suojelusenkeli/Mikko Alatalo

tarja

sanat kadoksissa.Oisko kellään?En löytänyt vaikka hain millä sanoilla googlesta.

4

5730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannu

Mä katsoin yhtä kuvaa, monta lapsuuteni iltaa. Siinä kaksi pientä lasta, kulki vaarallista siltaa. Heitä uhkas metsän pimeys ja synkkä virta pyörteineen, mut ei hätää, heitä suojas enkeli valkosiipinen...

Kohta ryntäät maailman ruuhkaan, näät varjoja ja aurinkoa, tee mitä teet mut älä sielullesi vahinkoa. Sillä haavat nuo ei parane vaik isi kuinka puhaltais, mutta toivon että enkelini jostain suojaa sais.

Kun tänään katson sinuun ja sua uneen tuuditan, niin muistan päivän leikit, kuinka sua rakastan. Sä olet tosi pieni ja mä melkein toivoisin, että rinnallesi saisit samanlaisen enkelin...

Tästä voi joku säkeistö puuttua, ihan ulkomuistista kirjottelin, toivottavasti on jotain apua.

• peksi
    • mima

Hain myös samaan biisiin sanoja. Löysin ku hain googlesta. Hakuun laitoin mikko alatalo, suojelusenkeli

• Anonyymi

Ihana biisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe