10-VUOTIAS

POIKA123456

EN USKALLA KERTOO MUN YÖ JA PÄIVÄKASTELUSTA ÄITILLE....!!!PELKÄÄN KÄYTTÄÄ VAIPPOJA...JÄIN KOULUS KIINNI...HIRVEE LEMU !MIKÄ LEMU=(noloo.

10

2761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wertty89

      kanttii kertoo kyl se sun äitis ymmärtää

    • l.l.l

      Luuletko ettei äiti tiedä? sinäkö peset itse vaatteet ja lakanat...=)

    • lemu

      ai siis sä kakkasit koulussa housuus ja sit alko lemuamaan vai?

      • Pelkääjä

        Eli oon n. 11 vuotias tyttö. Haluisin vaipat. Oon kerran ostanu nukeille oikeita vastasyntyneidenvaippoja, mut sit en enää leikikkää nukeilla, ni päätin käyttää ne itse.

        Nyt ne on loppu, ja oon selaillu näit sivuja, koska haluun vaipat. En uskalla kertoo äidille, että ne haluisin, vaikka mulla ei varsinaisesti oo mitää kastelua, mut pelkään että yöllä tulee vahingossa pissa housuun. On pari kertaa tullu, mut oon äkkii vaihtanu lakanat yms.. Käytin ite ne ostamat vaipat, ku olin yksin kotonan, eli laitoin vaipan ja menin vaa tekee omia juttujani ja sit tein pissat sinne. Eli haluun käyttää vaippoja vaik sillee ei kyl olis tarvis, mut pelkään et yöllä tulee housuu... Eli mit pitäis tehä?

        - ostaa jotku vaipat ja piilottaa ne ja käyttää niit salaa yöllä?
        - Sanoo äitille! ( en kyllä uskalaa)
        - vai mitä tehä???? Haluun käyttää nitäää!!! ja pelkään , että pissa tulee yöl housuu?


      • anttijuhani.rautavaa
        Pelkääjä kirjoitti:

        Eli oon n. 11 vuotias tyttö. Haluisin vaipat. Oon kerran ostanu nukeille oikeita vastasyntyneidenvaippoja, mut sit en enää leikikkää nukeilla, ni päätin käyttää ne itse.

        Nyt ne on loppu, ja oon selaillu näit sivuja, koska haluun vaipat. En uskalla kertoo äidille, että ne haluisin, vaikka mulla ei varsinaisesti oo mitää kastelua, mut pelkään että yöllä tulee vahingossa pissa housuun. On pari kertaa tullu, mut oon äkkii vaihtanu lakanat yms.. Käytin ite ne ostamat vaipat, ku olin yksin kotonan, eli laitoin vaipan ja menin vaa tekee omia juttujani ja sit tein pissat sinne. Eli haluun käyttää vaippoja vaik sillee ei kyl olis tarvis, mut pelkään et yöllä tulee housuu... Eli mit pitäis tehä?

        - ostaa jotku vaipat ja piilottaa ne ja käyttää niit salaa yöllä?
        - Sanoo äitille! ( en kyllä uskalaa)
        - vai mitä tehä???? Haluun käyttää nitäää!!! ja pelkään , että pissa tulee yöl housuu?

        Mä voin kertoa sulle tästä asiasta kyllä mutta en kuitenkaan täällä. Jos tahdot puhua tästä kanssani niin tässä on sähköpostini [email protected] pystyn antamaan hyvää tietoa ja rohkaisua ongelmaasi :).


      • tuore äiti
        Pelkääjä kirjoitti:

        Eli oon n. 11 vuotias tyttö. Haluisin vaipat. Oon kerran ostanu nukeille oikeita vastasyntyneidenvaippoja, mut sit en enää leikikkää nukeilla, ni päätin käyttää ne itse.

        Nyt ne on loppu, ja oon selaillu näit sivuja, koska haluun vaipat. En uskalla kertoo äidille, että ne haluisin, vaikka mulla ei varsinaisesti oo mitää kastelua, mut pelkään että yöllä tulee vahingossa pissa housuun. On pari kertaa tullu, mut oon äkkii vaihtanu lakanat yms.. Käytin ite ne ostamat vaipat, ku olin yksin kotonan, eli laitoin vaipan ja menin vaa tekee omia juttujani ja sit tein pissat sinne. Eli haluun käyttää vaippoja vaik sillee ei kyl olis tarvis, mut pelkään et yöllä tulee housuu... Eli mit pitäis tehä?

        - ostaa jotku vaipat ja piilottaa ne ja käyttää niit salaa yöllä?
        - Sanoo äitille! ( en kyllä uskalaa)
        - vai mitä tehä???? Haluun käyttää nitäää!!! ja pelkään , että pissa tulee yöl housuu?

        Olen 22v pienen tyttövauvan äiti, ja siksi näillä sivuilla. Pakko kommentoida tähän sinun viestiisi, että itselläni oli suurin piirtein samassa iässä, ehkä tosin vähän vanhempana, sellainen vaihe että yksin kotona ollessani pistin pikkuhousuihin paksusti vessapaperia ja sitten pissasin sinne vähäsen. Ei tosin ikinä mieleeni tullut käyttää vaippoja. Mutta halusin vain sanoa, että ymmärrän sinua tavallaan. En tosin myöskään pelännyt yökastelua, vaan ainoastaan halusin pissata siihen paperiin housuissa. Omituista ehkä, mulla meillä kaikilla on omat outoutemme...


      • Anonyymi
        Pelkääjä kirjoitti:

        Eli oon n. 11 vuotias tyttö. Haluisin vaipat. Oon kerran ostanu nukeille oikeita vastasyntyneidenvaippoja, mut sit en enää leikikkää nukeilla, ni päätin käyttää ne itse.

        Nyt ne on loppu, ja oon selaillu näit sivuja, koska haluun vaipat. En uskalla kertoo äidille, että ne haluisin, vaikka mulla ei varsinaisesti oo mitää kastelua, mut pelkään että yöllä tulee vahingossa pissa housuun. On pari kertaa tullu, mut oon äkkii vaihtanu lakanat yms.. Käytin ite ne ostamat vaipat, ku olin yksin kotonan, eli laitoin vaipan ja menin vaa tekee omia juttujani ja sit tein pissat sinne. Eli haluun käyttää vaippoja vaik sillee ei kyl olis tarvis, mut pelkään et yöllä tulee housuu... Eli mit pitäis tehä?

        - ostaa jotku vaipat ja piilottaa ne ja käyttää niit salaa yöllä?
        - Sanoo äitille! ( en kyllä uskalaa)
        - vai mitä tehä???? Haluun käyttää nitäää!!! ja pelkään , että pissa tulee yöl housuu?

        Sama oon 9v tyttö ja mulla on toi sama juttu


    • Vaippamursu

      Mulki on tommosta, et tekee mieli hommata vaippoja ja sit käyttää niitä koko ajan. Mulla on semmonen juttu,et joskus ku naurattaa, nii tulee vähä pissaa housuihin. En varmaan uskalla kertoo kellekkään et haluisin vaipat, mut silti, haluisin

    • ........

      teilä voi olla vaippafetisismi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe