PDG:hen siis matka varattuna ja nyt olisi kiva kuulla matkakokemuksia! Mikä on hintataso tänä päivänä esim.ruoka,juoma,vaatteet yms. Millainen "yöelämä"paikassa..yms yms..kaikki tieto tervetullutta!!:D
Porto de galinhakseen 15.2
7
1027
Vastaukset
- tahtoo tietää
Olen käynyt n.4v.sitte PDG:ssa ja paikka oli aivan loistava!! Hintatasoa tänään en osaa sanoa,mutta sehän riippuu paljon mitä olet hakemassa.Jos haluaa syödä "paremmin" niin tokihan se maksaa missäpäin maailmaa vain mutta etsi pieniä ruokapaikkoja joissa on muitakin syömässä,sieltä saat varmasti hyvää ruokaa.Me teimme suuren virheen mieheni kanssa menemällä paikkoihin,joissa olimme käytännössä vain me ja mitenkäs meille kävikään,salomonellat yms.sellaiset saimme tuliaisiksi mutta nyt olemme varanneet uuden matkan ja toivon todella,että vältymme tältä ikävältä "taudilta" . Yöelämää saat varmasti nähdä paljon,koska vaikka PDG:s on pieni paikka osaavat he juhlia karnevaaleja todella näyttävästi!! Olemme varanneet matkan myös 15-3.3 ja me olemme ensin 4 yötä Recifessä ja sen jälkeen saavumme pieneen mutta niin ihanaan ja ystävälliseen Porto de Galinhakseen. Ihanaa matkaa :)
- Katriinax2
Meidän kolme henkinen perheemme on myös lähdössä 15.2. Porto de Galinhakseen. Kaikkea mahdollista haluamme kuulla ennen matkaa. Ruokapaikkavinkkejä ym.? Onko millaiset ratsastus mahdollisuudet? Parhaimmat ostospaikat lienevät Recifessä?
- Kerran ollut
Katriinax2 kirjoitti:
Meidän kolme henkinen perheemme on myös lähdössä 15.2. Porto de Galinhakseen. Kaikkea mahdollista haluamme kuulla ennen matkaa. Ruokapaikkavinkkejä ym.? Onko millaiset ratsastus mahdollisuudet? Parhaimmat ostospaikat lienevät Recifessä?
PDG on muutaman tuhannen asukkaan unelias pikkukylä-
Rentoa ja rauhallista ja kaunista ja hyvät merivedet uintiin ellei virtaukset pelota, mutta unohtakaa kokonaan yöelämäja shoppailu... - tahtoo tietää
Katriinax2 kirjoitti:
Tässä olisi muutama ruokapaikka joissa itse kävin muutama vuosi sitten. Albatroz:Galinhaksen parasta pizzaa puu-uunissa valmistettuna.
Beijubira: Kaikenlaista ruokaa ja löytyy omat netti sivut.www.beijubira.com
Carne de sol: Koillisbrasilian tyypillistä ruokaa.
Domingos restaurante: ruokataidetta.
Expresso sushi: Japanilaista ruokaa yms.
La Creperie: Täytettyjä lettuja,salaatia yms.Hyvää.
Tio Dada: Aito lihan maku.
Porto de galinhaksessa pääsee ratsastaan suoraan rannalta ja hyviä ostospaikkoja on sekä kaupungissa että pienessä kylässä. - Mies Riosta
tahtoo tietää kirjoitti:
Tässä olisi muutama ruokapaikka joissa itse kävin muutama vuosi sitten. Albatroz:Galinhaksen parasta pizzaa puu-uunissa valmistettuna.
Beijubira: Kaikenlaista ruokaa ja löytyy omat netti sivut.www.beijubira.com
Carne de sol: Koillisbrasilian tyypillistä ruokaa.
Domingos restaurante: ruokataidetta.
Expresso sushi: Japanilaista ruokaa yms.
La Creperie: Täytettyjä lettuja,salaatia yms.Hyvää.
Tio Dada: Aito lihan maku.
Porto de galinhaksessa pääsee ratsastaan suoraan rannalta ja hyviä ostospaikkoja on sekä kaupungissa että pienessä kylässä.Kipaisin Domingos ravintolassa, kun olin PdGssa. Ei pahemmin kannata mainita. Aika keskinkertainen ruoka ja hinta korkea. Kaikenkaikkiaan Surkea esitys.
- ragu;)
mihin hotelliin ootte menossa?
- naksuu-
dorisol ancorariin ollaan menossa...:) Lähtöön ei enää pitkälti..ihanaa!!!!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1135156Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744341636- 1961171
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201099Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836