sanat kadoksissa.Oisko kellään?En löytänyt vaikka hain millä sanoilla googlesta.
Vastaukset 4
- jannu
Mä katsoin yhtä kuvaa, monta lapsuuteni iltaa. Siinä kaksi pientä lasta, kulki vaarallista siltaa. Heitä uhkas metsän pimeys ja synkkä virta pyörteineen, mut ei hätää, heitä suojas enkeli valkosiipinen...
Kohta ryntäät maailman ruuhkaan, näät varjoja ja aurinkoa, tee mitä teet mut älä sielullesi vahinkoa. Sillä haavat nuo ei parane vaik isi kuinka puhaltais, mutta toivon että enkelini jostain suojaa sais.
Kun tänään katson sinuun ja sua uneen tuuditan, niin muistan päivän leikit, kuinka sua rakastan. Sä olet tosi pieni ja mä melkein toivoisin, että rinnallesi saisit samanlaisen enkelin...
Tästä voi joku säkeistö puuttua, ihan ulkomuistista kirjottelin, toivottavasti on jotain apua. - peksi
Oheisesta osoitteesta löysin sanat, kun niitä myöskin googlestä etsiskelin. Toivottavasti on vielä apua.
ps. kiitokset kaunisveeralle!
http://perheklubi.net/index.php?s=bd4b818f732c98ca8a0248c9d86d37f0&showtopic=27965 - mima
Hain myös samaan biisiin sanoja. Löysin ku hain googlesta. Hakuun laitoin mikko alatalo, suojelusenkeli
- Anonyymi
Ihana biisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398