Runotyttö

....................

En tiennyt mihin kirjoittaisin, joten kirjoitin tänne.
Olen tosi lapsenmielinen, vaikka käyn jo lukiota. Haaveilen kokoajan, kirjoittelen runoja, maalaan ja piirrän, lueskelen lastensatuja.
Olen tosi perso kaikelle kauniille. Rakastan taidetta ja luontoa. Haluaisin asua paratiisissa hiljaisen, kauniin vihreän metsän keskellä.
Kun olin pieni, äitini lauloi minulle joka ilta monta laulua, jotka kertoivat prinsessoista ja ritareista, kukkaniityistä, keijukaisista ja lähteistä, humisevista metsistä jne. Hän myös luki minulle satuja, jotka olivat todella kauniita, ja isä kertoi päästään minulle jännittäviä tarinoita. Omistin kasoittain kuvakirjoja ja satukirjoja. Mulla ei ollut yhtään leluja, eikä ikäisiäni leikkikavereita. Leikin yksin omissa oloissani. Kuvittelin, että minulla on ystäviä, ja kuvittelin olevani kaunis ja kiltti prinsessa, joka joutui seikkailuihin ystäviensä kanssa. Kun puin ylleni tavallisen yöpaidan tai vaikkapa muovipussin, näin sen hienona mekkona, jollaista kenelläkään muulla ei ollut. Selailin kaikki päivät kuvakirjoja ja haaveilin saduista ja kaikesta kauniista. Näin pienenä kaikkea ihmeellistä: näin oikeasti keijuja ja tonttuja ja kuvakirjan hahmot puhuivat minulle.
Omituista on se, etten vieläkään ole lakannut haaveilemasta. Luen yhä lastensatuja ja kuuntelen klassista musiikkia. Kesäisin istun keskellä vihreää metsää ja maalaan kivellä kuvia keijukaisista ja metsälammista. Talvisin kävelen hiljaisessa, valkoisessa metsässä ja ihailen sen kauneutta.
Pukeudun kuin keijukaiset ja kirjoittelen runoja vihkooni tunnilla, kun minun pitäisi keskittyä lukemaan tai laskemaan.
Näen enneunia todella usein, luen muiden ajatuksia ja melkein kaikki toiveeni tulevat usein toteen. Tuntuu, kuin maailmani olisi täynnä taikaa. Aina kun suljen silmäni, näen mielessäni jotain ihanaa ja kaunista. Näen kauniin valkoisen linnan, kukkaniityn, äidin, isän, sisarukset ja monia muita rakkaita ihmisiä.
Jos minulla olisi mahdollisuus, muuttaisin asumaan satumaailmaan ja eläisin siellä lopun elämäni vain oleskellen ja nauttien vapaudesta.
Mulla on kokoajan omituinen tunne, ihan kuin olisin jotenkin erityinen. En halua olla itserakas tai itsekeskeinen. Se, mitä tarkoitan, on että tunnen olevani täynnä valoa, toivoa ja rakkautta.

Se mitä haluan siis kysyä on, olenko indigo?

19

1177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkos nyt

      ihan tosissasi, vai lääkittynä jotenkin?
      OK. tosi hienoa, jos tuo on kaikki totta, mutta mites normaali käytännön elämä sujuu??

    • PresstheBabylondown!

      En tiedä indigoista mutta sen tiedän,että sä kyllä elät satumaailmassa. Totuus on tarua ihmeellisempää!
      Ehkä ootkin indigo, kuka tietää? Maailma on ihmeellinen ja maaginen paikka! Ehkäpä sulla on yhteys?
      Rupea levittämään sitä valoa,toivoa ja rakkautta!

    • Only Jesus

      Ainoastaan järkevä ajattelu ja usko Jeesukseen Kristukseen vie sinut pelastukseen ja vapauteen. Tullainen haave-ja mielikuvitusmaailma voi avata portit pahuuden henkimaailmaan. Myös mielikuvitustottellisuutesi kuulunee osana nuoruuden ja murrosiän vaiheeseen.

      • oree

        kumminkin se, että me kaikki elämme mielikuvamaailmassa! Me kun näemme maailman sellaisena kun meille kerrotaan. Todellisuus on jotakin muuta!


      • yikyikyikyikyikdr
        oree kirjoitti:

        kumminkin se, että me kaikki elämme mielikuvamaailmassa! Me kun näemme maailman sellaisena kun meille kerrotaan. Todellisuus on jotakin muuta!

        Näin se on, mutta miksi te silti suostutte elämään siinä maailmassa ja annatte toisten (mm. USKONTOJEN, JOTKA OVAT IHAN TÄYTTÄ PASKAA) päättää kaiken teidän puolestanne?
        Meidän tulee elää omaa elämää ihmisten ehdoilla, ei hallitusten, tehdä itse omat päätökset, jne....sellaiseksi elämä on tarkoitettu.


      • Tetrahedron

        ...siitä, ettei pakeneminen todellisuudesta ole hyväksi ja vie eteenpäin. Mutta ihan yhtä lailla Jeesuksen ja Jumalan rukoilu ja sen kautta pelastuksen ja vapauden löytäminen on ihan yhtä huuhaata, ja tavallaan haavemaailmassa elämistä.

        Hieman huolissani olen tuosta todellisuudesta irtautumisesta tuossa määrin, olettaen että tuo aloitusteksti nyt on sanasta sanaan totuudenmukaista.

        Ja ihan vaan toteamuksena: indigot on hanurista! Ensinnäkin miksi pitää olla koko ajan luokittelemassa ihmisiä ja olentoja? Jos sulla on noin voimakkaat kyvyt tuntea rakkautta ja hyvää niin astu nyt hyvänen aika sieltä kuplastasi ulos ja tuo se tähän maailmaan, johon sun se tuli tuodakin. Näissä indigo- ja muissa "ihmelapsi"-tapauksissa homma tyssää aina siihen kun jäädään ihmettelemään omaa erityisyyttä ja pönkitetään omaa egoa ja mahtavuutta.

        Tartu tehtävääsi ja vie se päätökseen niin kuin pitää! Perhana. :D


      • iccostasaleen
        Tetrahedron kirjoitti:

        ...siitä, ettei pakeneminen todellisuudesta ole hyväksi ja vie eteenpäin. Mutta ihan yhtä lailla Jeesuksen ja Jumalan rukoilu ja sen kautta pelastuksen ja vapauden löytäminen on ihan yhtä huuhaata, ja tavallaan haavemaailmassa elämistä.

        Hieman huolissani olen tuosta todellisuudesta irtautumisesta tuossa määrin, olettaen että tuo aloitusteksti nyt on sanasta sanaan totuudenmukaista.

        Ja ihan vaan toteamuksena: indigot on hanurista! Ensinnäkin miksi pitää olla koko ajan luokittelemassa ihmisiä ja olentoja? Jos sulla on noin voimakkaat kyvyt tuntea rakkautta ja hyvää niin astu nyt hyvänen aika sieltä kuplastasi ulos ja tuo se tähän maailmaan, johon sun se tuli tuodakin. Näissä indigo- ja muissa "ihmelapsi"-tapauksissa homma tyssää aina siihen kun jäädään ihmettelemään omaa erityisyyttä ja pönkitetään omaa egoa ja mahtavuutta.

        Tartu tehtävääsi ja vie se päätökseen niin kuin pitää! Perhana. :D

        miksi ei saisi haaveilla satumaailmassa? pitäiskö tässä jotai tylsää tyhmää aikuisuutta tavotella?? :Ok

        eikö tää netti luotukaa meit indigoi varte?? eiks kantsis tota saarnaa pitää josai mis ois kohdeyleisöökin?? kute atht foorumeil tjm., mä en sitä meinaa nimittäin tehdä saatte itse viedä loppuun typerän saarnauksenne


    • lassie_

      Kuulostaa siltä, että olet ihan asian ytimessä, kun kerran tunnet olevasi täynnä valoa, toivoa ja rakkautta. Sekin pitää paikkansa, että olet erityinen. Me kaikki olemme, mutta monet eivät ymmärrä tai muista sitä. Jatka samaan tapaan ja näe jokaisessa hetkessä sen kauneus. Indigosta en osaa sanoa :)

      • Tetrahedron

        ...mua kovasti huolestuttaa on se, että niin usein tällaiset "runotytön" kaltaiset tapaukset, jotka oivaltavat kykynsä ja voimansa, jäävät vain ihmettelemään itseään ja pahemmassa tapauksessa leijailemaan siitä, että ollaan niin erikoisia ja erityisiä, uniikkeja ja mahtavia. Niin moni on alkanut katsoa muita alaspäin vain siksi, että itse on tajunnut jotain. Ja tämä ei edes ole mikään harvinainen juttu vaan pelottavan yleistä.

        Jotenkin tänä päivänä tuntuu siltä, että kaikkien pitäisiä pyrkiä vähintään pikkujulkkikseksi, ja tämän mentaliteetin myötä heti kun on jotain jossa päteä, niin siinä sitten kanssa pitää päteä ja täysillä. Unohdetaan täysin se, mitä tänne ollaan tultu tekemään. :(


    • torellisuus

      Unohda indigomäärittelyt (ja varsinkin tollaset uskovaisten Raamattupelottelut, voisivat painua v******)
      "Todellisuudella" ja esim. unimaailmalla ei ole mitään eroa, tärkeää on vain että itse tiedät ja vedät omat rajasi, miten koet mikä on "todellisuutta".
      Ei tietenkään kannata liikaa uppoutua omaan mielikuvitusmaailmaan, sillä silloin on ehkä vaikeaa käyttäytyä "normaalisti" yhteiskunnassa.
      Muista kultainen keskitie (ei tarvi ihan keskellä olla) :)

      • vaimoke

        Itse olen kääntyillyt uskossani kuin tuuliviiri. Nuorena luin isonkirjan kannesta kanteen, alleviivaten ja olin mielestäni hyvät kamut Jeesuksen kanssa - uskoon en mielestäni ole "tullut", en tiedä, mitä sellainen edes on, koska muistan jo ennen kouluikää pyhäkoulussa uskoneeni sekä Jumalaan että Jeesukseen. Rippikouluiän jälkeen hurahdin kuitenkin rajatiedon asioihin ja hylkäsin isonkirjan lukemisen. Muistin kyllä monia asioita, mitä siellä luki ja muistin Jeesuksenkin, ja kovasti aina ihmettelin itsekseni, että miksei hän sitten tule takaisin maan päälle, jos kerran on olemassa ja on Jumalan poika. En lainkaan ihmetellyt, miksi ihmiset eivät usko häneen ja hänen opetuksiinsa, koska new age- opetukset olivat niin paljon armeliaampia, lisäksi oli guruja yms., joiden puoleen saattoi aina kääntyä. Jeesusta ei voinut kuin rukoilla, eikä häneltä ilmestynyt vuosittain uutta opasta henkiseen kasvuun niinkuin new age-piirissä. Tosin kyllä liikkui huhuja, että hän olisi antanut uusia lausuntoja vähän yhdelle jos toisellekin, mutta hiukan epäilin sitä, olinhan isonkirjan lukenut, eikä siinä lukenut mitään siihen viittaavaa, että hän ennen tuloaan lähettäisi ihmisille tekstiviestejä. Muistin siis sekä Jeesuksen että isonkirjan opit koko ajan, mutta jatkoin kuitenkin hengentien oppilaan polullani. Sitten aloin kerran epäillä, josko sittenkään olen henkioppaineni tekemisissä minkään todellisen jumalallisen olennon kanssa. Niinpä erään kerran sitten sanoin itsekseni, että lopetan tämän ajatuksenvaihdon kanssasi nyt, koska en ole oikein varma, josko sittenkään olet mikään erityisen viisas olento. Sen jälkeen pyysin oikein hartaasti, että saisin olla tekemisissä kaikkein korkeimman, ylevimmän, puhtaimman ja positiivisimman olennon kanssa, joka koko universumista vain löytyisi. Tämän jälkeen alkoi new age-intoni hiipua ja aloin löytää siitä asioita, jotka saivat minut varuilleni. Olin mm. käynyt teosofisen seuran luennoilla ja yllättäen löysin tiedon, jonka mukaan seuran perustajat itse asiassa palvoivatkin Luciferia. Olin aivan järkyttynyt löydöistäni. Sen jälkeen löysin yhä lisää ja lisää taustatietoa, joka ei miellyttänyt minua. Aloin lukea isoakirjaa uudestaan ja verrata löydöksiäni siihen. Aloin vapautua new age-liikkeen luomasta jumalharhasta. Rajatiedosta kiinnostuneet ihmiset seuraavat sinänsä kauniita oppeja, mutta valitettavasti löysin tietoa, jonka mukaan niitä näyttää ohjaavan joku aivan muu kuin universumin ylin Jumala. Löysin myös vastaavanlaisia kertomuksia suomalaisista, jotka olivat tehneet samankaltaisen polun kuin minä ja palanneet lopulta takaisin isonkirjan opetuksiin.

        Silti suurin kysymykseni oli yhä: miksei Jeesus sitten tule takaisin maan päälle, jos kerran on Jumalan poika? Uskon, että tämä oli myös se seikka, joka itse asiassa aikanaan ajoi minut hakemaan lohtua ja vastauksia muualta. Jos Jeesus vain olisi palannut, niin olisin ilman muuta new age-aikananikin ottanut hänet ilolla vastaan. Nyt olen jo ratkaissut arvoituksen: Jumala on pitkämielinen, koska ei halua kenenkään ihmisen eksyvän, vaan pelastuvan. Lisäksi isonkirjan viimeiset profetiat ovat yhä täyttymättä ennenkuin Jumalan poika saapuu. Toivon pysyväni oikealla tiellä siihen asti, ja jos en ole enää elävien kirjoissa, kun se tapahtuu, niin toivottavasti kuolen uskossa Jeesukseen. Hän on varmasti koko pitkää sivupolkuani seurannut kaikki nämä vuodet, kun pyörin new age-opeissa. Saattaa jopa olla, että tarvitsin tällaisen mutkan, nähdäkseni lopulta koko totuuden sielujen kamppailusta. Käyn new age-luennoilla edelleen, nyt kuitenkin siitä syystä, että pysyn kärryillä siitä, mistä siellä kulloinkin on häly ja puhe. Kenties tälllä new age-taipaleellani oli myös jokin muukin merkitys. New age-aikoinani minulle kerrottiin eräässä meediotilaisuudessa, että minua suojellaan. Miksi minua suojellaan ja suojellaan miltä? - ihmettelin itsekseni. Lisäksi sanottiin, että minulla nämä "kanavat" henkimaailmaan tulisivat myöhemmällä iällä vahvistumaan.

        Kukapa tietää, ehkä Jumalalla siis onkin jotain sellaista vielä minun varalleni, kenties minun tarvitsi ensin selvittää ja ymmärtää myös ns. "vastapuolen" opit, siis niiden opit ja uskomukset, jotka eivät tunnusta Jeesusta, jotta saisin jotain tulevaa tarkoitusta varten selkeän kokonaiskuvan asioista. Kenpä tietää...


      • herää
        vaimoke kirjoitti:

        Itse olen kääntyillyt uskossani kuin tuuliviiri. Nuorena luin isonkirjan kannesta kanteen, alleviivaten ja olin mielestäni hyvät kamut Jeesuksen kanssa - uskoon en mielestäni ole "tullut", en tiedä, mitä sellainen edes on, koska muistan jo ennen kouluikää pyhäkoulussa uskoneeni sekä Jumalaan että Jeesukseen. Rippikouluiän jälkeen hurahdin kuitenkin rajatiedon asioihin ja hylkäsin isonkirjan lukemisen. Muistin kyllä monia asioita, mitä siellä luki ja muistin Jeesuksenkin, ja kovasti aina ihmettelin itsekseni, että miksei hän sitten tule takaisin maan päälle, jos kerran on olemassa ja on Jumalan poika. En lainkaan ihmetellyt, miksi ihmiset eivät usko häneen ja hänen opetuksiinsa, koska new age- opetukset olivat niin paljon armeliaampia, lisäksi oli guruja yms., joiden puoleen saattoi aina kääntyä. Jeesusta ei voinut kuin rukoilla, eikä häneltä ilmestynyt vuosittain uutta opasta henkiseen kasvuun niinkuin new age-piirissä. Tosin kyllä liikkui huhuja, että hän olisi antanut uusia lausuntoja vähän yhdelle jos toisellekin, mutta hiukan epäilin sitä, olinhan isonkirjan lukenut, eikä siinä lukenut mitään siihen viittaavaa, että hän ennen tuloaan lähettäisi ihmisille tekstiviestejä. Muistin siis sekä Jeesuksen että isonkirjan opit koko ajan, mutta jatkoin kuitenkin hengentien oppilaan polullani. Sitten aloin kerran epäillä, josko sittenkään olen henkioppaineni tekemisissä minkään todellisen jumalallisen olennon kanssa. Niinpä erään kerran sitten sanoin itsekseni, että lopetan tämän ajatuksenvaihdon kanssasi nyt, koska en ole oikein varma, josko sittenkään olet mikään erityisen viisas olento. Sen jälkeen pyysin oikein hartaasti, että saisin olla tekemisissä kaikkein korkeimman, ylevimmän, puhtaimman ja positiivisimman olennon kanssa, joka koko universumista vain löytyisi. Tämän jälkeen alkoi new age-intoni hiipua ja aloin löytää siitä asioita, jotka saivat minut varuilleni. Olin mm. käynyt teosofisen seuran luennoilla ja yllättäen löysin tiedon, jonka mukaan seuran perustajat itse asiassa palvoivatkin Luciferia. Olin aivan järkyttynyt löydöistäni. Sen jälkeen löysin yhä lisää ja lisää taustatietoa, joka ei miellyttänyt minua. Aloin lukea isoakirjaa uudestaan ja verrata löydöksiäni siihen. Aloin vapautua new age-liikkeen luomasta jumalharhasta. Rajatiedosta kiinnostuneet ihmiset seuraavat sinänsä kauniita oppeja, mutta valitettavasti löysin tietoa, jonka mukaan niitä näyttää ohjaavan joku aivan muu kuin universumin ylin Jumala. Löysin myös vastaavanlaisia kertomuksia suomalaisista, jotka olivat tehneet samankaltaisen polun kuin minä ja palanneet lopulta takaisin isonkirjan opetuksiin.

        Silti suurin kysymykseni oli yhä: miksei Jeesus sitten tule takaisin maan päälle, jos kerran on Jumalan poika? Uskon, että tämä oli myös se seikka, joka itse asiassa aikanaan ajoi minut hakemaan lohtua ja vastauksia muualta. Jos Jeesus vain olisi palannut, niin olisin ilman muuta new age-aikananikin ottanut hänet ilolla vastaan. Nyt olen jo ratkaissut arvoituksen: Jumala on pitkämielinen, koska ei halua kenenkään ihmisen eksyvän, vaan pelastuvan. Lisäksi isonkirjan viimeiset profetiat ovat yhä täyttymättä ennenkuin Jumalan poika saapuu. Toivon pysyväni oikealla tiellä siihen asti, ja jos en ole enää elävien kirjoissa, kun se tapahtuu, niin toivottavasti kuolen uskossa Jeesukseen. Hän on varmasti koko pitkää sivupolkuani seurannut kaikki nämä vuodet, kun pyörin new age-opeissa. Saattaa jopa olla, että tarvitsin tällaisen mutkan, nähdäkseni lopulta koko totuuden sielujen kamppailusta. Käyn new age-luennoilla edelleen, nyt kuitenkin siitä syystä, että pysyn kärryillä siitä, mistä siellä kulloinkin on häly ja puhe. Kenties tälllä new age-taipaleellani oli myös jokin muukin merkitys. New age-aikoinani minulle kerrottiin eräässä meediotilaisuudessa, että minua suojellaan. Miksi minua suojellaan ja suojellaan miltä? - ihmettelin itsekseni. Lisäksi sanottiin, että minulla nämä "kanavat" henkimaailmaan tulisivat myöhemmällä iällä vahvistumaan.

        Kukapa tietää, ehkä Jumalalla siis onkin jotain sellaista vielä minun varalleni, kenties minun tarvitsi ensin selvittää ja ymmärtää myös ns. "vastapuolen" opit, siis niiden opit ja uskomukset, jotka eivät tunnusta Jeesusta, jotta saisin jotain tulevaa tarkoitusta varten selkeän kokonaiskuvan asioista. Kenpä tietää...

        Lähipiirissäni on lapsi, jolla on sekä ADHD että autismi, hän saa valtaisia raivokohtauksia yms. Kuitenkin hän on kympin oppilas koulussa. Hän on erityiskoulussa, koska tavalliset opettajat eivät saa häneen kontaktia eivätkä osaa käsitellä häntä. Hänen puheensa ovat kuin aikuisella ja vaikka näyttäisi siltä, ettei hän kuuntele sanaakaan, hän esim. saattaa pelata jotain peliä taukoamatta, mutta kysyttäessä häneltä jotakin kesken peliä huomaatkin, että hän on koko ajan kuunnellut myös puhettasi.

        Tällainen lapsi täyttää indigo-lapsen kriteerit, hyvä runotyttö. Sinä olet ainoastaan herkkä ja haaveellinen luonne, jolla ovat jalat irronneet maasta.


      • ei-hurahtanut
        herää kirjoitti:

        Lähipiirissäni on lapsi, jolla on sekä ADHD että autismi, hän saa valtaisia raivokohtauksia yms. Kuitenkin hän on kympin oppilas koulussa. Hän on erityiskoulussa, koska tavalliset opettajat eivät saa häneen kontaktia eivätkä osaa käsitellä häntä. Hänen puheensa ovat kuin aikuisella ja vaikka näyttäisi siltä, ettei hän kuuntele sanaakaan, hän esim. saattaa pelata jotain peliä taukoamatta, mutta kysyttäessä häneltä jotakin kesken peliä huomaatkin, että hän on koko ajan kuunnellut myös puhettasi.

        Tällainen lapsi täyttää indigo-lapsen kriteerit, hyvä runotyttö. Sinä olet ainoastaan herkkä ja haaveellinen luonne, jolla ovat jalat irronneet maasta.

        tunnistaa siitä, ettei hän julista itse itseään indigoksi tai kysele muilta, että olenkohan indigo.

        Jos ihmisen yleensäkin pitää itse julistautua joksikin, olipa se sitten indigo tai jotain muuta, niin varmasti tällainen ihminen ei sellainen oikeasti ole, vaan pelkkä omaa egoaan pönkittävä tavallinen tallustelija, joka ei itse vain halua olla se, mitä oikeasti on.

        New age-piirit ovat kovia ihmelapsi-, guru- ja jumalatehtailijoita.


      • lukea osaan minäkin
        ei-hurahtanut kirjoitti:

        tunnistaa siitä, ettei hän julista itse itseään indigoksi tai kysele muilta, että olenkohan indigo.

        Jos ihmisen yleensäkin pitää itse julistautua joksikin, olipa se sitten indigo tai jotain muuta, niin varmasti tällainen ihminen ei sellainen oikeasti ole, vaan pelkkä omaa egoaan pönkittävä tavallinen tallustelija, joka ei itse vain halua olla se, mitä oikeasti on.

        New age-piirit ovat kovia ihmelapsi-, guru- ja jumalatehtailijoita.

        tuo "luen ajatuksia" vähän naurattaa. Jos todella lukisit niitä, niin sinun tuskin tarvitsisi kekskustelupalstoilla roikkua kyselemässä ihmisiltä, mitä sinusta ajattelevat. Tarkoitit varmaan, että aavistelet, mitä toiset saattavat sanoa, miten reagoida, koska olet herkkä ihminen. Suoraan toisten lukeminen ei varmasti ole sitä, mitä teet - sellaisiinkin olen törmännyt, jotka sana sanalta toistavat ajatuksesi - mutta koska itse olet täällä tämmöisiä kyselemässä, niin et varmasti kuulu heihin.

        Ja miksi sinun pitäisi olla indigo? Jotta itsetuntosi kohoaisi, jotta tuntisit itsesi arvostetummaksi, kun voisit sanoa olevasi jotain, mitä useimmat eivät ole?


    • Indigohan sinä, erityinen ihminen. Saan sen vaikutelman, että olet täynnä valoa, toivoa ja rakkautta. Älä anna yhteiskunnan latistaa niitä. Olen näkemässä, että jotkut New Age -ihmiset todella pystyvät tuohon aikuisiälläkin. Vähän vanhemmaksi tullessasi huomaat, miten vaikeaa on säilyttää hyvyytensä maailmassa. Sinulla on erkoiskykyjä; oletko harkinnut esim. parantamista? Käy vaikka reikikurssi. Tämä parantaa ominaisuuksia lisää. Elämässä on tärkeää saada lähelleen hyviä ihmisiä. Tästä ei tule koskaan tuota kuvaamasi satumaailmaa, mutta ihan kivaa täällä voi olla. New Age -ihmiset antavat minulle toivoa. Kiitos, että sinä olet olemassa.

      • ....................

        Ihanaa, että joku osaa sentään vastata positiivisesti ihmisten kirjoituksiin.


    • kristallinenindigo
      • strange little girl

        Muut susta sanoo, varsinkaan negatiivisista kommenteista. Ittekin oon aina ollu selkeesti erilainen kuin muut ja tottakai oon halunnu saada sille jonkunlaisen selityksen, ns. diagnoosin:D Ittekin oon mahdollisesti Indigo, ainakin persoonani puolesta, mut varsinaisia "yliluonnollisia" kykyjä en oo vielä havainnu/ne ei oo vielä aktivoitunu. Ainoostaan "vahingossa" oon onnistunu irtaantumaan ruumiista, oon hyvin herkkä erilaisille energioille sekä mun elimistöni kaikille lisäaineille ym. ja voimakkaille kemikaaleille.. Mun mielestä itsetuntemuksen harrastaminen on vain hyväksi ja tietyssä määrin itseään ja muita voi "lokeroida", mut ettei kuitenkaan ylikorosta sitä vaan kokee jokatapauksessa, et me kaikki ollaan samalla viivalla ja kauniita sieluja. Haaveilla saa ja kannattaa, mut maadoitus kantsii olla myös kunnossa, eli et oot myös tässä hetkessä läsnä. Voithan sä mennä jollekin selvännäkijälle ottamaan tarkemmin selvää, mitä sä oot ja mikä sun tehtäväs täällä on. Tsemppiä henkiselle polulle!:)


    • 65465456574654647

      ...mutta muista myös täyttää veroilmoitus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe