osaan derivoida
ja toisen asteen yhtälöt
sujuvat kuin vettä vaan
rakkauden matematiikkaa
en koskaan ratkaissut
reputin monta kertaa
pystyin kyllä rakastamaan
ja tiesin milloin
minua rakastetaan
mutta miten se tehdään
onneksi sinä annoit
kysymykseen vastauksen
Korkeampaa matikkaa
10
328
Vastaukset
En siis viitsisi edes vastata tähän, vaan syy ei ole hianossa runossas.
Se on siinä, että mulle kvanttifysiikka on samaa kuin pönttöfysiikka.
(me laivassa kyllä puhutaan tynnyrifyskasta:)))
eli olen ihan merellä... (te maissa sanoisitte, etä ihan pihalla)
Mutta rakkaurest, tuo K. koukku aina kyselee ja hölpöttää,
ja joskus osaan vastata ja toisinaan en, joten tämä runo
oli selvästi meirän perheestä =)
(olet tainnut vakoilla meidän merireittejämme?)- tomppa2006
...yritin seurata reittejänne ja tänne jouduin...
Mukavaa että otitte niin lämpimästi vastaan, Rva Kapteenska.
- Mysteriet
...että palstalla on yksi laskutaitonen =)
Derivaatat sunmuut sinit ja kossu... kosinit meni multa kyllä ihan ohi koulussa *köh* - mutta opin sentää prosenttilaskut tekasemaan ihan päässäni =)
Rakastaa mie osaan - niinku Siekii, joka teet sen hianosti, tua noin =)- tomppa2006
...tuo prosenttilaskujen taitaminen...
Ek's tiä kui vaikeet touhuu tua rakastamine o, tua noi. Mitä mu ny oikee piti sannoo? Emmää tiä.
- Kauris-62
joo-o.. olen aika huono tuossa matikassa
mutta se ei tarkoita että olisin taituri rakkaudessa :)
mukavasti taas sanojasi kuljetit,kiitos- tomppa2006
...sait minut hymyilemään kommentillasi...
Rakkaus ei liity siis oikeastaan mitenkään matikkaan.
- 35
Ei rakkautta raameihin ja kaavoihin voi asettaa.
Rakkaus on kaikkea muuta kuin loogista.
Kiitos Tomppa!- tomppa2006
...rakkauden yhtälön ratkaiseminen on vaikeata...
Ei logiikkaa, joskus ei järkeäkään. Ainoastaan tunnetta.
- Minanoita
Mulle tuo matikka on vähän niinkuin hakusessa, pakolliset laskut selvitän
mutta siihen se sitten jääkin..Runosi on hienosti rakennettu matikan ympärille,
olet ripotellut rakkautta sen pinnalle loiventamaan:))))- tomppa2006
...ainakin jossain asiassa, minulle matematiikka on ollut aina helppoa...
Mutta tiedän sen olevan monelle hakusessa, vähän niinku sitä kautta yritin saada runooni vaikutelman myös rakastamisen vaikeudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522