Heips!
Olen jo pitkään harkinnut Nöffin ottamista ja nyt yhdeksi kysymykseksi nousi tuo kuolaaminen.
Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kuolaavatko Nöffit niin että jojot roikkuu vai niin että suupielet ovat kuolaisia?
Yksilöhtaista tuokin on tottakai, mutta näin yleisesti haluaisin kysyä Nöffien omistajilta. :)
Toki jos herkkuja on koko ajan saatavillan tai nähtävillä niin kyllä silloin koira kun koira kuolaa, niin tekee munkin ajokoiran puoliska... :D
Kuolaaminen....
5
2192
Vastaukset
- nööf<'3
No siis tottakai nöffit kuolaa muita koiria enemmän, mutta ei nyt yleenpalttisesti.
Tottakai kaikki koirat kuolaa!
Itse olen todella yllättynyt omasta nöffistäni, ei kuolaa juuri ollenkaan. Kun koirapuistossa juostaan niin menee kyllä vaahtoon suun ympäriltä mutta ei todellakaan pahasti. Ei kannata olla huolissaan tällaisesta asiasta, liiotellaan muutenkin ihan liikaa. :)
Eli katselemaan vaan sopivaa kasvattajaa! :) - mielestäni...
No kyllähän nöffi kuolaa aivan jumalattomasti! Tosin olen lähemmin ollut yhteyksissä vain kahteen nöffiin. Niiden omistajilla on aina pyyhe mukana, johon kuolaa pyyhkivät ja pyyhe on hetkessä märkä. Nöffi kuolaa siis ilman, että haistaisi mitään herkkuja. Lisäksi nöffi haisee todella voimakkaasti koiralle ja turkki on rasvainen. Kun nöffiä on paijannut, pitää kädet mennä pesemään, sillä ne ovat rasvaiset ja haisevat. Söpö koira, mutta kuola, haju ja rasvainen turkki eivät tee siitä paijattavaa lemmikkiä, valitettavasti.
Jos joku sanoo, ettei nöffi kuolaa ylenpalttisesti, niin ihmettelen, mikä rotu voisi kuolata vielä enemmän että sitä voisi sanoa ylenpalttisesti! En ole koskaan kenelläkään muun rodun omistajalla nähnyt märkää kuolapyyhettä mukanaan.- Gizmoliini
Noo kumman huonosti on sit nöffejä hoidettu kun niin kerta haisevat ja turkki on rasvainen. Mulla ainakin nöffi menee pesulle heti kun alkaa käsiin tuntua "rasvaiselta" ja koiranhajusta en nyt tiedä haiseeko toi yhtää enempää ku mun pk-collie, mut kyllähän nöffi kuolaa...mut ei mulla mitää pyyhettä ikinä mukana ole :)
- xTurhapuro
Minulla oli 10v.nöffi kuolas vain jos näki että joku ihminen söi esim leipää niin kuolaa alkoi kehittymään, perso kun oli ruualle, ei kummiskaan liikaa ruokaa annettu, ettei tullut ylipainoa. Kuivat "papanat" laittoivat kyllä tuhnuttelemaan, ne kyllä haisivat siinä missä aikamiehen leijatkin. Minäkin silloin halusin just Nöffin, hyvät muistot jäljellä.
- riinaliina2
Se on niin yksilöllistä, kuten itse jo sanoitkin :). Kymmenen nöffiä tavanneena voin sanoa, että kuolaajia on laidasta laitaan. Osa ei kuolaa kuin lenkillä/namien lähellä, osa kuolaa jatkuvasti. Osasta jää jäljet vaatteisiin, vaikka vaan hipaisisivat kuonolla. "Pahimmissa" tapauksissa kuolaa saa pestä seiniltä ja katosta useinkin.
Huulistahan tuo on paljolti kiinni. Vanhempien huulien kireyttä voi yrittää analysoida ja toivoa parasta, mutta pennusta kasvaa kuitenkin aina oma yksilönsä. Parasta varautua siis pahimpaan :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015