Jos ei juo mitään ja syö aivan vähän, onko mahdollista kuolla niin, jos ei yksin kertaisesti juo? Nimittäin muuta keinoa en keksi. En halua myrkyttää itseäni, en oo vielä valmis. En haluu myös hypätä junan alle tai mtn sellasta hullua, koska oon pelkuri. Mutta tuo syömättömyys ja juomattomuus on helppoja mulle, joka ei muutenkaan ikuisuuksiin oo syöny paljoo mtn -.-
En oo ennen kuullutkaan tollasesta tavasta.... onko edes mahdollista vai pakottavatko vaistot lopulta juomaan? Nyt on menossa eika päivä juomatta, syönyt olen vähän pakastamaani jogurttia, niin syön hitaammin nimittäin.
Ei vettä - itsemurha??
20
7837
Vastaukset
- ukuli
Saattaa olla mahdollista.
Kokeile ja tule sitten kirjoittamaan siitä että onnistuitko.- av dbfrthnjym
Paitsi jos onnistuu voi olla vähän vaikeeta kertoo. Mut kerron jos epäonnistun
- ...
"Jos ei juo mitään ja syö aivan vähän, onko mahdollista kuolla niin, jos ei yksin kertaisesti juo?"
Onkohan mahdollista, että olet ihan vitun tyhmä ellet osaa itse tuohon vastata?- ....................
tosiaan olla ihan tyhmä. mut en tiiä, en oo ennen kuullu et noin pystyis sen tekemäään
- sdfgsdfgsdfgsfdg
.................... kirjoitti:
tosiaan olla ihan tyhmä. mut en tiiä, en oo ennen kuullu et noin pystyis sen tekemäään
No miten se keho muka pysyis hengissä jos sinä ET juo? Ja etkö muka ole kuullut KOSKAAN aavikoille kuolleista tyypeistä? Ne kuolee aika usein nestehukkaan. Keho kuivuu. Verestä häviää kaikki neste. Mitä tapahtuu kun verestä lähtee neste? Veri jähmettyy. Mitäs tapahtuu kun veri jähmettyy? Kuolet. Tosin ennen kuin verestä lähtee kaikki nesteet luultavasti jokin/jotkin sun tärkeistä elimistä alkaa reagoida kuivuuteen. Kouristuksia, kramppeja, rytmihäiriöitä, näköharhoja ja luultavasti ihan vitunmoinen väsymys ja kipu kun kudokset kuivuu ja alkavat halkeilla. Kehosi huutaa vettä, tuntuu varmasti ihan helvetin pahalta, mieti miltä tuntuu kun ajat vaikka pyörällä 30km 30 asteen helteellä? No, se on moninkertaisesti se jano jos olet vaikka 3 tai 4 päivää juomatta. Sitten alkaa angstaus: itket ja huudat, tai yrität, äänielimet ovat kuivuudesta karheita, puheesi on korinaa ja huutaminen sattuu. Kyyneleitäkään ei tule, eihän kehollasi ole vettä. Sulle tulee helvetinmoinen kylmyys. Mieti, kylmä, jano, koskee. Ihan hirveä tila. Lopulta haluaisit pois siitä tilanteesta - pakko saada vettä - mutta EI!! Kehosi ei enää tottele. Ja niin sitten kuolet, luultavasti aika sokeana, silmät eivät ole olleet kosteat enää aikoihin... Ja ennen kuin kuolet, mietit että olisi joku inhimillisempi tapa ollut.
Että siinä mukavaa loppuelämää sulle sitten vaan. Suosittelen kuitenkin harkitsemaan koko itsemurhaa, oikeasti, ei kannata luovuttaa.
Ps. Minä en ole hullu. Kerroin vaan mitä äärimmäisestä nestehukasta seuraa. Toki paljon muutakin, mutta tuossa oli joitain esimerkkejä. - Anonyymi
sdfgsdfgsdfgsfdg kirjoitti:
No miten se keho muka pysyis hengissä jos sinä ET juo? Ja etkö muka ole kuullut KOSKAAN aavikoille kuolleista tyypeistä? Ne kuolee aika usein nestehukkaan. Keho kuivuu. Verestä häviää kaikki neste. Mitä tapahtuu kun verestä lähtee neste? Veri jähmettyy. Mitäs tapahtuu kun veri jähmettyy? Kuolet. Tosin ennen kuin verestä lähtee kaikki nesteet luultavasti jokin/jotkin sun tärkeistä elimistä alkaa reagoida kuivuuteen. Kouristuksia, kramppeja, rytmihäiriöitä, näköharhoja ja luultavasti ihan vitunmoinen väsymys ja kipu kun kudokset kuivuu ja alkavat halkeilla. Kehosi huutaa vettä, tuntuu varmasti ihan helvetin pahalta, mieti miltä tuntuu kun ajat vaikka pyörällä 30km 30 asteen helteellä? No, se on moninkertaisesti se jano jos olet vaikka 3 tai 4 päivää juomatta. Sitten alkaa angstaus: itket ja huudat, tai yrität, äänielimet ovat kuivuudesta karheita, puheesi on korinaa ja huutaminen sattuu. Kyyneleitäkään ei tule, eihän kehollasi ole vettä. Sulle tulee helvetinmoinen kylmyys. Mieti, kylmä, jano, koskee. Ihan hirveä tila. Lopulta haluaisit pois siitä tilanteesta - pakko saada vettä - mutta EI!! Kehosi ei enää tottele. Ja niin sitten kuolet, luultavasti aika sokeana, silmät eivät ole olleet kosteat enää aikoihin... Ja ennen kuin kuolet, mietit että olisi joku inhimillisempi tapa ollut.
Että siinä mukavaa loppuelämää sulle sitten vaan. Suosittelen kuitenkin harkitsemaan koko itsemurhaa, oikeasti, ei kannata luovuttaa.
Ps. Minä en ole hullu. Kerroin vaan mitä äärimmäisestä nestehukasta seuraa. Toki paljon muutakin, mutta tuossa oli joitain esimerkkejä.Hullummalta kuullostat kuin aloituspostaaja joka todennäköisesti halusi pois maailmasta sinunlaistesi takia
- nbvcbn
Olet älykäs ja hyvä ihminen.
Vaikka nyt pilvet peittäis taivaan niin aurinko on edelleen siellä. - bvbccbxx
Aika tuskallinen tapa itseasiassa kuolla ja muut kyllä huomaa nestevajauksen viimmeistään, siinä vaiheessa kun silmät turpoo umpeen.
Joskus tuli teeveestä, tais olla joku ihmeelliset pelastumiset tai joku sen tapanen ohjelma, missä yks tyyppi oli ajanu autolla mettään ja kukaan ei meinannu löytää sitä, mut sitte kun helikopteri näkisen, niin se oli viel elossa, vaikka oli ollu noin viikon ilman vettä ja ruokaa, kun se ei ollu päässy autosta pois.
Yleensä tavallinen ihminen kuolee 3 päiväs jos ei juo, mutta se oli hyväkuntonen nyrkkeilijä, eli sillä oli varaa ottaa lihaksista ravinto ja se kesti olla kauemmin juomatta.
Siitä näytettiin kuvia kun sillä oli silmät turvonnu umpeen, kun se ei ollu juonu mitään.
Nälkään kuoleminen on helpompi, mutta pidempi prosessi tai sitte jos ei uskalla tappaa itteensä kerta kirpasulla, kannattaa harkita itsaria uudestaan, koska halua kuolla sataprosenttisesti. - l.llll
Jos oikeesti haluaa tehdä itsemurhan nii sitä tapaa ei sit ajattele yhtään, eikä edes sitä koko tilannetta sen kummemmin ajattele, se keino mikä on lähinnä. Mennään eikä meinata periaatteella..
Älä luovuta, voimia sulle.- eikantsi
Itsemurha on yleensä hyvin tarkkaan suunnitelu teko. jos sitä ei yhtään suunnittelisi, niin epäonnistuminen olisi todennäköisempää. Ja varmaan moni itsemurhaa yrittänyt tai tehnyt on halunnut jonkun melko nopean ja kivuttoman tavan kuolla. Nälkään ja janoon nääntyminen on hidas, tuskallinen ja aika pieni prosenttimääärä että siihen ehtis kuolla ennen ku sit vietäs hoitoon.
- sdknaskfdfdg
eikantsi kirjoitti:
Itsemurha on yleensä hyvin tarkkaan suunnitelu teko. jos sitä ei yhtään suunnittelisi, niin epäonnistuminen olisi todennäköisempää. Ja varmaan moni itsemurhaa yrittänyt tai tehnyt on halunnut jonkun melko nopean ja kivuttoman tavan kuolla. Nälkään ja janoon nääntyminen on hidas, tuskallinen ja aika pieni prosenttimääärä että siihen ehtis kuolla ennen ku sit vietäs hoitoon.
Oletko koskaan kuullut kuoliaaksi nääntyneistä ihmisistä? Tai anoreksiaan kuolleista ihmisistä, jotka ovat näännyttäneet itsensä kuoliaaksi?
Siis tottakai siihen kuolee, jos ei juo eikä syö mitään. Mut jotenkin mä veikkaan, ettet sä pysty olemaan ikuisuuksia juomatta tai syömättä. Pyörryt tai saat korkeintaan nestehukan parin päivän päästä. Kelasitko, et kukaan ei muka huomaa, jos oot aina syömättä ja juomatta?
Niin kuin joku jo sanokin, tollanen tapa kuolla ei oo itsemurha. Sä vaan näännytät itses kuolleeks, jos teet noin. Jos todella haluaisit tappaa itsesi, niin olisit jo tehnyt sen tai suunnittelisit jotain hieman parempaa ideaa..
Mä en käsitä miten joku edes tulee kysymään tollasta -.- Jos sun elämässäs on ongelmia, niin selvitä ne, mut älä nyt oikeesti luovuta.
- ammupääs.
..vaikemman tavan valitsit??
Tulee loppuajasta TUSKAA. Hyppää sinne vitun junan alle tai ees hukuta ittes.- 563t
Muista että joku sininkun läheisesi voi miettiä synkkiä.
Valoa on olemassa.
Elämä voittaa.
Rakkaus on ja pysyy aina. - Inka...
563t kirjoitti:
Muista että joku sininkun läheisesi voi miettiä synkkiä.
Valoa on olemassa.
Elämä voittaa.
Rakkaus on ja pysyy aina.Hyvä lahopää
Nestehukkaan et kyllä tule kuolemaan jos tunget naamaasi jääjugurttia. Siinä kun on loppujen lopuks pirust vettä.
- norttisd
onnistuishan se, mut älä tee sitä. Mä en tiiä sun syistäs mut mitä ne onkaan itsemurha on itsekkäin tapa maailmassa kuolla.
- Sairaspaska
Oletko vielä hengissä? Mä vaan haluisin tietää että jos voit jo paremmin, nii.. Miten ?
- helper
On hengissä, sama henkilö postasi vastaavan Demiin n. 2kk sitten, ja mainitsi tämän postin.
Loppujen lopuksi halusi vain ihmisten hänen ympärillään tajuavan että hänellä on paha olla, ei oikeasti halunnut kuolla, muttei uskaltanut kertoa edes perheelleen. - fuck that
Yks meijän koululainen teki itsarin hyppäs junana alle :/ no sen pojan ruumiin osia oli siellä juna radalla aika paljon ja sen kaveritkin näki niitä ja nii joten kyllä sua tulee joku kaipaamaan ja mieti millanen mielikuva kaikista jäis susta älä tee itse murhaa älä viiltelä mee lähimmälle nuorison ajan vietto paikkaan ja puhu elalle jonka näät ja sun elä paranee huimasti et lue vsrmaa tätä mut jos joku tän lukia ees harkitsee itsaria nii lopeta kiitos oon tyttö ja olin vuosi sit yksinäinen mutta päätin mennnä juttelemaan yhelle ja nyt se on mun vieressä mun kanssa elämä onvuoristo rataa kaikille mut jotkut oksentaa ala mäessä jos se oot sä nii mee tasaseen junarataan;);)
- jaska8
ole 1-3 päivää juomatta niin kuolet
- kukaminuaneuvoo
Pöh.
Kuule.
Se on kuten sanottu.
Ei kukaan jota olet nänyt tähän
mennessä halua sinusta älykästä ja itsenästä
ihmistä.
Herää.
Ota elämäsi käsiisi.
Tee piruuttasi aina juuri päinvastoin
kuin sinulle neuvotaan.
Tiedätkö todennäköisesti menestyt johtopaikoille
asti.
Luuletko että lasken leikkiä.
En laske leikkiä.
Olen melkein 50 vuotta vanha.
Olen nähnyt sentään jotain.
Sanon tämänkin.
Vaikka miten väittäisit
on Jeesus totuus.
Ei ole niin korkeata hyvyyttä
kuin Kymmenessä Käskyssä
missään.
Älä pidä muita jumalia.
Itsetuhoiset ajatukset johtuvat
siitä, että ei rukoile Jeesusta Kristusta.
Et usko.
Miksi.
Onko sinulla jotain todisteita vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496370
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284407- 982885
- 412267
- 332072
- 542020
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491