Tomin koulupäivä

eräjortikka

Aamulla kun lähdin kouluun niin ajattelin että "huhhuh! taas yksi vitun tylsä koulupäivä tiedossa." Sitä se kuitenkaan ollut.
Tylsän matikantunnin jälkeen meillä oli Hissaa joka ei kiinnostanut minua muuten paitsi opettajan vuoksi jonka nimi oli "Maire" , todellinen herkkupeppu ja rinnatkin olivat varmasti c-kuppia , naamaltaan hän oli todella kaunis ja ikääkin ola vasta 24.
Haltioissani ajattelin hänen kiinteitä pakaroita kunnes havahduin! "Tom! Herätys! Oletko tehnyt läksysi?" Maire huusi tiukalla mutta niin seksikkäällä äänellä... "Mitä!? Häh" vavahduin ja rupesin kolistelemaan kirjoja esiin ja huomasin etten ollut tehnyt läksyjä. "Voi helvetti" kirosin ja siitähän Maire tulistui ja sanoi että joutuisin jäämään koulun jälkeen puhutteluun. Tunti kului aika hitaasti samalla kuitenkin ihailin Mairen ihania seksikkäitä ryntäitä ja paha stondis iski aina välillä.
Koulun jälkeen menin historian luokkaan tylsistyneenä ja kun olin saapunut luokkaan Maire käski minut istumaan omalle pulpetilleni ja kaivamaan kirjat esiin. Aloin tekemään kotiläksyjäni kunnes havahduin... Maire tarrasi minua hellästi niskasta kiinni ja koko kroppani jäykistyi ensin pelosta ja sen jälkeen halusta.
Kysyin Mairelta varovaisesti "mitä sä teet?" johon maire tokaisi kiimaisen oloisena "Tom, mä haluun sua, mä haluun nuorta lihaa sisääni" Mairen äänestä kuuli että hän oli aivan kiimassa ja pian aloin huomaamaan eloa myös minun alapäässäni. Nousin ylös ja menin seisomaan Mairen taakse ja suutelin häntä hellästi kaulaan ja pian maire kääntyi ja rupesi siitumaan minua ja pian myös minä alin riisumaan pois Mairen seksikästä toppia ja rintaliivejä.
Maire avasi minun vetoketjuni ja kaivoi jo täydessä komeudessa olevan aisani esiin ja hellästi kastoi kielellään terskaani ja pian koko kiimasta kovettunut kulli oli hänen kurkussaan. Vasta minuutin lutkutettuaan olin jo aivan laukeamispisteessä joten sanoin mairelle että vaihtaisimme osia. Maire otti kyrpäni pois poskestaan ja aloin riisumaan häntä. Ensin rintaliivit, sitte kireät farkut joiden alta löytyivät ihanat valkoiset stringit jotka tihkuivat jo Mairen nesteistä. Saatuani kaikki vaatteet pois ihailin hetken aikaa kunnes rupesin toimeen. Hieroin Mairen Klitorista ja samalla tein uskomattomia kielutemppuja mairen kolossa. Mairekin oli jo aivan laukeamispisteessä päätin lopettaa ja nostin Mairen perse pystyssä opettajanpöydälle ja aikani sihtailtua survaisin kovan kaluna kerralla sisään ja aloin pumppaamaan täydellä voimalla. Maire kiljui "aarrghhh!!! Tom, ihanaa... Kovempaa, lisää" ja aikani nussitua olin aivan kiimoissani ja otin kullini pois ja laukesin suoraan Mairen upeille rinnoille. Maire ei kuitenkaan ollut vielää valmis joten sormetin ja nuolin hänet orgasmiin ja tunsin kuinka hän tärisi kun sormeni kieleni pyöri hänen vitussaan.
Rojahdimme kummatkin opettajanpöydälle ja sanoin että: "se oli upeaa" ja Maire tokaisi "jätä seuraavallakin kerralla läksyt tekemättä" ja vinkkasi silmää... Puin vaatteet päälle ja lähdin tyytyväisenä poikana kotiin.

4

3125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syväporaaja

      Ihanaa runoilua! Hyvä tarina

      • Mahe

        Juuri tällasesta minä tykkään:P


      • eräjortikka
        Mahe kirjoitti:

        Juuri tällasesta minä tykkään:P

        Kiitos palautteesta. Jatkoa seuraa jossain vaiheessa...


      • Poju
        eräjortikka kirjoitti:

        Kiitos palautteesta. Jatkoa seuraa jossain vaiheessa...

        hyvä se oli. Kirjoitus virheet tarkista niin ei tarvi jotaki lausetta 3 kertaa lukea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe