joo, kärryn abs (Waeco) antaa satunnaisesti ehkä joka toinen päivä vikailmoituksen,useimmiten kun kuormauksen jälkeen lähtee liikkeelle.kärryn alla "aivolaatikossa" alkaa pieni punainen valo vilkkumaan muistaakseni 6 väläystä ja 5sek tauko jne. onko tietoa mitä koodit tarkoittaa ja mitä pyörää rupeaisi availemaan kun ei kaikkia viitsi avata kun ei tiedä mitä vikaa etsiikään.
ABS vikakoodit
6
3819
Vastaukset
- pääsähkäri
voisinpa lyödä vetoa että merkki on wabco???
- Kauko Kiito
on BPW, niin oikean takaakselin anturi. Monasti kehä on kuopalla tai anturi kaukana johtuen laakerivälyksestä. Voi myöskin olla että liitin on hapettunut.
- abs-ebs
"puolikkaassa" ilmeisesti puoliperävaunusta kysymys? anturit sijaitsevat keskimmäisellä akselilla. vaikuttais anturivialta, tarkasta laakerivälykset.... ABS:n korjaaminen noin yleensä on luvanvaraista toimintaa.......
- aloittaja
anteeksi huolimattomuuteni, merkki on tietysti wabco ja kärru on puoliperävaunu. anturit viimeisellä ja keskimmäisellä akselilla joka ohjaa myös 1. akselia eli jarruletkut T- haaralla samasta venttiilistä1.ja 2. akselilla (yhteensä 4kpl. ).miten liukkaasti anturien pitää muovisessa pidikkeessään liikkua ja tuleeko väliin jotain rasvaatms.? ja miten lähelle kehää laitetaan., eräs varma kertoi että kiinni, jolloin hakee itse paikkansa..
- apsit
aloittaja kirjoitti:
anteeksi huolimattomuuteni, merkki on tietysti wabco ja kärru on puoliperävaunu. anturit viimeisellä ja keskimmäisellä akselilla joka ohjaa myös 1. akselia eli jarruletkut T- haaralla samasta venttiilistä1.ja 2. akselilla (yhteensä 4kpl. ).miten liukkaasti anturien pitää muovisessa pidikkeessään liikkua ja tuleeko väliin jotain rasvaatms.? ja miten lähelle kehää laitetaan., eräs varma kertoi että kiinni, jolloin hakee itse paikkansa..
Anturin ja pidikkeen väliin kuuluisi vabcon oma rasva mutta eiköhän siellä muutkin rasvat kestä.Anturin pitää liikkua nihkeästi siinä pidikkeessä ilman mitään rengasrautoja.Jos kyseessä rumpujarrullinen akseli niin painat anturin täysin ulos niin kehä työntää sen sitten oikeaan kohtaan.
- Kauko Kiito
apsit kirjoitti:
Anturin ja pidikkeen väliin kuuluisi vabcon oma rasva mutta eiköhän siellä muutkin rasvat kestä.Anturin pitää liikkua nihkeästi siinä pidikkeessä ilman mitään rengasrautoja.Jos kyseessä rumpujarrullinen akseli niin painat anturin täysin ulos niin kehä työntää sen sitten oikeaan kohtaan.
Takaakselin oikea anturi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448