OPEL SIGNUM

Uskaltaisiko ostaa?

MInkälaisia kokemuksia löytyy Opelin Signumeista ja eritoten isoilla diisseleillä 3,0 ja 3,2l ?
Muillakin moteilla varustettujen tiedot kiinnostavat kun niitä ei oikein löydy mistään palstoilta.

3

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möly

Signum on koneidensa ja laatikoidensa puolesta identtinen vectran kanssa, itse asiassa sama auto B-pilariin asti. Itse olen ajellut neljä viimeistä vuotta C-vectra 2.2 DTI -03 .lla tällä hetkellä mittarissa
      2644000 km. konepuolen ongelmia ei ole ollut. yhdet hehkutulpat on vaihdettu ja öljyjä 20000 välein,
      Putsarit ajallaan. Isommasta koneesta ei ole kokemuksia, mutta jos huoltoa on uskominen, varaosa puolio
      tuohon ISUZU- koneeseen on kyllä suht kallis. Jakopää hihnalla ja muistaakseni remmin vaihto maksaa
      700 € . Corsan koneeseen joka myös on isuzun perua hehkutulppa maksaa 120€ kappale, kun tuohon
      2.2 koneeseen se maksaa 17 € . En usko että koneessa sinänsä mitään sen kummempaa vikaa on.

• möly

Näytti livahtavan tuohon kilometrimäärän yksi nelonen liikaa siis 264000 sen piti olla sorry.

• Uskaltaisko

Ok, kiitos tiedoista. Tuntuu olevan hemmetin kallista puuhaa huoltaa noita isuzun dieseleitä.
        Pitää selailla myös vectra osioista lisää infoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      87
      1969
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1780
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1410
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1375
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1338
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1262
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      125
      1134
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      25
      1043
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      965
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      23
      953
    Aihe