Olen vedellyt tätä palstaa terrorisoinutta häirikköä vastapalloon sen verran monta kertaa, että näköjään alkaa ääliö vihdoinkin tietää paikkansa ja on poistunut omiensa pariin, onanoivien aikamiespoikien saitille SETA:n hellään huomaan.
Jos mulqvist yrittää tulla takas, niin tietäköön, että täältä pesee - härifrån tvättas!
Pieksin SavoRULESIN
16
518
Vastaukset
- The Eagles
Kun on pahoin nälkiintyneet ja laihat puheet variksenpelättimellä, jota korpit on nokkineet sarjatulella saappaidenväliin satijaisten toivossa. Lihoneet ainakin on sopivasti löydöksillä
- Obsel
Setämies pelkää kuin värisevä märkäkahje jo peilikuvaansakin.
Olit tukehtua pelosta äitylin ostamaan superhattaraan kesällä torilla, kun ensimmäistä kertaa näkemäsi pieni kebab-riisipuikon kokoinen varjosi liikkui vierelläsi ja hotaisit pumpulit keuhkoosi.
Keveytesi on samaa luokkaa hattaran kanssa ja siksi kuljet vielä äitylin rintataskussa hattaratikkuun teipattuna. Ihmeellistä kun en ole itse havainnut mitään. Taisit nähdä märkää unta. Hyvää joulua silti sinullekin, vatipää.
- lupsakka!
En ole varmaan noin vuoteen käynyt tällä saitilla. Täällä näyttää jatkuvan sama korkeantasoinen keskustelu kuin ennenkin. Luojan kiitos muutin pois!
- hanaa45
se ol kyl oikein :)
- Onni.
Vanha kyykkijäinen. Oikein on ainostaan velkasi ja ninesi vanhassa vekselissä
- Rullenpieksäjä
Onni. kirjoitti:
Vanha kyykkijäinen. Oikein on ainostaan velkasi ja ninesi vanhassa vekselissä
Missään vitun vekselissä, ei uudessa, eikä vanhassa ei ole ninesi eikä nineni. Opi luki-homo kirjoittamaan!
Mukavaa muuten on se , että piesty SavoRULES ei nykyään enää päde täällä.
Siitä otan ilomielin kunnian itselleni - basel
Rullenpieksäjä kirjoitti:
Missään vitun vekselissä, ei uudessa, eikä vanhassa ei ole ninesi eikä nineni. Opi luki-homo kirjoittamaan!
Siitä otan ilomielin kunnian itselleniEihän sulla finninaamalla sellaista ole, kun SavoRULES on sen sulta vienyt jo ajat sitten, kestokyykytetty kastematotonen.
Maksahan vekselisi niin säästyt kelakyykyltä:) - Ville 7v
Siitä otan ilomielin kunnian itselleniKenenkää sinua täällä enempää alentaa ja rokottaa, kun ole jo muutenkin vajonnut matalaan asentoon ottamaan lukua ja kuuntelemaan ääniä umpiluupäästäsi
- 007-Bond
Tämän erinomaisen teon johdosta tahdomme kiittää ja palkita Rullenpieksäjän, sekä toivottaa hänelle onnea ja menestystä valitsemallaan tiellä.
Poliisi
Savonlinnan Kaupunki- Rullenpieksäjä
SavoRULES kirjoitti:
Mitä vellipöksyt?
Titi tyy, titi tyy
- heh, ja taas makaa Rulle kanveesissa - joopasjoo..
Titi tyy, titi tyy
- heh, ja taas makaa Rulle kanveesissaNäe sinä vaan poika niitä märkiä uniasi.
- symppis 10
Titi tyy, titi tyy
- heh, ja taas makaa Rulle kanveesissavain istua siellä rautapon katveessa itkua nieleskellen ja vetää juustonaksuja lärviis. Aika syvällä istut, kun kolmet korvaa vain näkyy ja huulet lepää potan reunaa vasten. Juhlaistuimessasi on siis kahdet korvat ja yksi nostokahva jää onneksi päähäsi, että saadaan ylös kaltaisesi pötköpoika hajujakkaralta.
- tuppeli
Titi tyy, titi tyy
- heh, ja taas makaa Rulle kanveesissaEttä olet vielä kasvattanut pitkää perunanenääsi peruukkisi sisälle. Koitahan silti liimata pottunenäsi kuoppaiseen hilsepalloosi tukevammin kiinni, ettei putoa Korealaisiin kotilopöksyihisi itämään pitkää versoa
- blonde-88
SavoRULES kirjoitti:
Mitä vellipöksyt?
Sä oot muuten ihana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218