Labbiksen syöpä?

labbis-09

Labbiksella todettiin tänään syöpä ja ikää on n.10-vuotta. Onko kellään kokemuksia juuri nimenomaan labbiksen syövästä? Voiko olla mahdollista että ruokavalio olisi vaikuttanut sairauden alkuun? Koira on elänyt kotiruoalla. Muuten koira voi hyvin ja pirteä, eli nyt vain elellään ja toivotaan pitkää ikää.

4

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GG

jalassa "rasvapatti" niinkuin lääkäri totesi ja leikkasi.Ei mennyt 4/kk ja sen jälkeen tuli pakunsuolen syöpä.Silloin lääkäri kertoi, että yleensä se saa uuden pesäkeen ja leviää.Minunkin Labbis söi koti/nappuloita ,mutta kuitenkin kävi näin.Vajaa 10 v oli kun pääsi koirien taivaaseen.
      Missä sinun koirallasi on todettu syöpä?Kiva olis tietää?!!Mulla on nyt uusi Lappis 8 kk.

• labbis-09

Koiralla patteja ympäri kehoa...ilmeisesti vain levinnyt...:(

• syöpä.

Kun syöpätauti koiralla todetaan, on tiimalasissa hiekkaa jäljellä korkeintaan kuukausina mitattava aika. Älä sorru leikkauksiin äläkä kemoterapioihin, niillä ei saa mitään aikaan. Anna koirallesi kipulääkettä, rakkautta, pientä lenkkeilyä ja hyvä loppuelämä. Kun on aika, pyydä eläinlääkäriä käymään.
      Ruokavaliolla ei ole ollut merkitystä taudin syntyyn.

• rrimpula

Minun koirani oli 13 1/2v. kun todettiin, että keuhkot täynnä kasvaimia. Ei ollut enää mitään tehtävissä. Koira laihtui kk todella paljon, oksenteli ja hengitti raskaasti. Lääkäri sanoi, että syöpä oli tullut jopa kuukaudessa, eli sen leviämiseen ei paljon tarvita aikaaa. Nyt koirani on koirataivaassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      189
      2051
    2. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1514
    3. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      13
      1350
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      220
      1301
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      7
      1278
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      12
      1093
    7. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      27
      853
    8. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      264
      811
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      34
      748
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      54
      683
    Aihe