kuinka monta?

kp

moro kysäsen vaan että minkä kokonen terra pitää olla neljällle akaattille? mulla on tällä hetkellä 21 litraa kun ne on vieä muutaman kuukauden mutta entä sitten kun ne kasvavat? haluisin tietää:)

4

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dssdsdsdsd

      Jokin 40l voisi olla hyvä. Tietysti aina suurempi parempi.

    • näinon::

      Neljälle aikuiselle akaatille pitäisi olla ainakin 80 litran terraario. Tuollaiset pikkupurkit ei riitä mihinkään..

      • ddsdsds

        "Neljälle aikuiselle akaatille pitäisi olla ainakin 80 litran terraario. Tuollaiset pikkupurkit ei riitä mihinkää" No en tiedä, mielestäni 20l per kotilo ei ole kovin järkevä tapa mitata sitä, kuinka paljon kotiloita mahtuu minkäkinkokoiseen terraarioon. Jos laitat vaikkapa 80l terraan 8 kotiloa, niillä on silti paljon enemmän pintaa jossa liikkua kuin jos laitat 2 kotiloa 40l terraarioon. Itselläni oli 190l terraariossa 20 akaattia (joo, tiedän, todella paljon, mutta pääsivät lisääntymään kun säästin vahingossa lisää munia, eikä kysyntää ollut, joten pidin itselläni), mutta vaikka litramäärä per kotilo olikin noin 10l, niin silti jokaisella oli varmasti enemmän tilaa liikkua kuin jos olisin pitänyt vaikkapa 5 kotiloa 100l terraariossa. Eihän kotilo pysty hyödyntämään kuin terraarion pohjaa/seiniä/kattoa, joiden pinta-ala onkin tärkeämpää kuin varsinainen litramäärä.


    • janni:)

      Sopiva koko täysikasvuiselle on 20l per kotilo. Itselläni on kolme täyskasvuista 70-litraisessa akvaariossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe