Elikkäs haluaisin tietää minkälaisia pelejä kyseisessä puhelimessa on?
Vastaukset 18
- Nokia3G
Voit ladata mieleiset pelisi suoraan Nokian 3g verkosta puhelimellasi ilmaiseksi!
- eräs2148
se on nykyään ovi nokia palvelu. siellä on osa peleistä ilmaisia mutta suurin osa maksaa ainakin 2-5 euroa.
- aamupala
eräs2148 kirjoitti:
se on nykyään ovi nokia palvelu. siellä on osa peleistä ilmaisia mutta suurin osa maksaa ainakin 2-5 euroa.
Jees thänks tiedosta :D
- Diipadaidimpe
se ei muuten ole 3G puhelin ;D ite aion ostaa silti Wlan on ja se riittää mulle..
- serkka20
kanattaa mennä mobile9 sielä on paljo pelejä
- asd=asd
ei oo mobile 9 kovin laadukas pelinlataus paikka. ärsyttää ku ei voi niitä kaikkia mobile 9:n pelejä pelata koko näytöllä..
- joku56561
ostin just semmosen ja siinä on bounce ja global race racing thunder
- randommmmm114
Onks hyvä kännykkä ja onko pelit hyviä?
- nokia5530
Puhelimessa on 3 peliä. 2 auto(oikeasti samapeli) ja Bounce
- sampsu7
ei ole mitään pelejä
- nr
bounce touch ja racing thunder gr
- horatioheppa
onks tää hyväkin kännykkä?????
- MoKKaP@L@
Paras :D
- ????
MoKKaP@L@ kirjoitti:
Paras :D
onko nokia 5530 :n qwerty näppäimistössä ä ja ö ,jos ei niin saako siihen?
- muumimamma1498
Onks kellään semmost piirtoohjelmaa koku Isketp tai joku tommonen niin mist sen voi hankkii ja onks se hyvä?
- heiruw
haluaisin nokian 5530,mutta en tiedä mitä se suurinpirtein maksaa... Kuka osais sanoa mitä se maksaa?????????????
- kultanennoutaja
menkää sivulle mobile9 ja sieltä gallery kohtaan sitte vaan laitat sinne puhelimesi ja kategorian. ja se on siinä
- tietää123
joo mul on se puhelin ja kirjotan sillä para aikaa:) on hyvä puhelin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546