PDG:hen siis matka varattuna ja nyt olisi kiva kuulla matkakokemuksia! Mikä on hintataso tänä päivänä esim.ruoka,juoma,vaatteet yms. Millainen "yöelämä"paikassa..yms yms..kaikki tieto tervetullutta!!:D
Vastaukset 7
- tahtoo tietää
Olen käynyt n.4v.sitte PDG:ssa ja paikka oli aivan loistava!! Hintatasoa tänään en osaa sanoa,mutta sehän riippuu paljon mitä olet hakemassa.Jos haluaa syödä "paremmin" niin tokihan se maksaa missäpäin maailmaa vain mutta etsi pieniä ruokapaikkoja joissa on muitakin syömässä,sieltä saat varmasti hyvää ruokaa.Me teimme suuren virheen mieheni kanssa menemällä paikkoihin,joissa olimme käytännössä vain me ja mitenkäs meille kävikään,salomonellat yms.sellaiset saimme tuliaisiksi mutta nyt olemme varanneet uuden matkan ja toivon todella,että vältymme tältä ikävältä "taudilta" . Yöelämää saat varmasti nähdä paljon,koska vaikka PDG:s on pieni paikka osaavat he juhlia karnevaaleja todella näyttävästi!! Olemme varanneet matkan myös 15-3.3 ja me olemme ensin 4 yötä Recifessä ja sen jälkeen saavumme pieneen mutta niin ihanaan ja ystävälliseen Porto de Galinhakseen. Ihanaa matkaa :)
- Katriinax2
Meidän kolme henkinen perheemme on myös lähdössä 15.2. Porto de Galinhakseen. Kaikkea mahdollista haluamme kuulla ennen matkaa. Ruokapaikkavinkkejä ym.? Onko millaiset ratsastus mahdollisuudet? Parhaimmat ostospaikat lienevät Recifessä?
- Kerran ollut
Katriinax2 kirjoitti:
Meidän kolme henkinen perheemme on myös lähdössä 15.2. Porto de Galinhakseen. Kaikkea mahdollista haluamme kuulla ennen matkaa. Ruokapaikkavinkkejä ym.? Onko millaiset ratsastus mahdollisuudet? Parhaimmat ostospaikat lienevät Recifessä?
PDG on muutaman tuhannen asukkaan unelias pikkukylä-
Rentoa ja rauhallista ja kaunista ja hyvät merivedet uintiin ellei virtaukset pelota, mutta unohtakaa kokonaan yöelämäja shoppailu... - tahtoo tietää
Katriinax2 kirjoitti:
Tässä olisi muutama ruokapaikka joissa itse kävin muutama vuosi sitten. Albatroz:Galinhaksen parasta pizzaa puu-uunissa valmistettuna.
Beijubira: Kaikenlaista ruokaa ja löytyy omat netti sivut.www.beijubira.com
Carne de sol: Koillisbrasilian tyypillistä ruokaa.
Domingos restaurante: ruokataidetta.
Expresso sushi: Japanilaista ruokaa yms.
La Creperie: Täytettyjä lettuja,salaatia yms.Hyvää.
Tio Dada: Aito lihan maku.
Porto de galinhaksessa pääsee ratsastaan suoraan rannalta ja hyviä ostospaikkoja on sekä kaupungissa että pienessä kylässä. - Mies Riosta
tahtoo tietää kirjoitti:
Tässä olisi muutama ruokapaikka joissa itse kävin muutama vuosi sitten. Albatroz:Galinhaksen parasta pizzaa puu-uunissa valmistettuna.
Beijubira: Kaikenlaista ruokaa ja löytyy omat netti sivut.www.beijubira.com
Carne de sol: Koillisbrasilian tyypillistä ruokaa.
Domingos restaurante: ruokataidetta.
Expresso sushi: Japanilaista ruokaa yms.
La Creperie: Täytettyjä lettuja,salaatia yms.Hyvää.
Tio Dada: Aito lihan maku.
Porto de galinhaksessa pääsee ratsastaan suoraan rannalta ja hyviä ostospaikkoja on sekä kaupungissa että pienessä kylässä.Kipaisin Domingos ravintolassa, kun olin PdGssa. Ei pahemmin kannata mainita. Aika keskinkertainen ruoka ja hinta korkea. Kaikenkaikkiaan Surkea esitys.
- ragu;)
mihin hotelliin ootte menossa?
- naksuu-
dorisol ancorariin ollaan menossa...:) Lähtöön ei enää pitkälti..ihanaa!!!!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1251284Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää250960Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️89959On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75777- 54754
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34672- 66667
- 46630
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30577Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30575Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah183557Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.157557- 35534
Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus97509- 200488
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91458Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle17447Olet oikeasti paras
Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e27446- 34438
Paula hakenut rovaniemelle
Ei vissiin seurakunnan hommat ollutkaan mieleen vai olisiko kenties joku muu syy?19432