Kuinka kauan Vetonit 4400 pikatasoitteen kuivumista pitää odotella ennen kuin päälle voi laittaa kosteussulun? Työohjeessa lukee vain "Vetonit 4400 on päällystyskelpoinen kahden tunnin kuluttua tasoituksesta, kun tasoitusolosuhteet ovat normaalit ( 23 °C, 50 % RH)", koskeeko tuo myös kosteussulkua?
Tasotetta meni puoli säkillistä noin 1 neliön alalle, paksuutta siis hieman alle 10 mm ja vettähän siinä on kolmisen litraa.
Vetonit 4400 kuivumisaika
Rince
3
1136
Vastaukset
- rutiini
kyllä ite jos tänään levitän tasotteen ni huomenna samoihin aikoihin levittelen jo kosteussulkua..
- prmo
kun lasket 1cm/vrk niin ei ongelmia....
- Rince
prmo kirjoitti:
kun lasket 1cm/vrk niin ei ongelmia....
Eli tänään pääsee jo laatoittamaan. Kiitos tiedoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295614Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512890Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3111447Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148