Lakeja tehtaillaan vuosittain Suomessa ja EUssa monia.
Kymmenessä vuodessa ehditään paljon ja sadassa vuodessa pirusti.
Ettei vaan elämä tukahdu kokonaan kun itse en edes osaa kymmentä käskyä.
Lakien lukumäärä
1
218
Vastaukset
- laki itse tarkoitus?
Juu, olen miettinyt että miksi yhteiskunnan täytyy muka olla niin pirun raskassoutuinen, monimutkainen ja byrokraattinen. Eikö yhtään vähempi riitä. Miksi yhteiskunnasta kehitetään yhä isompaa ja hankalampaa koneistoa? Ovatko virkamiehet niin pahasti niskan päällä yhteisten asioiden hoidossa että he jatkuvasti onnistuvat kasvattamaan omaa pottiaan jollakin tekosyyllä. Ei sillä hyvä että korppi välttää nokkimasta korpin silmää, se onnistuu myös nokkimaan kaikille korpeille uutta nokittavaa.
Toivottavasti lainsäädäntö kääntyy kevyempään suuntaan. Lakeja pitäisi karsia ja yksinkertaistaa. Lakien pitäisi olla niin selkeitä että jokainen ne tajuaa. Lakien määrää pitäisi vähentää eikä lisätä. Tästä hyötyisi yleinen lain kunnioitus. Ei rakenneta isoa korttitaloa vaan rakennetaan kohtuukokoinen kivitalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238