Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hiljaista ja synkkää..

+0py7645

on nyt luontokuvauksen saralla..harmaata ja "kuollutta" luonnossa, tulispas maaliskuu äkkiä!!

6

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kairis

      Kuvaa sitä mitä siellä nyt on, itse ole jo pari helmeä löytänyt, yö ja sumukuvan

    • tosi synkkää

      Mutta kaikki synkkyyskuvat puuttuu.

    • nimikerkko

      eihän luontoon nyt voi mennä kun siellä on kylmää ja märkää ja pimeetä... eiku...nii just!

      • +Opy7645

        tulee luonnossa käytyä ja ihan kunnolla eikä vaan talon takana..aloitusviestillä ajoin vaan takaa sitä kun tämä luontokuvaussivu on melkeinpä kuollut näin syksyllä..kyllä minulla ainakin kamera raksuttaa metsässä, peltojen reunamilla ja järvien rannoilla..soilla..mutta kyllä esim luonnon eläimet pysyttelevät nyt tiukasti "koloissaan"..jäniskin on valkoinen ja kun ei ole lunta niin se ei juurikaan liiku vaan pysyttelee esim koivikoissa ja paikoissa missä on vaalea heinää yms..peurat ja kauriit liikkuvat vielä ahkerasti ja syövät peltojen laidoilla noita "traktorinmunia".


      • a7tgibuguy
        +Opy7645 kirjoitti:

        tulee luonnossa käytyä ja ihan kunnolla eikä vaan talon takana..aloitusviestillä ajoin vaan takaa sitä kun tämä luontokuvaussivu on melkeinpä kuollut näin syksyllä..kyllä minulla ainakin kamera raksuttaa metsässä, peltojen reunamilla ja järvien rannoilla..soilla..mutta kyllä esim luonnon eläimet pysyttelevät nyt tiukasti "koloissaan"..jäniskin on valkoinen ja kun ei ole lunta niin se ei juurikaan liiku vaan pysyttelee esim koivikoissa ja paikoissa missä on vaalea heinää yms..peurat ja kauriit liikkuvat vielä ahkerasti ja syövät peltojen laidoilla noita "traktorinmunia".

        eihän se voi olla luontokuva jos siinä peura syö trakatorinmunaa.

        AIDOSSA luontokuvassa ei ole mitään merkkiä ihmisen vaikutuksesta. AIDON luontokuvauksen perusteella ihmistä ei koskaan ole ollut olemassakaan.


      • +Opy7645
        a7tgibuguy kirjoitti:

        eihän se voi olla luontokuva jos siinä peura syö trakatorinmunaa.

        AIDOSSA luontokuvassa ei ole mitään merkkiä ihmisen vaikutuksesta. AIDON luontokuvauksen perusteella ihmistä ei koskaan ole ollut olemassakaan.

        väittänytkään että olen ottanut sellaisia luontokuvia jossa peurat syö traktorinmunia, mainitsin vaan että "peurat ja kauriit liikkuvat vielä ahkerasti ja syövät peltojen laidoilla noita traktorinmunia"..
        voihan sen kuvan ottaa sitten kun kohde on siirtynyt pois traktorimunien luota ettei ne jää kuvaan.

        Itse kyllä pidän myös sitä luontokuvana jossa vaikkapa peura syö traktorinmunaa..jos aletaan pohtimaan tuota luontokuvan aitoutta niin vaikeaksi menee, jos luontokuva on kuvattu niin ei voi kuvitella tilannetta että ihmistä ei olisi ollutkaan, ihminen on ollut kameran takana, no joo..

        Luontokuvakilpailujen raati on kumminkin eri mieltä, onhan lähivuosien parhaissa luontokuvissa näkynyt ihmisen läsnäolo näkynyt tavalla tai toisella, kuukkeli siivet levällään ja nokinen kahvipannu kepin nokassa..no, jokaisella on oma mielipiteensä asiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe