VAROITUS!!!!

Täällä on helppoo

Ajattelin ihan laittaa varoituksen Lanzarooten digikamerakaupasta. Meinasin että ostaisin sieltä halppiskameran piraatin perheen nuorimmalle ja menin yhteen kadunvarsiputiikkiin. Kaupankäynti alkoi ihan hienosti kysyin heiltä miktkä olisivat pari edullisinta mallia ja he esittelivät sen mikä minua kiinnosti ihan hyvin. Sitten kun tuli kaupanteonhetki niin pyysivät että tulisin n.10minuutin päästä (laittaisivat kameran pakettiin oli selitys) no tein niinkuin pyysivät, palasin liikkeeseen hakemaan kameraa mutta sitten alkoivat ongelmat. He rupesivat tarjoamaan ihan toista ja yli 2 kertaa kalliimpaa kameraa, ilmoitin heille että olen valmis ostamaan sen aluksi katsotun kameran ja yllätys yllätys hinta oli 10€ enemmän kuin alkuun. Ihmettelin hinnanmuutosta ja aikansa (kauppiaat) keskenään keskusteltuaan päädyttiin alkuperäiseen hintaan. No kauppias pyysi maksun kamerasta jonka jälkeen saisin laitteen, mutta eihään se niin helppoa voinut olla. Taas alkoi se sama jallitus kalliimman myynti, ilmoitin että en ole valmis ostamaan sitä kalliimpaa ja myyjä vaan kokoajan esitteli erimalleja toinen toisensa perään. Lopulta kun heille ei tuntunut onnistuvan sen sovitun kameran myynti pyysin rahojani takaisin siitäkös alkoi oikea sättiminen ja uhkailu, luvattiin potkia ja muutenkin hakata enkä tietenkään saisi rahojani pois. Lopulta ilmoitin että minulla ei ole varattu rahaa mukaan enempää kuin sovittu kameranhinta,( niinkuin olinkin tehnyt eli jättänyt muut rahat viisaasti toisille seuralaisille ) lopulta myyjä luovutti ja antoi rahat. Pyysipä että tulisin 10 min. päästä, arvaappa meninkö enää kun pääsin ehjänä pois. Valitettavasti minulla ei ole antaa sen paikan nimeä kas kun ei jostain syystä kiinnostanut jäädä notkumaan niille kulmille.Tuon kaupan karkea sijoittuminen: Puerto Del Camenissa on sellainen ruokapaikka kuin Way West osoite Avda de las playas 38(joka oli mielestämme ihan hyvä paikka) siitä jatketaan samaa rannanpuoleista kävelytietä kohti Arrecifeä (lentokenttää) ja tämä hieno digikauppa on ensimmäinen vastaantuleva samallapuolella, siinä ei tainut olla muita vastaavia kauppoja. Vastapuolella on sitten enempi kaikenlaisia putiikkeja, niissäkin kävi mutta vastaavaa ei sattunut muilla vaikka niiltäkin ostattelin kameraa.

0

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

        Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
        Maailman menoa
        203
        2412
      2. Nyt ahdistaa

        Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
        Valkeakoski
        62
        2308
      3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

        On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
        Maailman menoa
        71
        2053
      4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

        Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
        Maailman menoa
        311
        1891
      5. Ehdin aamulla

        ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
        Ikävä
        147
        1495
      6. Laita viestiä?

        Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
        Ikävä
        89
        1404
      7. Mä todella toivon että

        Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
        Ikävä
        37
        1245
      8. Naiselle kysymys

        Oletko rakastunut minuun?
        Ikävä
        89
        1176
      9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

        Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
        Tv-sarjat
        6
        1166
      10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

        Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
        Ikävä
        184
        1112
      Aihe