löytyykö seuraa 43v. naiselle jonnekin lämpimään. Yhdessä ei tarvitse koko ajan olla mutta ei ole kiva maksella yksinmatkustavan lisää ja illalla on kivempi syödä seurassa kuin yksin. Olen matkustellut paljon, tänä vuonna olen ollut reissussa yli 2 kk kaikkiaan. Kaikelle muulle olen avoin paitsi Kanaria ei minua nappaa. Matkustelussa tärkeintä ovat aurinko, hyvä ruoka ja viini(toivottavasti). En ole mikään bailuihminen joten illat kuluvat muissa merkeissä. Ota yhteyttä, suunnitellaan!
[email protected]
aurinkoon HETI!!!
3
597
Vastaukset 3
- eerikka83
minä olen menossa albaniaan nytten enen joulua siellä on lämmintä ja mulla on tuttu siellä joten siellä on turvallista olla ja kaunis kaupungi mutta kaipaan vain matka seuraa yksin ei kiva matkustaa:) olen 26 vuotias nainen ja tarkotus olis matkalle lähteä enen joulua:) ilmota jos olet kiinostunut:)))))
- Sunnygirl
Heips!
Voit lähteä messiin, jos saadaan tässä matka aikaiseksi tammikuussa. Olen nainen, 40 ja mukana tulisi nainen -30 v. Olemme suunnitelleet reissua 2 viikoksi jonnekin kaukokohteeseen, ehkä Thaimaahan, Goalle tai Karibialle. Jos kiinnostaa, niin kirjoittele [email protected]- Anonyymi00003
Kyllä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560