Elikkäs haluaisin tietää minkälaisia pelejä kyseisessä puhelimessa on?
Ostan Nokia 5530 Xpressmusic kännykän, mitä pelejä siinä?
18
2429
Vastaukset
- Nokia3G
Voit ladata mieleiset pelisi suoraan Nokian 3g verkosta puhelimellasi ilmaiseksi!
- eräs2148
se on nykyään ovi nokia palvelu. siellä on osa peleistä ilmaisia mutta suurin osa maksaa ainakin 2-5 euroa.
- aamupala
eräs2148 kirjoitti:
se on nykyään ovi nokia palvelu. siellä on osa peleistä ilmaisia mutta suurin osa maksaa ainakin 2-5 euroa.
Jees thänks tiedosta :D
- Diipadaidimpe
se ei muuten ole 3G puhelin ;D ite aion ostaa silti Wlan on ja se riittää mulle..
- serkka20
kanattaa mennä mobile9 sielä on paljo pelejä
- asd=asd
ei oo mobile 9 kovin laadukas pelinlataus paikka. ärsyttää ku ei voi niitä kaikkia mobile 9:n pelejä pelata koko näytöllä..
- joku56561
ostin just semmosen ja siinä on bounce ja global race racing thunder
- randommmmm114
Onks hyvä kännykkä ja onko pelit hyviä?
- nokia5530
Puhelimessa on 3 peliä. 2 auto(oikeasti samapeli) ja Bounce
- sampsu7
ei ole mitään pelejä
- nr
bounce touch ja racing thunder gr
- horatioheppa
onks tää hyväkin kännykkä?????
- MoKKaP@L@
Paras :D
- ????
MoKKaP@L@ kirjoitti:
Paras :D
onko nokia 5530 :n qwerty näppäimistössä ä ja ö ,jos ei niin saako siihen?
- muumimamma1498
Onks kellään semmost piirtoohjelmaa koku Isketp tai joku tommonen niin mist sen voi hankkii ja onks se hyvä?
- heiruw
haluaisin nokian 5530,mutta en tiedä mitä se suurinpirtein maksaa... Kuka osais sanoa mitä se maksaa?????????????
- kultanennoutaja
menkää sivulle mobile9 ja sieltä gallery kohtaan sitte vaan laitat sinne puhelimesi ja kategorian. ja se on siinä
- tietää123
joo mul on se puhelin ja kirjotan sillä para aikaa:) on hyvä puhelin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181