löytyykö seuraa 43v. naiselle jonnekin lämpimään. Yhdessä ei tarvitse koko ajan olla mutta ei ole kiva maksella yksinmatkustavan lisää ja illalla on kivempi syödä seurassa kuin yksin. Olen matkustellut paljon, tänä vuonna olen ollut reissussa yli 2 kk kaikkiaan. Kaikelle muulle olen avoin paitsi Kanaria ei minua nappaa. Matkustelussa tärkeintä ovat aurinko, hyvä ruoka ja viini(toivottavasti). En ole mikään bailuihminen joten illat kuluvat muissa merkeissä. Ota yhteyttä, suunnitellaan!
[email protected]
aurinkoon HETI!!!
3
598
Vastaukset 3
- eerikka83
minä olen menossa albaniaan nytten enen joulua siellä on lämmintä ja mulla on tuttu siellä joten siellä on turvallista olla ja kaunis kaupungi mutta kaipaan vain matka seuraa yksin ei kiva matkustaa:) olen 26 vuotias nainen ja tarkotus olis matkalle lähteä enen joulua:) ilmota jos olet kiinostunut:)))))
- Sunnygirl
Heips!
Voit lähteä messiin, jos saadaan tässä matka aikaiseksi tammikuussa. Olen nainen, 40 ja mukana tulisi nainen -30 v. Olemme suunnitelleet reissua 2 viikoksi jonnekin kaukokohteeseen, ehkä Thaimaahan, Goalle tai Karibialle. Jos kiinnostaa, niin kirjoittele [email protected]- Anonyymi00003
Kyllä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051810
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS541610Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä451270Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk231010Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita177875Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13810- 48762
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201723Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?16723Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.41678