Kuolaaminen....

N.W.B

Heips!
Olen jo pitkään harkinnut Nöffin ottamista ja nyt yhdeksi kysymykseksi nousi tuo kuolaaminen.
Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kuolaavatko Nöffit niin että jojot roikkuu vai niin että suupielet ovat kuolaisia?
Yksilöhtaista tuokin on tottakai, mutta näin yleisesti haluaisin kysyä Nöffien omistajilta. :)
Toki jos herkkuja on koko ajan saatavillan tai nähtävillä niin kyllä silloin koira kun koira kuolaa, niin tekee munkin ajokoiran puoliska... :D

5

2078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nööf<'3

      No siis tottakai nöffit kuolaa muita koiria enemmän, mutta ei nyt yleenpalttisesti.
      Tottakai kaikki koirat kuolaa!
      Itse olen todella yllättynyt omasta nöffistäni, ei kuolaa juuri ollenkaan. Kun koirapuistossa juostaan niin menee kyllä vaahtoon suun ympäriltä mutta ei todellakaan pahasti. Ei kannata olla huolissaan tällaisesta asiasta, liiotellaan muutenkin ihan liikaa. :)
      Eli katselemaan vaan sopivaa kasvattajaa! :)

    • mielestäni...

      No kyllähän nöffi kuolaa aivan jumalattomasti! Tosin olen lähemmin ollut yhteyksissä vain kahteen nöffiin. Niiden omistajilla on aina pyyhe mukana, johon kuolaa pyyhkivät ja pyyhe on hetkessä märkä. Nöffi kuolaa siis ilman, että haistaisi mitään herkkuja. Lisäksi nöffi haisee todella voimakkaasti koiralle ja turkki on rasvainen. Kun nöffiä on paijannut, pitää kädet mennä pesemään, sillä ne ovat rasvaiset ja haisevat. Söpö koira, mutta kuola, haju ja rasvainen turkki eivät tee siitä paijattavaa lemmikkiä, valitettavasti.

      Jos joku sanoo, ettei nöffi kuolaa ylenpalttisesti, niin ihmettelen, mikä rotu voisi kuolata vielä enemmän että sitä voisi sanoa ylenpalttisesti! En ole koskaan kenelläkään muun rodun omistajalla nähnyt märkää kuolapyyhettä mukanaan.

      • Gizmoliini

        Noo kumman huonosti on sit nöffejä hoidettu kun niin kerta haisevat ja turkki on rasvainen. Mulla ainakin nöffi menee pesulle heti kun alkaa käsiin tuntua "rasvaiselta" ja koiranhajusta en nyt tiedä haiseeko toi yhtää enempää ku mun pk-collie, mut kyllähän nöffi kuolaa...mut ei mulla mitää pyyhettä ikinä mukana ole :)


    • xTurhapuro

      Minulla oli 10v.nöffi kuolas vain jos näki että joku ihminen söi esim leipää niin kuolaa alkoi kehittymään, perso kun oli ruualle, ei kummiskaan liikaa ruokaa annettu, ettei tullut ylipainoa. Kuivat "papanat" laittoivat kyllä tuhnuttelemaan, ne kyllä haisivat siinä missä aikamiehen leijatkin. Minäkin silloin halusin just Nöffin, hyvät muistot jäljellä.

    • riinaliina2

      Se on niin yksilöllistä, kuten itse jo sanoitkin :). Kymmenen nöffiä tavanneena voin sanoa, että kuolaajia on laidasta laitaan. Osa ei kuolaa kuin lenkillä/namien lähellä, osa kuolaa jatkuvasti. Osasta jää jäljet vaatteisiin, vaikka vaan hipaisisivat kuonolla. "Pahimmissa" tapauksissa kuolaa saa pestä seiniltä ja katosta useinkin.

      Huulistahan tuo on paljolti kiinni. Vanhempien huulien kireyttä voi yrittää analysoida ja toivoa parasta, mutta pennusta kasvaa kuitenkin aina oma yksilönsä. Parasta varautua siis pahimpaan :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe