EGON kohotusta autolla

GOLFFIMÄN

Mä nyt aloitan uuden jutun.Kyselen teiltä millasella autolla ajatte ja onko se tärkeetä, mimmonen se on? Kun mielestäni just bemarikuskeja aina mollataan siitä, et ajaa bemarilla. Mulla ei ole bemaria. On volkkari, vaan.Mersukuskeista liikkuu juttuja. Samoin Audin ja Lada(samara)kuskit ovat kommareita??? Mikä nää yleistämiset on oikeen aloittanut? Mitä jos joku tyyppi ajaa vaikka nissanilla joka on viime vuosisadalta, hän on harmiton ja huomaamaton. Miks just likat on kovia arvosteleen jätkiä, millasella autolla ajaa? VASTAUKSIA !!!

10

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A6 ja kilometrejä tu

      Mää ajan ihan ja vaan AUDILLA ja oon nainen. Ei haittaa pätlääkään Esko Kiesin lausahdukset. Mulla on ollut monta autoa, monen merkkistä ja tää on nyt se helmi, eli paras. Ei ihmisiä(miehiä) saa luokitella sen mukaan, millainen auto sillä on. Itsekkin ihmettelen tuota kummaa luokittelemista. Olen kuullutkin, kaverien suusta, että hei joo, sehän on se bemarimies. Tuo on ehkä kateellisten immeisten keksimää koko juttu.

      • 16+10=?

        en omista autoa lainkaan, vaan käytän julkisia. Auton omistaminen on kallista. Joka semmoisen laittaa, hintavankin, niin kyllä sillä saa vähän brassaillakkin. Eihän se muuten tunnu miltään, jos ei hieman elvistele sillä kaarallaan ;-D


      • tyttö-------95
        16+10=? kirjoitti:

        en omista autoa lainkaan, vaan käytän julkisia. Auton omistaminen on kallista. Joka semmoisen laittaa, hintavankin, niin kyllä sillä saa vähän brassaillakkin. Eihän se muuten tunnu miltään, jos ei hieman elvistele sillä kaarallaan ;-D

        Sehän kuuluu asiaan että nuoret miehet machoilee autoilla!!!!!!!!!!!!!! HIH !


    • ka

      ainahan on sanottu että mitä isompi auto sen pienempi se...
      Itselleni auto on kulkuneuvo, ei sen kummempi, tärkeää että liikkuu eteen ja taaksepäin ja lähtee pakkasellakin käyntiin..

      • bluuböörtti

        ei kannattais paljoa autoilla mahtailla tai vittuilla. Lama on että kolisee ja jokku kehtaa ajaa mersuilla, audeilla, bemareilla, volvoilla. Ajakaa halvoilla japseilla ja antakaa ylimäärä rahat köyhille!


      • Iso auto ja nainen

        Sama juttu, jos ajaa isolla autolla niin on pieni ;=)


    • ihan vain foorti

      Jokainen saa ajaa semmosella autolla ko haluaa. Minua ei häiritte vaikka naapurilla olisi miten kallis kaara hyvänsä. Kateus se vie kalatkin veestä.

    • 10+ 4 = 12??

      Kateudesta se kaikki on alkanut. Pittää näyttää kavereille, suvulle, naapureille että minä poika se meen, enkä vikise. Ja todellisuudessa laina autolla.Velka kierteessäkin saattaa olla.Nuorison keskuudessa ymmärrän, mutta kun vanhat miehetkin..

    • D O D ge

      meinaan laittaa isoooon ameerikan raudan. Kadehtia saatta ihan rauhassa. Ja mimmejä mahtuu taka ja etupenkeille, yeah!

      • horse-män

        vaihdan hevoseen,saatte kadehtia huoletta ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe