kuinka kauan on aikaa hommata työpaikka sieltä tai muuten varmistaa "talouden turvaaminen", jotta sitten myös saisi sen kortin?
P.S. Ymmärrän toki, että todennäköisyys voittaa arvonnassa on minimaalinen, mutta uteliaisuuttani kysyn, että täytyykö "koko paketin" olla itsellä about saman tien valmis, jos sattuu postilaatikossa kolahtamaan?
Jos voittaa Green Card-arvonnassa
3
569
Vastaukset
- GCL
antaa heti mahdollisuuden anoa oleskelulupaa, ja työpaikkaa voi sitten etsiä kun pääsee paikan päälle. Siinä on jokin aika jonka kuluessa on otettava yhteys suurlähetystöön, katso arvonnan viralliset gov-sivut.
- Kaaleppi .
Lisäksi USAhan pitäisi muuttaa 6 kuukauden sisällä, ainakin näin oli kuulemma silloin joskus kun yksi tuttu voitti arvonnassa (ei sitten kumminkaan täyttänyt varsinaisen kortin minimivaatimuksia eli hukkaan meni voitto).
- Weehawken
Ei taida olla mitään kiveen hakattua aikaa, mutta tuskin yli 12kk saat. Me saimme kortin (tai leiman passiin)joulukuussa ja sanoivat, että tulevan vuoden loppuun mennessä pitäisi muuttaa maahan pysyvästi. Tässä lienee hieman joustoa. Nyt on tietysti hankalammat ajat työpaikan hankkimisen kannalta, mutta kyllä koulutetuille aika hyvin jo alkaa töitä löytymään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442958Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222867- 462673
- 552522
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582438Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462408Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022