Hei! Millanen vekotin täytyis hankkia että saisin tallennettua vanhoista vhs kaseteista elokuvat dvd levylle? Joskus jotain olen kuullu että näin voi tehdä mutta en tiiä millaset laitteet ja piuhat pitäis olla. Kiitos näin etukäteen.
DVD/VHS
AT78
13456
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 13
Vanhimmat
Eikä vieläkään riitä avaukset tuosta aiheesta!
Katso nyt kele vähän ympärillesi: Aiheesta on tuhat viestiä täällä keskustelussa.
mee kauppaan ja osta DVD/VHS-polttava systeemi hinta n.300€ riippuu tarjouksista minä maksoin 248€ vain ja ainoastaan LG-paskoja laitteita saatavana
Jos et halua investoida laitteisiin ja ne VHS kaseteilla olevat elokuvat on televisiosta nauhoitettuja, tai itsekuvattuja ja asut pääkaupunkiseudulla, voin siirtää ne DVD levyille lähes "talkoo" periaatteella.
Kaupallisia elokuvia en kopioi.
digikummi(ät)suomi24.fi
Täällä palstalla on mainostus kielletty. Minkä yrityksen nimissä teet tuota digitointihommaasi (kerro Y-tunnus) vai ihanko yksityishenkilönä pimeästi teet? Mitenkäs verojen hoito, kun kerran talkoopalkalla teet. Kannattaa kertoa taustat että oletko edes rehellinen yrittäjä.
sellainen juttu vielä veroasioiden lisäksi, että et voi tarjota siirtopalvelujasi edes TV:stä nauhoitetuille videoille. Nekin ovat samanlaisen tekijäinoikeuden suojassa kuin myynti/vuokravideot. Siirtopalveluja tarjoavat yrittäjät kyllä tietävät tämän, muuten rikkoisivat lakia. Sen sijaan itse kukin voi hankkia itselleen VHS-DVD tallentimen ja siirtää TV-tallenteet DVD:lle sillä.
Ainoastaan kotivideoita ja muita itse kuvattujen videoiden siirtopalveluja voi tarjota muille.
Talkoo hommiin ei tarvita yritystä.
Talkootyön verotus:
http://www.vero.fi/?article=4195&domain=VERO_MAIN&path=5,40,87&language=FIN
Meillä on nyt suomessa taantuma menossa ja suomen voi taantumasta nostaa vain rehelliset yrittäjät. Siksi kaikki tällaiset digikummit on hyvä käydä läpi. Sähköpostiosoitteen taakse on turhaa yrittää piiloutua, valeostoja voidaan tarvittaessa suorittaa (jonnekinhan ne nauhat on toimitettava, jossa vaiheessa henkilö selviää).
Oletan, että digikummi tekee siirtotyötä täysin veloituksetta. Mutta jos työ maksaa euronkin tunti, astuu mukaan ennakonpidätyskuviot ja mikäli toiminta on vähänkin suurempaa, myös ALV. Odotamme mielenkiinnolla digikummin vastausta.
"Oletan, että digikummi tekee siirtotyötä täysin veloituksetta. Mutta jos työ maksaa euronkin tunti, astuu mukaan ennakonpidätyskuviot ja mikäli toiminta on vähänkin suurempaa, myös ALV. Odotamme mielenkiinnolla digikummin vastausta."
Oletat ihan oikein.
Pyydän videon siirrosta tyhjän DVD-levyn hinnan. (50 senttiä)
Paljonko siitä pitäisi maksaa veroja?
Teen videonsiitoa omien videoiden lisäksi vain yksittäistapauksisina tutuille.
Lähinnä nyt halusin vain testata nimim. "käräyttäjän" valppautta.
´
'Teen videonsiitoa omien videoiden lisäksi vain yksittäistapauksisina tutuille.'
vaikka aiemmin sanoit:
'Jos et halua investoida laitteisiin ja ne VHS kaseteilla olevat elokuvat on televisiosta nauhoitettuja, tai itsekuvattuja ja asut pääkaupunkiseudulla, voin siirtää ne DVD levyille lähes "talkoo" periaatteella.'
Taisi digikummi vähän säikähtää... vai miksi mainostaa palvelujaan 'vain tutuille' täällä Suomi24:ssä, ellei tarkoitus olisi tarjota palveluja ihan julkisesti?
Ihan hirveästi... Onko sulla ihan kaikki kotona ... hei!
sattuu just nytte olemaan tarjouksessa vekotin nimeltä "videomuunnin" jolla voi pelastaa ja siis muutettua vanhat VHS (ja jopa BETA-) -tallenteet digitaalimuotoon jolloin ko. nauhoite voidaan tallentaa tietsikan avulla DVD:lle tai vaikkapa tietsikan muistiin. Tarjoushinta on alle 30 egee.
Joku vetää nytte tietty herneen nenäänsä kun mainostan (?) tässä ko. putiikkia mut kun nytte ko. vehje sattuu olemaan tyrkyllä ja vieläpä halvalla niin so what vaikka meneekin mainostamisen piikkiin.
Tuollaiset hapisvekottimet tuottaa senverran huonolaatuista videoa, ettei niistä ole iloa.
Verkkokaupasta saa vastaava videokaapparin postikuluineen 15 eurolla, joten en nyt tiedä miten tuota voi sanoa halvaksi. Laadusta en sitten osaa sanoa kummankaan suhteen.