Farkku laguna vm 95, vanha on auto, mutta minkälainen on Renault, koskaan ei ole ollut.
Miten vertaisi Mondeoon, Astraan, samanikäisiin, jollaisilla olen paljon ajanut.
Lagunalla ajettu yli 300 tkm, sellaisen aion ostaa. Kannattaako.
Renault laguna rt vm -95
5
599
Vastaukset
- lakusaku
Sori vaan mut sun koko viesti tuntuu jotekin provolta, koska tässähän koko lista viestejä, joista voisit löytää tietoa kysymykseesi ja googlettamallakin voisit hyvin löytää valtavasti tietoa. Mene katsomaan Renault-foorumiin keskusteluja, muutenkin nää Suomi24-palstat on ala-arvoisia.
Mutta lyhyesti paria pointtia:
- todennäköisesti kolaroitu / kolhittu --> ruostetta
- noin vanha auto täytyy tarkistaa läpikotaisin
- todennäköisesti moottori vuotaa öljyä
- todennäköisesti sähkövikoja, esim. ajovalojen maadoitushäiriöitä, sulakkeita mennyt, keskuslukitus rikki
- todennäköisesti ohjauslaitteissa vikaa, varsinkin etualatukivarren pallonivelet ja raidetangon päät uusittava
- todennäköisesti iskari(t) ja jousi/jouset vaihdettava
- todennäköisesti sadevesi vuotaa jostain sisään - frangrabba
täh ootko ihan latvalaho,älä ny vaan sellasta loppuunajettua osta,kyllä siihen äkkiä tulee hintaa,iskarit, jouset, alatuet, ohjaus, pellit,starti,vetoakselit,autolla jo noin paljon ajettu niin kyllä pian tulee remppaa
- miettii vielä
kilometrejä on kyllä paljon, aina olen sanonut kaikille ettei kannata ostaa autoa jolla ajettu yli 300tkm, ja nyt aion ostaa itse sellaisen,
mutta kun parempaa ei saa, jos myyjä alentaa hintaa, se tekee sen muille, ei mulle koskaan,
kiitos kuitenkin tiedoista,
tää s24 huononi uudistuksen yhteydessä, ei meinaa löytää mitä hakee. - lakusaku
miettii vielä kirjoitti:
kilometrejä on kyllä paljon, aina olen sanonut kaikille ettei kannata ostaa autoa jolla ajettu yli 300tkm, ja nyt aion ostaa itse sellaisen,
mutta kun parempaa ei saa, jos myyjä alentaa hintaa, se tekee sen muille, ei mulle koskaan,
kiitos kuitenkin tiedoista,
tää s24 huononi uudistuksen yhteydessä, ei meinaa löytää mitä hakee.Jos nyt pakko ostaa ykköskorinen farmari-Laguna, niin sitten ihan viimeisiä malleja 2000-2001 mahdollisimman pienillä kilometreillä ja jakohihna kiristinrullat vesipumppu vaihdettuna, tai sitten tinkaat myyjää hoitamaan ne. Mutta mieti nyt vielä kertaalleen ja katso vaikka A-katsastuksen 2009 tilasto hylkäyksistä.
- prmo
lakusaku kirjoitti:
Jos nyt pakko ostaa ykköskorinen farmari-Laguna, niin sitten ihan viimeisiä malleja 2000-2001 mahdollisimman pienillä kilometreillä ja jakohihna kiristinrullat vesipumppu vaihdettuna, tai sitten tinkaat myyjää hoitamaan ne. Mutta mieti nyt vielä kertaalleen ja katso vaikka A-katsastuksen 2009 tilasto hylkäyksistä.
parilla kaverilla on laguna,toisella farkku,toisella sedan,kilometrit yli 300tkm,eikä ole muita ongelmia,kuin jarrujen kanssa,aina liuvut jumissa...kaikissa vanhoissa on omat tyyppivikansa,kokeile vaan,rellua,itse ostin fordin mondeo,ja ihan ok auto....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779