Porto de galinhakseen 15.2

Naksuu-

PDG:hen siis matka varattuna ja nyt olisi kiva kuulla matkakokemuksia! Mikä on hintataso tänä päivänä esim.ruoka,juoma,vaatteet yms. Millainen "yöelämä"paikassa..yms yms..kaikki tieto tervetullutta!!:D

7

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtoo tietää

      Olen käynyt n.4v.sitte PDG:ssa ja paikka oli aivan loistava!! Hintatasoa tänään en osaa sanoa,mutta sehän riippuu paljon mitä olet hakemassa.Jos haluaa syödä "paremmin" niin tokihan se maksaa missäpäin maailmaa vain mutta etsi pieniä ruokapaikkoja joissa on muitakin syömässä,sieltä saat varmasti hyvää ruokaa.Me teimme suuren virheen mieheni kanssa menemällä paikkoihin,joissa olimme käytännössä vain me ja mitenkäs meille kävikään,salomonellat yms.sellaiset saimme tuliaisiksi mutta nyt olemme varanneet uuden matkan ja toivon todella,että vältymme tältä ikävältä "taudilta" . Yöelämää saat varmasti nähdä paljon,koska vaikka PDG:s on pieni paikka osaavat he juhlia karnevaaleja todella näyttävästi!! Olemme varanneet matkan myös 15-3.3 ja me olemme ensin 4 yötä Recifessä ja sen jälkeen saavumme pieneen mutta niin ihanaan ja ystävälliseen Porto de Galinhakseen. Ihanaa matkaa :)

      • Katriinax2

        Meidän kolme henkinen perheemme on myös lähdössä 15.2. Porto de Galinhakseen. Kaikkea mahdollista haluamme kuulla ennen matkaa. Ruokapaikkavinkkejä ym.? Onko millaiset ratsastus mahdollisuudet? Parhaimmat ostospaikat lienevät Recifessä?


      • Kerran ollut
        Katriinax2 kirjoitti:

        Meidän kolme henkinen perheemme on myös lähdössä 15.2. Porto de Galinhakseen. Kaikkea mahdollista haluamme kuulla ennen matkaa. Ruokapaikkavinkkejä ym.? Onko millaiset ratsastus mahdollisuudet? Parhaimmat ostospaikat lienevät Recifessä?

        PDG on muutaman tuhannen asukkaan unelias pikkukylä-

        Rentoa ja rauhallista ja kaunista ja hyvät merivedet uintiin ellei virtaukset pelota, mutta unohtakaa kokonaan yöelämäja shoppailu...


      • tahtoo tietää
        Katriinax2 kirjoitti:

        Meidän kolme henkinen perheemme on myös lähdössä 15.2. Porto de Galinhakseen. Kaikkea mahdollista haluamme kuulla ennen matkaa. Ruokapaikkavinkkejä ym.? Onko millaiset ratsastus mahdollisuudet? Parhaimmat ostospaikat lienevät Recifessä?

        Tässä olisi muutama ruokapaikka joissa itse kävin muutama vuosi sitten. Albatroz:Galinhaksen parasta pizzaa puu-uunissa valmistettuna.
        Beijubira: Kaikenlaista ruokaa ja löytyy omat netti sivut.www.beijubira.com
        Carne de sol: Koillisbrasilian tyypillistä ruokaa.
        Domingos restaurante: ruokataidetta.
        Expresso sushi: Japanilaista ruokaa yms.
        La Creperie: Täytettyjä lettuja,salaatia yms.Hyvää.
        Tio Dada: Aito lihan maku.
        Porto de galinhaksessa pääsee ratsastaan suoraan rannalta ja hyviä ostospaikkoja on sekä kaupungissa että pienessä kylässä.


      • Mies Riosta
        tahtoo tietää kirjoitti:

        Tässä olisi muutama ruokapaikka joissa itse kävin muutama vuosi sitten. Albatroz:Galinhaksen parasta pizzaa puu-uunissa valmistettuna.
        Beijubira: Kaikenlaista ruokaa ja löytyy omat netti sivut.www.beijubira.com
        Carne de sol: Koillisbrasilian tyypillistä ruokaa.
        Domingos restaurante: ruokataidetta.
        Expresso sushi: Japanilaista ruokaa yms.
        La Creperie: Täytettyjä lettuja,salaatia yms.Hyvää.
        Tio Dada: Aito lihan maku.
        Porto de galinhaksessa pääsee ratsastaan suoraan rannalta ja hyviä ostospaikkoja on sekä kaupungissa että pienessä kylässä.

        Kipaisin Domingos ravintolassa, kun olin PdGssa. Ei pahemmin kannata mainita. Aika keskinkertainen ruoka ja hinta korkea. Kaikenkaikkiaan Surkea esitys.


    • ragu;)

      mihin hotelliin ootte menossa?

      • naksuu-

        dorisol ancorariin ollaan menossa...:) Lähtöön ei enää pitkälti..ihanaa!!!!:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe