Oon kuullu että jollaki joukueella on tapanaan pelata ainoastaan omilla kasvateilla. Pitääkö paikkaaansa? Mikä joukkue se on? Saako tästä jotaki etua hattrikisa vai mitä järkeä siinä on ulkomaalasethan on parempia? Mistä vois saada lisätietoa?
Omat junnut
2
903
Vastaukset
- Gawin
Omilla kasvateilla pelaavia on montakin ja vielä isompi porukka on sellaisia jotka siihen pyrkii. OKP (Oman Kylän Pojat)-järjestö on koonnut suomalaisia managereja joilla tämä tavoite, yhteen.
Itse kuulun niihin jotka pian tulevat pelaamaan vain omilla kasvateilla. Jotkut joukkueet pelaavat omilla kasvateilla, koska se on eräänlainen haaste. Pelillistä etua siitä ei saa, päinvastoin: Kun ei osta vahvistuksia, pelaajamateriaalin taso on paljon kapeampi, joten vitosdivaria korkeammalle ei tällainen joukkue liene koskaan Suomessa päässyt.
Hattrickin foorumeilta kannattaa kysellä Hattrickiin liittyvissä asioissa. Sieltä saa paljon varmemmin ja nopeammin vastauksen kuin täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635