EGON kohotusta autolla

GOLFFIMÄN

Mä nyt aloitan uuden jutun.Kyselen teiltä millasella autolla ajatte ja onko se tärkeetä, mimmonen se on? Kun mielestäni just bemarikuskeja aina mollataan siitä, et ajaa bemarilla. Mulla ei ole bemaria. On volkkari, vaan.Mersukuskeista liikkuu juttuja. Samoin Audin ja Lada(samara)kuskit ovat kommareita??? Mikä nää yleistämiset on oikeen aloittanut? Mitä jos joku tyyppi ajaa vaikka nissanilla joka on viime vuosisadalta, hän on harmiton ja huomaamaton. Miks just likat on kovia arvosteleen jätkiä, millasella autolla ajaa? VASTAUKSIA !!!

10

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A6 ja kilometrejä tu

Mää ajan ihan ja vaan AUDILLA ja oon nainen. Ei haittaa pätlääkään Esko Kiesin lausahdukset. Mulla on ollut monta autoa, monen merkkistä ja tää on nyt se helmi, eli paras. Ei ihmisiä(miehiä) saa luokitella sen mukaan, millainen auto sillä on. Itsekkin ihmettelen tuota kummaa luokittelemista. Olen kuullutkin, kaverien suusta, että hei joo, sehän on se bemarimies. Tuo on ehkä kateellisten immeisten keksimää koko juttu.

• 16+10=?

en omista autoa lainkaan, vaan käytän julkisia. Auton omistaminen on kallista. Joka semmoisen laittaa, hintavankin, niin kyllä sillä saa vähän brassaillakkin. Eihän se muuten tunnu miltään, jos ei hieman elvistele sillä kaarallaan ;-D

• tyttö-------95
        16+10=? kirjoitti:

en omista autoa lainkaan, vaan käytän julkisia. Auton omistaminen on kallista. Joka semmoisen laittaa, hintavankin, niin kyllä sillä saa vähän brassaillakkin. Eihän se muuten tunnu miltään, jos ei hieman elvistele sillä kaarallaan ;-D

Sehän kuuluu asiaan että nuoret miehet machoilee autoilla!!!!!!!!!!!!!! HIH !

• ka

ainahan on sanottu että mitä isompi auto sen pienempi se...
      Itselleni auto on kulkuneuvo, ei sen kummempi, tärkeää että liikkuu eteen ja taaksepäin ja lähtee pakkasellakin käyntiin..

• bluuböörtti

ei kannattais paljoa autoilla mahtailla tai vittuilla. Lama on että kolisee ja jokku kehtaa ajaa mersuilla, audeilla, bemareilla, volvoilla. Ajakaa halvoilla japseilla ja antakaa ylimäärä rahat köyhille!

• Iso auto ja nainen

Sama juttu, jos ajaa isolla autolla niin on pieni ;=)

• ihan vain foorti

Jokainen saa ajaa semmosella autolla ko haluaa. Minua ei häiritte vaikka naapurilla olisi miten kallis kaara hyvänsä. Kateus se vie kalatkin veestä.

• 10+ 4 = 12??

Kateudesta se kaikki on alkanut. Pittää näyttää kavereille, suvulle, naapureille että minä poika se meen, enkä vikise. Ja todellisuudessa laina autolla.Velka kierteessäkin saattaa olla.Nuorison keskuudessa ymmärrän, mutta kun vanhat miehetkin..

• D O D ge

meinaan laittaa isoooon ameerikan raudan. Kadehtia saatta ihan rauhassa. Ja mimmejä mahtuu taka ja etupenkeille, yeah!

• horse-män

vaihdan hevoseen,saatte kadehtia huoletta ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7363
    2. 76
      4830
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4769
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4188
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2988
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2589
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2501
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2161
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46
      2156
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1790
    Aihe