Onko kenelläkään kokemusta ko. ravintolasta? Esittelyssä lukee, että buffet tyylinen paikka, mutta kuinka se käytännössä toimii? Yhdestä aiemmasta keskustelusta sain sen käsityksen että ensin otetaan ruokaa lautaselle ja sen mukaan maksetaan ja tuo buffet tyylinen tuo taas mieleen kertamaksun, jolla saa syödä niinpaljon kuin haluaa.. onko kellään faktatietoa?
Ravintola LIDO solaris-keskuksessa
8
4463
Vastaukset
- punn
Eli otat lautaselle/-sille mitä haluat ja kassalla punnitaan lautanen.
- ruokailija
Minäkin olin kuullut, että laskutetaan painon mukaan, mutta kun parissakin eri Lidossa olen Riikassa käynyt syömässä, niin kaikilla tuotteilla oli erillishinta myös lisukkeilla esim. suolakurkuilla tai ketsupilla. Nopeasti kassatyttö katsoi tarjottimemme, jossa oli paljon eri ruokalajeja ja jälkiruuat ja juomat. Kun sitten laskeskelimme syödessämme, olimme kaikki sitä mieltä, että hinta oli otettu juuri oikein. Ihan maittavaa perusruokaa - näin siis Riikassa. Joululomalla käymme tarkistamassa Tallinnan vastaavan. Ilmeisesti samaa ketjua, kuin Latvian vastaavat.
- harasoo
ja pakko käydä.
ainakin riian lidoissa oli systeemi että joka ruoalla oli oma hinta.
eli kannatti valita niistä sadoista lajeista ne harvat joita halusi ja ottaa niitä
ja maksaa.
jos vielä oli nälkä niin lisää.
epäedullisinta oli ottaa monia eri herkkuja pikkuisen.
jos on punnitussysteemi niin kalleimpia eniten sitten.
sellaista kuviota että kerran maksetaan ja saa ottaa kuinka paljon tahansa
ja kuinka paljon vaan, kuten meidän lounaspöytä, on harvassa.
arizona virukadulla mainostaa. pitää tarkistaa - harasoo
milloin olet menossa?
minä 12.12.
kerrotaan sitten kun tullaan kotiin, ok- Ruokailija
Olemme perheen kanssa menossa Tallinnaan vasta joulun viettoon, joten sinä käyt aiemmin. Kai se Lido on auki ainakin aatonaattona? Meillä lisäksi kolmen päivän paketti Hotel Baronsiin, johon sisältyy jonkinlainen bufee joka ilta, mutta jotain pientä voisi lounasaikaan käydä Lidossa syömässä.
Onko jollain kokemusta kyseisestä vanhaan pankkiin rakennetusta hotellista? Kai siellä kolme vuorokautta saa aikaa kulutettua. Ainakin vanhan kaupungin nähtävyydet ovat äärellään. Mutta kokemuksia hotellista, kiitos. - ihan netistä
Ruokailija kirjoitti:
Olemme perheen kanssa menossa Tallinnaan vasta joulun viettoon, joten sinä käyt aiemmin. Kai se Lido on auki ainakin aatonaattona? Meillä lisäksi kolmen päivän paketti Hotel Baronsiin, johon sisältyy jonkinlainen bufee joka ilta, mutta jotain pientä voisi lounasaikaan käydä Lidossa syömässä.
Onko jollain kokemusta kyseisestä vanhaan pankkiin rakennetusta hotellista? Kai siellä kolme vuorokautta saa aikaa kulutettua. Ainakin vanhan kaupungin nähtävyydet ovat äärellään. Mutta kokemuksia hotellista, kiitos.http://www.solaris.ee/index.php?id=32
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8589031 - pekka2101
ihan netistä kirjoitti:
http://www.solaris.ee/index.php?id=32
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8589031Paikka oli hieman sekavan oloinen jonotuksineen. Itsekin jäin seisomaan tarjottimen kanssa yhteen jonoon ja toiset menivät ohi toiseen jonoon eli eri ruuanjakopisteisiin. Itsekin sitten hypin eri pisteisiin tarpeen mukaan. Monella muullakin tuntui olevan vähän "pallo hukassa" jonotuksessa. Oli lisäksi lauantai ja kaikki istumapaikat oli täynnä.
Ruokaa ei tosiaan itse saanut ottaa vaan se jaettiin esim. oli erikokoisia peruna-annoksia, liha-annoksia, erikokoisia ketsuppiannoksiakin jne... Kassa sitten laski yhteissumman.
Etukäteismainoksissa oli maininta erikoisuuksista, mitä lähdinkin hakemaan, mutta en oikein löytänyt kuin samaa mitä muuallakin esim. sushia ei ollut eikä muutakaan erikoista.
Noin 10 eurolla sain ihan kohtuullisen ruoka-annoksen puolen litran oluineen (kotikaljaa?)
Kerran kannattaa käydä, mutta en ole ihan varma menisinkö uudelleen. Tsekkaisin ainakin tarjonnan ensin. - onhan muitakin
pekka2101 kirjoitti:
Paikka oli hieman sekavan oloinen jonotuksineen. Itsekin jäin seisomaan tarjottimen kanssa yhteen jonoon ja toiset menivät ohi toiseen jonoon eli eri ruuanjakopisteisiin. Itsekin sitten hypin eri pisteisiin tarpeen mukaan. Monella muullakin tuntui olevan vähän "pallo hukassa" jonotuksessa. Oli lisäksi lauantai ja kaikki istumapaikat oli täynnä.
Ruokaa ei tosiaan itse saanut ottaa vaan se jaettiin esim. oli erikokoisia peruna-annoksia, liha-annoksia, erikokoisia ketsuppiannoksiakin jne... Kassa sitten laski yhteissumman.
Etukäteismainoksissa oli maininta erikoisuuksista, mitä lähdinkin hakemaan, mutta en oikein löytänyt kuin samaa mitä muuallakin esim. sushia ei ollut eikä muutakaan erikoista.
Noin 10 eurolla sain ihan kohtuullisen ruoka-annoksen puolen litran oluineen (kotikaljaa?)
Kerran kannattaa käydä, mutta en ole ihan varma menisinkö uudelleen. Tsekkaisin ainakin tarjonnan ensin.Solaris Kulttuurikeskuksessa esim
http://www.solaris.ee/index.php?id=32&view=63&language=eng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484