Olen varaamassa lentoja 24.12. Riian kautta Irlantiin ja odotusaikaa Riian lentokentällä on jouluaattona lähes 12 tuntia klo 9.40-21.40. Onko tietoa keskustan kauppojen ja ravintoloiden ym. aukioloajoista jouluaattona. Eli kannattako mennä keskustaan, kulkeeko julkinen liikenne jouluaattona? Suomihan sulkeutuu jouluaattona viim.iltapäivällä, käykö Latviassa samoin?
Lentokentällä/läheisyydessä ei ilmeisesti ole mitään erityistä tekemistä (kylpylä tms.) jossa voisi aikaa kuluttaa?
Riika jouluaattona 12h?
3
418
Vastaukset
- Expat
Riian kaupunki ei mene kokonaan kiinni koskaan, joten 24.12. suht normaali työpäivä, jolloin kaupat ja ravintolat ovat 100% avoinna ja julkinen liikenne toimii. Lentokentän lähellä on Spicen ostoskeskus, kylpylöitä löydät Juurmalasta ja taitaa Riiassakin olla ainakin yksi.
Piti kysymäni: eikö Suomesta todellakaan pääse suoraan Irlantiin ilman kammottavaa 12t vaihtoaikaa? :)- Expat
Sormet olivat liian nopeat: 24.12. on virallinen vapaapäivä Latviassa, mutta kuten aina, tämä ei vaikuta kauppojen aukioloaikoihin. Suuret ostoskeskukset ovat takuuvarmasti auki ja ravintolatkin pitävät ovensa auki, sillä Riian kaupungin asukkaista puolet viettää jouluaan Venäjän ortodoksisen kirkon kalenterin mukaan vasta tammikuun puolella.
- Should I go...
Uskomatonta, mutta, Suomesta ei tällä hetkellä valitettavasti lennetä suoraan Irlantiin. Ryanair lopetti lennot lokakuun lopussa ja aloittaa lennot taas maaliskuun lopussa. Sinne pääsee siis kohtuuhinnalla vain Airbalticilla Riian kautta tai Lufthansalla Frankfurtin kautta. jos joku tietää paremipia reittejä, niin ilmoitelkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882