Koiravakuutus

Pentu tulossa

Meille on pentu tulossa tällä viikolla. Mielessä on käynyt vakuutuksen ottaminen. Onko teillä kokemusta eri yhtiöistä ja vakuutuksista, eli miten kattavia jne. vakutuksia saa? Hinta/laatusuhde siis pitäisi olla kohdillaan.

8

1233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen...

Tapiolalla on ehdottomasti parhaat ehdot. Siellä on myös suorakorvaus eli kun asioit tietyllä klinikalla, maksat vain omavastuuosuuden. Laita vakuutus voimaan heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Siinä on muistaakseni kahden viikon karenssi eli vakuutus ei korvaa kahden ensimmäisen viikon aikana lääkärissäkäyntejä sairauksien osalta, mutta onnettomuuksien osalta korvaa. Kennelliiton jäsen saa alennusta Tapiolan vakuutuksesta.

• 2 yötä

Meille myös tulossa pentu tänä lauantaina ja vakuutus aiotaan ottaa tapiolalta juuri noiden perusteiden takia mitä "suosittelen..." jo kirjoitti... itseasiassa koiravakuutuksen takia ollaan kotivakuutuskin päätetty siirtää tapiolalle että saadaan keskitettyä kaikki samaan paikkaan :D Periaatteessa sen vakuutuksen olisi kai voinut hankkia jo etukäteen, mutta päätettiin mennä vasta maanantaina hoitamaan vakuutusasioita konttorille kun sitten on kaikki koiran paperit itsellä niin ei tule mitään "öö... emmä tiiä..."-tilannetta :D

Siellä tapiolan sivuilla on muuten hintalaskurikin että paljonko tulis vakuutus maksamaan omalla kohdalla ;)

• omavastuu

Pienempi omavastuuosuus kannattaa valita, jos otat Tapiolan vakuutuksen.

• Karvakorvallinen

Meillä kanssa tuo Tapiolan vakuutus, ja olen todennut erittäin toimivaksi vaihtoehdoksi. Sain myöskin takautuvasti korvaukset tosi nopsaan, kun eläinlääkäri ei huomioinut vakuutusta. Hintakaan ei ole näin työttömällekään mikään mahdoton.

• Suomessa eli sillä

ei kauheasti kannattaisi mainostaa. SKL jäsenille etu muistaakseni 10 % eli ei kovin kummoinen summa. Ei kauhean paljon kyllä korvaa ja muistaakseni reiluun 1000 e saakka / vuosi eli... Itelläni on Tapiolassa kans, en ole koskaan tarvinnut, luultavasti vaihdan yhtiötä seuraavasta laskusta. Ifistä olen kuullut paljon hyvää, hinta/korvaus-suhteesta nimenomaan. Pohjolasta myös.

• linkki...
        Suomessa eli sillä kirjoitti:

ei kauheasti kannattaisi mainostaa. SKL jäsenille etu muistaakseni 10 % eli ei kovin kummoinen summa. Ei kauhean paljon kyllä korvaa ja muistaakseni reiluun 1000 e saakka / vuosi eli... Itelläni on Tapiolassa kans, en ole koskaan tarvinnut, luultavasti vaihdan yhtiötä seuraavasta laskusta. Ifistä olen kuullut paljon hyvää, hinta/korvaus-suhteesta nimenomaan. Pohjolasta myös.

No onhan niitä aika monta:

http://www.tapiola.fi/www/Yksityisasiakkaat/Vakuutukset/Elaimet/Pienelainten suorakorvausklinikat.htm

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vakuutusta kannattaa kysyä useasta yhtiöstä. Jotkut ovat kalliimpia kuin toiset. On syytä perehtyä tarjontaan hyvin tarkasti jotta löytää mahdollisimman kattavan vakuutuksen. Itselläni oli hyvin puruherkkä koira ja ennen lopettamistaan se ehti useaan kertaan purra sekä tuttuja että täysin vieraita. Silloin voi olla huoletta jos vakuutus kattaa myös nuo puruvahingot, Niissä voi usein olla sairaalassa käynti edessä ja ehkä isokin lasku. Jos joudutaan käymään monta kertaa plastiikkakirurgilla se maksaa, mutta voi vaan vihellellä itse kun vakuutus korvaa. Kannattaa vertailussa ottaa selvää onko tuo puruvahinko mukana.
      Vartiokoiran omistajat eivät sitä vakuutusta saa, koska silloin koiralla on syy purra ja vartiokoira status. Ilmaisia puraisuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe