Oli kosteaa ja tuli pakkaset. Aamulla ei sitten kaasupoljin reagoinutkaan ja
01' Clio, 1,4 16V päättikin pitää päällä merkkivaloa "Vika yhdessä tai useammassa sähkölaitteessa". Kaasupoljin reagoi kyllä nyt.
Oman kokemukseni mukaan kyseinen ongelma (Sähköongelma) liittyy ohjaustehostukseen, sillä ohjaus oli raskas/erikoinen/normaalista poikkeava ajaessani. Tosin, sammutin ja käynnistin auton uudelleen niin merkkivalo oli poissa ja ohjaus oli taas normaalin kevyt.
Toinen ongelma:
Puolivahingossa kokeilin, kierroksien ylittäessä 3000 moottori ei anna enää lisää tehoa vaan teho rajoittuu tähän, onkohan tietoa onko tämä jokin toinen sähkölaitteisiin liittyvä ongelma?
Osaakohan kukaan sanoa onko kyseessä vain pakkasen purema vai jotain vakavampaa?
Kaksi ongelmaa
Rellukuski
2
656
Vastaukset
- RelluRellu
Niinsanottu "pikastarttaus" saattaa aiheuttaa yllättävänkin tuntuisia ongelmia. Virran kytkemisen jälkeen kannattaa odottaa "ylimääräisten" varoitusvalojen sammuminen, ja käynnistää sen jälkeen. Moni rellukuski on päässyt eroon näin toimien käynnistyksen jälkeisistä ongelmista.
- kiitollinen
miten päin termari kuuluu asentaa,kyseessä -96 mallin 1,4 glio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422432Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 221806
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371161- 361036