EN USKALLA KERTOO MUN YÖ JA PÄIVÄKASTELUSTA ÄITILLE....!!!PELKÄÄN KÄYTTÄÄ VAIPPOJA...JÄIN KOULUS KIINNI...HIRVEE LEMU !MIKÄ LEMU=(noloo.
10-VUOTIAS
10
2432
Vastaukset
- wertty89
kanttii kertoo kyl se sun äitis ymmärtää
- l.l.l
Luuletko ettei äiti tiedä? sinäkö peset itse vaatteet ja lakanat...=)
- lemu
ai siis sä kakkasit koulussa housuus ja sit alko lemuamaan vai?
- Pelkääjä
Eli oon n. 11 vuotias tyttö. Haluisin vaipat. Oon kerran ostanu nukeille oikeita vastasyntyneidenvaippoja, mut sit en enää leikikkää nukeilla, ni päätin käyttää ne itse.
Nyt ne on loppu, ja oon selaillu näit sivuja, koska haluun vaipat. En uskalla kertoo äidille, että ne haluisin, vaikka mulla ei varsinaisesti oo mitää kastelua, mut pelkään että yöllä tulee vahingossa pissa housuun. On pari kertaa tullu, mut oon äkkii vaihtanu lakanat yms.. Käytin ite ne ostamat vaipat, ku olin yksin kotonan, eli laitoin vaipan ja menin vaa tekee omia juttujani ja sit tein pissat sinne. Eli haluun käyttää vaippoja vaik sillee ei kyl olis tarvis, mut pelkään et yöllä tulee housuu... Eli mit pitäis tehä?
- ostaa jotku vaipat ja piilottaa ne ja käyttää niit salaa yöllä?
- Sanoo äitille! ( en kyllä uskalaa)
- vai mitä tehä???? Haluun käyttää nitäää!!! ja pelkään , että pissa tulee yöl housuu? - anttijuhani.rautavaa
Pelkääjä kirjoitti:
Eli oon n. 11 vuotias tyttö. Haluisin vaipat. Oon kerran ostanu nukeille oikeita vastasyntyneidenvaippoja, mut sit en enää leikikkää nukeilla, ni päätin käyttää ne itse.
Nyt ne on loppu, ja oon selaillu näit sivuja, koska haluun vaipat. En uskalla kertoo äidille, että ne haluisin, vaikka mulla ei varsinaisesti oo mitää kastelua, mut pelkään että yöllä tulee vahingossa pissa housuun. On pari kertaa tullu, mut oon äkkii vaihtanu lakanat yms.. Käytin ite ne ostamat vaipat, ku olin yksin kotonan, eli laitoin vaipan ja menin vaa tekee omia juttujani ja sit tein pissat sinne. Eli haluun käyttää vaippoja vaik sillee ei kyl olis tarvis, mut pelkään et yöllä tulee housuu... Eli mit pitäis tehä?
- vai mitä tehä???? Haluun käyttää nitäää!!! ja pelkään , että pissa tulee yöl housuu?Mä voin kertoa sulle tästä asiasta kyllä mutta en kuitenkaan täällä. Jos tahdot puhua tästä kanssani niin tässä on sähköpostini [email protected] pystyn antamaan hyvää tietoa ja rohkaisua ongelmaasi :).
- tuore äiti
Pelkääjä kirjoitti:
- vai mitä tehä???? Haluun käyttää nitäää!!! ja pelkään , että pissa tulee yöl housuu?Olen 22v pienen tyttövauvan äiti, ja siksi näillä sivuilla. Pakko kommentoida tähän sinun viestiisi, että itselläni oli suurin piirtein samassa iässä, ehkä tosin vähän vanhempana, sellainen vaihe että yksin kotona ollessani pistin pikkuhousuihin paksusti vessapaperia ja sitten pissasin sinne vähäsen. Ei tosin ikinä mieleeni tullut käyttää vaippoja. Mutta halusin vain sanoa, että ymmärrän sinua tavallaan. En tosin myöskään pelännyt yökastelua, vaan ainoastaan halusin pissata siihen paperiin housuissa. Omituista ehkä, mulla meillä kaikilla on omat outoutemme...
- Anonyymi
Pelkääjä kirjoitti:
- vai mitä tehä???? Haluun käyttää nitäää!!! ja pelkään , että pissa tulee yöl housuu?Sama oon 9v tyttö ja mulla on toi sama juttu
- Vaippamursu
Mulki on tommosta, et tekee mieli hommata vaippoja ja sit käyttää niitä koko ajan. Mulla on semmonen juttu,et joskus ku naurattaa, nii tulee vähä pissaa housuihin. En varmaan uskalla kertoo kellekkään et haluisin vaipat, mut silti, haluisin
- plastikkihousupoika
Ole rohkea ja kerro ja kirojita, saat tietää mistä saat vaippoja ja muovihousuja luotettavasti.
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
joku näistä osoitteista voi olla sinulle löytö.
- ........
teilä voi olla vaippafetisismi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125