Muistoja entisestä elämästä?

Sekoava(ko)

Hei, en nyt tiedä minne tämän laittaisin, mutta olen parin viime vuoden aikana kokenut melko kummallisia ilmiöitä ja "muistoja", joita en osaa selittää tai yhdistää mihinkään mikä liittyisi minuun.

Kaikki alkoi tosiaankin parisen vuotta sitten, kun olin nukkumassa sängyssäni. Heräsin sitten johonkin aikaan yöstä siihen, että joku kutsui minua nimeltä. Tuo ääni oli todella tuttu, mutta en osannut yhdistää sitä kehenkään tuntemaani ihmiseen.
Kun heräsin, näin sänkyni vierellä vanhemman naishenkilön. Pitkähköt, hieman harmahtavat hiukset ja vanhannäköinen mekko esiliina päällä. Ensimmäinen ajatus, mikä tuli mieleeni oli "äiti", vaikka tuo hahmo muistuttanut lainkaan äitiäni.
En osaa sanoin kuvailla tuota tunnetta, mutta sillä hetkellä tiesin, että tuo sänkyni vierellä seisova nainen oli äitini..
En pidä näkemääni hahmoa "haamuna", mutta en osaa muutenkaan selittää kuka tai mikä hän oli.

Toiset "muistot", liittyvät myöskin uniin. Olen nähnyt useasti unissa erään henkilön nimeltä Klaudia tai Claudia. Hän vaikuttaisi kuuluvan samaan aikakauteen "äitihahmoni" kanssa. Klaudia oli ilmeisesti piikana taikka palvelustyttönä varakkaassa perheessä. Hänkin liittyy jotenkin minuun, sillä unissani olen ärtynyt siitä miten huonosti enoni (?) kohtelee Klaudiaa. Eräässä unessa Klaudia saapuu huoneeseeni ja pyytää etten kertoisi enolleni mitä hän on tehnyt. Klaudia on myös useasti kysellyt, milloin minä täytän lupaukseni hänelle (?).
Välillä minusta myös tuntuu, että tämä Klaudia on välillä läsnä nykyisessä elämässänikin. Tunnen myös joskus sanoinkuvaamatonta katumusta ja rauhattomuutta jostain selvittämättömästä asiasta.

Minulla on mielessäni myös erittäin todentuntuinen muistikuva jossa kasvoni ja hiukseni ovat tulessa. Kuva ei ole kovin selkeä, mutta siihen liittyy paljon pelkoa ja kauhua.

Tiedän että tämä teksti on hyvin sekava, mutta en osaa oikein vielä koota näitä palasia miksikään selkeäksi kokonaisuudeksi.

2

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+17

Ajan kanssa. Kyllä se siitä. Nukut riittävän pitkät yönunet, rauhoitut. Vähennät stressiä. Tarvittaessa voit mennä henkimaailman ekspertin puheille, niitä löytyy monilta paikkakunnilta.

Jos taas haluat hieman maallisempaa apua, psykologit ovat palveluksessasi.

Osaatko kertoa, onko tämä tapahtunut Suomessa?

• Nefilim

Kiinostavaa...Kenties kyseessä on jonkinlainen karma-velka ja muistoja kyseistä elämästä..Ehkä klaudia on tullut samaan aikaan tänne, ja teillä on selvittämättömiä asioita keskenänne. Saattaa olla, että kohtaat hänet lihallisessakin muodossa, tosin eri ruumiissa mitä ennen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe