olet vielä kasvattanut pitkää perunanenääsi peruukkisi sisälle. Koitahan silti liimata pottunenäsi kuoppaiseen hilsepalloosi tukevammin kiinni, ettei putoa Korealaisiin kotilopöksyihisi itämään pitkää versoa


      • blonde-88
        SavoRULES kirjoitti:

        Mitä vellipöksyt?

        Sä oot muuten ihana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe