löytyykö seuraa 43v. naiselle jonnekin lämpimään. Yhdessä ei tarvitse koko ajan olla mutta ei ole kiva maksella yksinmatkustavan lisää ja illalla on kivempi syödä seurassa kuin yksin. Olen matkustellut paljon, tänä vuonna olen ollut reissussa yli 2 kk kaikkiaan. Kaikelle muulle olen avoin paitsi Kanaria ei minua nappaa. Matkustelussa tärkeintä ovat aurinko, hyvä ruoka ja viini(toivottavasti). En ole mikään bailuihminen joten illat kuluvat muissa merkeissä. Ota yhteyttä, suunnitellaan!
[email protected]
aurinkoon HETI!!!
3
576
Vastaukset
- eerikka83
minä olen menossa albaniaan nytten enen joulua siellä on lämmintä ja mulla on tuttu siellä joten siellä on turvallista olla ja kaunis kaupungi mutta kaipaan vain matka seuraa yksin ei kiva matkustaa:) olen 26 vuotias nainen ja tarkotus olis matkalle lähteä enen joulua:) ilmota jos olet kiinostunut:)))))
- Sunnygirl
Heips!
Voit lähteä messiin, jos saadaan tässä matka aikaiseksi tammikuussa. Olen nainen, 40 ja mukana tulisi nainen -30 v. Olemme suunnitelleet reissua 2 viikoksi jonnekin kaukokohteeseen, ehkä Thaimaahan, Goalle tai Karibialle. Jos kiinnostaa, niin kirjoittele [email protected]- Anonyymi00003
Kyllä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2105285Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,444630Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699183239Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2753196Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1683109- 652703
- 632017
- 271959
- 881954
- 241859