löytyykö seuraa 43v. naiselle jonnekin lämpimään. Yhdessä ei tarvitse koko ajan olla mutta ei ole kiva maksella yksinmatkustavan lisää ja illalla on kivempi syödä seurassa kuin yksin. Olen matkustellut paljon, tänä vuonna olen ollut reissussa yli 2 kk kaikkiaan. Kaikelle muulle olen avoin paitsi Kanaria ei minua nappaa. Matkustelussa tärkeintä ovat aurinko, hyvä ruoka ja viini(toivottavasti). En ole mikään bailuihminen joten illat kuluvat muissa merkeissä. Ota yhteyttä, suunnitellaan!
[email protected]
aurinkoon HETI!!!
3
463
Vastaukset
- eerikka83
minä olen menossa albaniaan nytten enen joulua siellä on lämmintä ja mulla on tuttu siellä joten siellä on turvallista olla ja kaunis kaupungi mutta kaipaan vain matka seuraa yksin ei kiva matkustaa:) olen 26 vuotias nainen ja tarkotus olis matkalle lähteä enen joulua:) ilmota jos olet kiinostunut:)))))
- Sunnygirl
Heips!
Voit lähteä messiin, jos saadaan tässä matka aikaiseksi tammikuussa. Olen nainen, 40 ja mukana tulisi nainen -30 v. Olemme suunnitelleet reissua 2 viikoksi jonnekin kaukokohteeseen, ehkä Thaimaahan, Goalle tai Karibialle. Jos kiinnostaa, niin kirjoittele [email protected]- Anonyymi00003
Kyllä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1946610Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743487Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273473Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872455Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32155Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi531903Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191896Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 1011447