kertokaas...

boksu

Heippa. Kertokaas mulle, mulle tarjottii boksu urosta joka on 2 ja puolivuotias. Sille ei ole opetettu mitään peruskoulutusta. Kannattaako harkita edes sen ottamista ja saako siintä vielä kunnon koiran. Mulla on kyllä kokemusta koirista mutta ei juuri tuosta rodusta. Ja soveltuuko bokserit kerrostaloon?

3

834

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koira fani!

jos sinun pitää kysellä sopiiko bokseri kerrostaloon? minä vastaan sinulle että unohda se koira, jos ei kokemusta tuonkaan kysymyksen vertaa ole! muutoin siitä bokseri parasta tulee kiertolainen! koiran pitää saada koti jossa on johdonmukaista koulutusta ja aikaa ja aikaa sille koiralle ja tietty osaamista ja hermoja tarvitaan! sääli ei ole syy ottaa koiraa jos ei ole rahkeita sen kouluttamiseen =) vaikka ajatus hyvä olisikin!

• Boksun omistava

Saattaa olla kova koulutus prosessi edessä kun on jo 2,5vuotias, mutta kyllä siitä kovalla koulutuksella ja päättäväisyydellä tulee vielä hyvä koira!! ..ja minun mielestäni bokseri sopii myös kerrostaloon, ei ole kovinkaan haukkuva rotu. Aktiviteettiä kaipaa vaan tosi paljon kun yksin kotona, muuten alkaa paikat hajota!:)
      Energiaa riittää, pitää siis tehdä muutakin kuin käydä lenkillä. Paljon aivotoimintaa ja kovaa menoa, kaikkein parasta energian kulutukseen on toisen koiran kanssa riehuminen!!:)
      Nämä tietysti vain omia mielipiteitäni ja kokemuksiani, mutta hyvin on meillä toiminut!!

• Anonyymi

Ei kyllä sovellu kerrostaloon. Vaatii ison pihan missä leikkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      91
      1272
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      76
      1025
    3. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      46
      737
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      151
      680
    5. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      50
      640
    6. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      633
    7. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      36
      620
    8. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      14
      569
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      554
    10. Ei hätää rakas

Kaikki on hyvin ja linja pitää. Kohtaamiseen🤍
      Ikävä
      67
      546
    Aihe