Farkku laguna vm 95, vanha on auto, mutta minkälainen on Renault, koskaan ei ole ollut.
Miten vertaisi Mondeoon, Astraan, samanikäisiin, jollaisilla olen paljon ajanut.
Lagunalla ajettu yli 300 tkm, sellaisen aion ostaa. Kannattaako.
Renault laguna rt vm -95
5
592
Vastaukset
- lakusaku
Sori vaan mut sun koko viesti tuntuu jotekin provolta, koska tässähän koko lista viestejä, joista voisit löytää tietoa kysymykseesi ja googlettamallakin voisit hyvin löytää valtavasti tietoa. Mene katsomaan Renault-foorumiin keskusteluja, muutenkin nää Suomi24-palstat on ala-arvoisia.
Mutta lyhyesti paria pointtia:
- todennäköisesti kolaroitu / kolhittu --> ruostetta
- noin vanha auto täytyy tarkistaa läpikotaisin
- todennäköisesti moottori vuotaa öljyä
- todennäköisesti sähkövikoja, esim. ajovalojen maadoitushäiriöitä, sulakkeita mennyt, keskuslukitus rikki
- todennäköisesti ohjauslaitteissa vikaa, varsinkin etualatukivarren pallonivelet ja raidetangon päät uusittava
- todennäköisesti iskari(t) ja jousi/jouset vaihdettava
- todennäköisesti sadevesi vuotaa jostain sisään - frangrabba
täh ootko ihan latvalaho,älä ny vaan sellasta loppuunajettua osta,kyllä siihen äkkiä tulee hintaa,iskarit, jouset, alatuet, ohjaus, pellit,starti,vetoakselit,autolla jo noin paljon ajettu niin kyllä pian tulee remppaa
- miettii vielä
kilometrejä on kyllä paljon, aina olen sanonut kaikille ettei kannata ostaa autoa jolla ajettu yli 300tkm, ja nyt aion ostaa itse sellaisen,
mutta kun parempaa ei saa, jos myyjä alentaa hintaa, se tekee sen muille, ei mulle koskaan,
kiitos kuitenkin tiedoista,
tää s24 huononi uudistuksen yhteydessä, ei meinaa löytää mitä hakee. - lakusaku
miettii vielä kirjoitti:
kilometrejä on kyllä paljon, aina olen sanonut kaikille ettei kannata ostaa autoa jolla ajettu yli 300tkm, ja nyt aion ostaa itse sellaisen,
mutta kun parempaa ei saa, jos myyjä alentaa hintaa, se tekee sen muille, ei mulle koskaan,
kiitos kuitenkin tiedoista,
tää s24 huononi uudistuksen yhteydessä, ei meinaa löytää mitä hakee.Jos nyt pakko ostaa ykköskorinen farmari-Laguna, niin sitten ihan viimeisiä malleja 2000-2001 mahdollisimman pienillä kilometreillä ja jakohihna kiristinrullat vesipumppu vaihdettuna, tai sitten tinkaat myyjää hoitamaan ne. Mutta mieti nyt vielä kertaalleen ja katso vaikka A-katsastuksen 2009 tilasto hylkäyksistä.
- prmo
lakusaku kirjoitti:
Jos nyt pakko ostaa ykköskorinen farmari-Laguna, niin sitten ihan viimeisiä malleja 2000-2001 mahdollisimman pienillä kilometreillä ja jakohihna kiristinrullat vesipumppu vaihdettuna, tai sitten tinkaat myyjää hoitamaan ne. Mutta mieti nyt vielä kertaalleen ja katso vaikka A-katsastuksen 2009 tilasto hylkäyksistä.
parilla kaverilla on laguna,toisella farkku,toisella sedan,kilometrit yli 300tkm,eikä ole muita ongelmia,kuin jarrujen kanssa,aina liuvut jumissa...kaikissa vanhoissa on omat tyyppivikansa,kokeile vaan,rellua,itse ostin fordin mondeo,ja ihan ok auto....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793