Hei!
Minkälainen homma on ottaa Jetan vm. -06 alkuperäinen soitin irti? Minkälaisia klipsejä siellä on vastassa, :) . Ajattelin asentaa 1 DIN -soittimen tilalle. Pitääkö puhaltimen suulakkeet ja yläpuolen taso ottaa irti?
Tiedosta kiitollinen!
Pasi
Jetta vm. -06 soitin
2
448
Vastaukset
- JuSu 78
Itse vaihdoin rcd 300:n ebaysta tilaamani rcd 300 mp3 versioon (käyttämätön saksasta n 150€).
Radion irroituksessa pitää ottaa alapuolen kehys (puhaltimen nappuloiden ja radion ympärillä) irti, sekä yläpuolista vähän raottaa, koska siellä on ruuvit alla.
Kehykset on vain painettu klipseihin, joten ne lähtee irti kun työntää jonkun leveän ja tylsän lastan sinne väliin ja kääntää ulospäin.- PasiJu
Hei!
Kiitos vastauksesta!
Aikani nikkaroin, kunnes huomasin että ylhäällä syvennyksessä onkin hyvinistuva, :) , irtonainen matto, jonka alla on pari torx -ruuvia. Sitten vaan kärsivällisesti repimään, :) .
Pasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876