viemässä analyytikko, naureskelia, maisterit hengenheimolaisineen vaiko kehumaansa lounas tarpeita ravintoloille tulossa?
Se on niin helppoa ja mukavaa mustamaalata muita kun ei kumminkaan tiedä ja voi varma olla mitä itse esim. on tullut tehneeksi- tietämättömyyttään...
Jokainen metsästäjä jokatapauksessa haluaisi puuttua tuohon, senverran luontoelävää kunnioittaa jokainen joka tuolla luonnossa oikeasti liikkuu!
http://www.strangevehicles.com/content/item/138830.html
Puudelia susille ruuaksi
16
482
Vastaukset
- naureskelija.
Mitähän sinäkin kiljupänikkä tällä typeryydellä yrität kertoa? Eipä voi taaskaan kuin naureskella..
Punaniskat kyykkyyn houreineen, hehheh- !
olettanutkaan että oivaltaisit yksinkertaisessa mielessäsi näinkään monimutkaista asiaa, muttei sitä sentään mikään pakko olisi kaikille paljastaa!
- säälittelijä
sinun hullun tasolle, kyykkyyhän sinut on lyöty joka avauksessa. Ulosanti muuta kun hölmön naureskelua keltaisen lehdistön jutuille. Joutaa ihmettelemään, näinkö on sinun kohdalla oppivelvoite saavutettu, vai oletko saanut siitä vapautuksen. Niin ilkeitä ei olla että viitsisi sinulle nauraa.
lihansyöjäapina siinä muka jeesustele. Syöt kuiteskin teholihaa ja teuraselukan kohtelu ei täällä ole yhtään sen kummempaa kuin koirien kohtelu niitä syövissä maissa. Huvittaa, kun yrität kuvallasi shokeerata. Mene katsomaan EU-alueen häkkikuljetuksia paikan päälle ja itke vasta sen jälkeen koirakuvillasi. Onko muka kana, sika tai hevonen koiraan verrattuna jotenkin alhaisempia, jotta niitä voidaan kohdella mielivaltaisesti. Sinä olet niin ahne ihmisporsas, jotta tappaisit lihanhimoosi vielä luonnossa olevat (harvat) eläimet. Onneksi kaikki eivät ole yhtä ahneita kuin sinä ja sullakin tulisi vähentää lihansyöntiä.
Jos tässä ruokaravintolaa aletaan perustamaan suomeen, niin miksei sitten vaikkapa koiraravintolaa. Ainakaan kilpailijoita ei tällä haavaa ole ja koira on ihan yhtä makoisaa kuin täkäläiset perinteiset teuraslihat. Lisäksi kaupungeissa löytyy avarakatseisia ja maailmaa kiertäneitä fiksuja ihmisiä sekä nykyään myöskin ulkomaalaisia, jotka eivät tarvitse nenäliinaa syödessään esim. koiraa. Minullahan näitä bisnesideoita riittää.- porkkanaas
äläkä työntele sitä muihinkaan aukkoihin.
Kasvissyöjät ovat suurimmaksi osaksi porkkanaa mussuttavia pupuja, joilla on valtavat etuhampaat, jotka kannattavat radikaalia aatetta, joka tunnetaan vegetarismina. Heidät tunnistaa myös oudoista vaatteista, järkyttävistä hiuksista ja kylteistä, jotka kertovat eläinten halventamisesta.
Kasvissyöjät tuntevat myötätuntoa eniten jäniksiä, oravia ja murmeleita kohtaa, koska tuntevat heihin outoa yhteenkuuluvuutta. Vaikka he väittävät syövänsä terveellisesti ja puolustavansa eläinten oikeuksia, ovat he oikeasti vain entisiä koulukiusattuja, jotka puolustelevat ulkomuotoaan "persoonalliseksi" ja "erikoiseksi".
He kuvittelevat myös olevansa parempia ihmisiä kuin toiset, mutta illan pimeinä hetkinä he mussuttavat raakaa lihaa veri suupielistä valuen.
http://www.adressit.com/eiveguja
- 27
tuo on kiinalaiseen malliin. sitä samaa 'elinkeinon harjoittamista' jota kepulaiset punaniskat tässä maassa niin kovasti puolustaa. ei helvetti sivistyneessä maailmassa moista voi enää hyväksyä.
- ekopost
aikasemmin jo olen vastannut tuohon sinun koiraravintola idaan,että mikset perusta susiravintolaa.siinä olisi luonnon mukaista lihaa ja ampuja saisi pitää suden nahan.minullahan nuita liike ideoita riittää.voit kyllä kysyä tästä asiasta lisää neuvoja, annan sekä suden nylkemiseen että raaka paloitteluun hyviä ohjeita.
- voisi olla herkku
ekopost kirjoitti:
aikasemmin jo olen vastannut tuohon sinun koiraravintola idaan,että mikset perusta susiravintolaa.siinä olisi luonnon mukaista lihaa ja ampuja saisi pitää suden nahan.minullahan nuita liike ideoita riittää.voit kyllä kysyä tästä asiasta lisää neuvoja, annan sekä suden nylkemiseen että raaka paloitteluun hyviä ohjeita.
Oikein nousee vesi kielelle. Paistettua sutta, perunamuussia ja puolukkahilloa... Punaviinin kera.
- Kapustan kääntäjä
voisi olla herkku kirjoitti:
Oikein nousee vesi kielelle. Paistettua sutta, perunamuussia ja puolukkahilloa... Punaviinin kera.
Pitää sitten muistaa huolellinen raakakypsytys, jotta susikäristyksestä tulisi suun myötäinen.
- riiputtaa pitää...
Kapustan kääntäjä kirjoitti:
Pitää sitten muistaa huolellinen raakakypsytys, jotta susikäristyksestä tulisi suun myötäinen.
... ja ehkä joku kertoo, että miten pitkään?
olisi sääli hukata hyvät lihat. - !
riiputtaa pitää... kirjoitti:
... ja ehkä joku kertoo, että miten pitkään?
olisi sääli hukata hyvät lihat.tunnu nuo lyytikko, nauresekilja, maisterin väitökset metsästäjäin hirmuteoista saavan pohjaa kun tuollaisiakin uutisia maakunta lehtiä selaamalla vastaan tulee.
Harvinainainen juttu muuten sinänsä, yleensähän toimittajat heräävät kun luvassa seiska/iltapäivä lehtien tyylistä revittelyä on luvassa.
Sitten jos asia kuten yleensä tarkemmin tutkittuna osoittautuukin suurinpiirtein päinvastaiseksi mitä tulikin alkuun otsikoitua unohtuu sen oikealaitainen uutisointi tyystin, se kun ei myy...
Milloinkas muuten toteutettua valvontaa onkaan kehunut mikään ympäristöjärjestö yms.vastaava...
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/poliisi-tavoitti-136-metsästäjää/510448 - !
! kirjoitti:
tunnu nuo lyytikko, nauresekilja, maisterin väitökset metsästäjäin hirmuteoista saavan pohjaa kun tuollaisiakin uutisia maakunta lehtiä selaamalla vastaan tulee.
Harvinainainen juttu muuten sinänsä, yleensähän toimittajat heräävät kun luvassa seiska/iltapäivä lehtien tyylistä revittelyä on luvassa.
Sitten jos asia kuten yleensä tarkemmin tutkittuna osoittautuukin suurinpiirtein päinvastaiseksi mitä tulikin alkuun otsikoitua unohtuu sen oikealaitainen uutisointi tyystin, se kun ei myy...
Milloinkas muuten toteutettua valvontaa onkaan kehunut mikään ympäristöjärjestö yms.vastaava...
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/poliisi-tavoitti-136-metsästäjää/510448ei pitänyt olla edes mahdollista, joittenkin väittämän mukaan... Susi hyökkäsi ihmisen kimppuun-Suomessa!
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/164148.shtml - !
! kirjoitti:
ei pitänyt olla edes mahdollista, joittenkin väittämän mukaan... Susi hyökkäsi ihmisen kimppuun-Suomessa!
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/164148.shtmltähänkin perheeseen joka yhden jäsenistään menetti susien suuhun, kaikesta huolimatta.
Mietitäämpäs vaikka näin, entapas jos tämä nimenomainen nyt menehtynyt koira olisi juuri se ratkaiseva tekijä tapauksessa missä nyt vilkkaan liikenteen aikana tapahtuisi hirvikolari jossa hirvi vakavasti loukkaantuisi ja tarvis olisi se nopesti löytää ja lopettaa kärsimykset ilman turhaa viivytystä???
Nythän tuo ei onnistu, kas kun ei ole enää sitä koiraa jonka voisi laittaa jäljille ja näin lyhentää inhimillisemmäksi eläimen kärsimykset...
http://www.karjalainen.fi/scripts/edoris/edoris.dll?tem=lsearchart&search_iddoc=5828873 - se susi
! kirjoitti:
tähänkin perheeseen joka yhden jäsenistään menetti susien suuhun, kaikesta huolimatta.
Mietitäämpäs vaikka näin, entapas jos tämä nimenomainen nyt menehtynyt koira olisi juuri se ratkaiseva tekijä tapauksessa missä nyt vilkkaan liikenteen aikana tapahtuisi hirvikolari jossa hirvi vakavasti loukkaantuisi ja tarvis olisi se nopesti löytää ja lopettaa kärsimykset ilman turhaa viivytystä???
Nythän tuo ei onnistu, kas kun ei ole enää sitä koiraa jonka voisi laittaa jäljille ja näin lyhentää inhimillisemmäksi eläimen kärsimykset...
http://www.karjalainen.fi/scripts/edoris/edoris.dll?tem=lsearchart&search_iddoc=5828873on yhtäkuin kuollut susi.
- Kova jätkä
voisi olla herkku kirjoitti:
Oikein nousee vesi kielelle. Paistettua sutta, perunamuussia ja puolukkahilloa... Punaviinin kera.
lihaa.Eräällä paikkakunnalla (en kerro todellakaan missä) oli tarjolla sutta.Jää riistaherkuista loppupäähän.Jätetään sudet supien haaskasyöteiksi.
- !
Kova jätkä kirjoitti:
lihaa.Eräällä paikkakunnalla (en kerro todellakaan missä) oli tarjolla sutta.Jää riistaherkuista loppupäähän.Jätetään sudet supien haaskasyöteiksi.
eihä nyt perheenjäsenet toisiaan puolusta hädänhetkellä, eipä nii...
Susien suuhunhan ne joutaa paremminki nii, kuten suslyytikko sitä toisuvasti hokee nii...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010010410870715_ul.shtml
Mistäköhän syystä muuten innokkaasti väittää yritettävän vallan shokeerata noilla aloituslinkin kuvilla???
Höh, moisesta tietoakaan muttei vaan kovin läheisesti tunnistais omat toiminta mallinsa kun noin mokomasta älähtää???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439