Koiravakuutus

Pentu tulossa

Meille on pentu tulossa tällä viikolla. Mielessä on käynyt vakuutuksen ottaminen. Onko teillä kokemusta eri yhtiöistä ja vakuutuksista, eli miten kattavia jne. vakutuksia saa? Hinta/laatusuhde siis pitäisi olla kohdillaan.

8

1263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen...

Tapiolalla on ehdottomasti parhaat ehdot. Siellä on myös suorakorvaus eli kun asioit tietyllä klinikalla, maksat vain omavastuuosuuden. Laita vakuutus voimaan heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Siinä on muistaakseni kahden viikon karenssi eli vakuutus ei korvaa kahden ensimmäisen viikon aikana lääkärissäkäyntejä sairauksien osalta, mutta onnettomuuksien osalta korvaa. Kennelliiton jäsen saa alennusta Tapiolan vakuutuksesta.

• 2 yötä

Meille myös tulossa pentu tänä lauantaina ja vakuutus aiotaan ottaa tapiolalta juuri noiden perusteiden takia mitä "suosittelen..." jo kirjoitti... itseasiassa koiravakuutuksen takia ollaan kotivakuutuskin päätetty siirtää tapiolalle että saadaan keskitettyä kaikki samaan paikkaan :D Periaatteessa sen vakuutuksen olisi kai voinut hankkia jo etukäteen, mutta päätettiin mennä vasta maanantaina hoitamaan vakuutusasioita konttorille kun sitten on kaikki koiran paperit itsellä niin ei tule mitään "öö... emmä tiiä..."-tilannetta :D

Siellä tapiolan sivuilla on muuten hintalaskurikin että paljonko tulis vakuutus maksamaan omalla kohdalla ;)

• omavastuu

Pienempi omavastuuosuus kannattaa valita, jos otat Tapiolan vakuutuksen.

• Karvakorvallinen

Meillä kanssa tuo Tapiolan vakuutus, ja olen todennut erittäin toimivaksi vaihtoehdoksi. Sain myöskin takautuvasti korvaukset tosi nopsaan, kun eläinlääkäri ei huomioinut vakuutusta. Hintakaan ei ole näin työttömällekään mikään mahdoton.

• Suomessa eli sillä

ei kauheasti kannattaisi mainostaa. SKL jäsenille etu muistaakseni 10 % eli ei kovin kummoinen summa. Ei kauhean paljon kyllä korvaa ja muistaakseni reiluun 1000 e saakka / vuosi eli... Itelläni on Tapiolassa kans, en ole koskaan tarvinnut, luultavasti vaihdan yhtiötä seuraavasta laskusta. Ifistä olen kuullut paljon hyvää, hinta/korvaus-suhteesta nimenomaan. Pohjolasta myös.

• linkki...
        Suomessa eli sillä kirjoitti:

ei kauheasti kannattaisi mainostaa. SKL jäsenille etu muistaakseni 10 % eli ei kovin kummoinen summa. Ei kauhean paljon kyllä korvaa ja muistaakseni reiluun 1000 e saakka / vuosi eli... Itelläni on Tapiolassa kans, en ole koskaan tarvinnut, luultavasti vaihdan yhtiötä seuraavasta laskusta. Ifistä olen kuullut paljon hyvää, hinta/korvaus-suhteesta nimenomaan. Pohjolasta myös.

No onhan niitä aika monta:

http://www.tapiola.fi/www/Yksityisasiakkaat/Vakuutukset/Elaimet/Pienelainten suorakorvausklinikat.htm

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vakuutusta kannattaa kysyä useasta yhtiöstä. Jotkut ovat kalliimpia kuin toiset. On syytä perehtyä tarjontaan hyvin tarkasti jotta löytää mahdollisimman kattavan vakuutuksen. Itselläni oli hyvin puruherkkä koira ja ennen lopettamistaan se ehti useaan kertaan purra sekä tuttuja että täysin vieraita. Silloin voi olla huoletta jos vakuutus kattaa myös nuo puruvahingot, Niissä voi usein olla sairaalassa käynti edessä ja ehkä isokin lasku. Jos joudutaan käymään monta kertaa plastiikkakirurgilla se maksaa, mutta voi vaan vihellellä itse kun vakuutus korvaa. Kannattaa vertailussa ottaa selvää onko tuo puruvahinko mukana.
      Vartiokoiran omistajat eivät sitä vakuutusta saa, koska silloin koiralla on syy purra ja vartiokoira status. Ilmaisia puraisuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe