Heippa. Kertokaas mulle, mulle tarjottii boksu urosta joka on 2 ja puolivuotias. Sille ei ole opetettu mitään peruskoulutusta. Kannattaako harkita edes sen ottamista ja saako siintä vielä kunnon koiran. Mulla on kyllä kokemusta koirista mutta ei juuri tuosta rodusta. Ja soveltuuko bokserit kerrostaloon?
kertokaas...
3
823
Vastaukset
- koira fani!
jos sinun pitää kysellä sopiiko bokseri kerrostaloon? minä vastaan sinulle että unohda se koira, jos ei kokemusta tuonkaan kysymyksen vertaa ole! muutoin siitä bokseri parasta tulee kiertolainen! koiran pitää saada koti jossa on johdonmukaista koulutusta ja aikaa ja aikaa sille koiralle ja tietty osaamista ja hermoja tarvitaan! sääli ei ole syy ottaa koiraa jos ei ole rahkeita sen kouluttamiseen =) vaikka ajatus hyvä olisikin!
- Boksun omistava
Saattaa olla kova koulutus prosessi edessä kun on jo 2,5vuotias, mutta kyllä siitä kovalla koulutuksella ja päättäväisyydellä tulee vielä hyvä koira!! ..ja minun mielestäni bokseri sopii myös kerrostaloon, ei ole kovinkaan haukkuva rotu. Aktiviteettiä kaipaa vaan tosi paljon kun yksin kotona, muuten alkaa paikat hajota!:)
Energiaa riittää, pitää siis tehdä muutakin kuin käydä lenkillä. Paljon aivotoimintaa ja kovaa menoa, kaikkein parasta energian kulutukseen on toisen koiran kanssa riehuminen!!:)
Nämä tietysti vain omia mielipiteitäni ja kokemuksiani, mutta hyvin on meillä toiminut!!- Anonyymi
Ei kyllä sovellu kerrostaloon. Vaatii ison pihan missä leikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2833522Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751115- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747