Tapasin toissa syksynä etelänmatkallani letkeän rastafari-miehen nimeltä Clarence. Tapasimme aivan sattumalta hotellin ympäristössä ja päädyimme juttelemaan. Clarence kertoi saapuneensa Jamaikalta asti meditoimaan yhdessä ystäviensä kanssa. Hän kertoi minulle rastafarien kulttuurista, uskomuksista ja meditoinnista. Rastafarit uskovat esimerkiksi että Etiopian kuningas Haile Selassie on jumalaista syntyperää, ja että kaikkien tummaihoisten tulisi palata juurilleen Afrikkaan.
Rastafarit eivät kuitenkaan ole yhtään rasistisia tai xenofobisia, vaan he suvaitsevat kaikenrotuisia ihmisiä. Minut ja ystäväni hyväksyttiin auliisti mukaan meditointi-menoihin, vaikka olemme molemmat vaaleita Elovena-tyttöjä.
Rastafarien sakramentaalisissa menoissa luimme raamattua ja lauloimme samalla kun afrikkalaiset rummut säestivät tilaisuutta rytmikkäästi. Meditointiin kuului myös ganjan polttamista, mikä auttoi korkeamman henkisyyden saavuttamisessa. Clarence oli todella viisas ja hän opetti minua tulkitsemaan raamattua täysin uudella tavalla.
Rastafarien kulttuuriin kuuluu henkisen puolen ohella vahvasti myös toinen puoli, seksuaalinen puoli. Rastafarit eivät pelkää peitellä seksuaalisuuttaan, vaan se on heille osa heidän jokapäiväistä elämäänsä. Seksuaalisuutta ja hellyyttä osoitetaan mitä moninaisimmilla tavoilla, mitä yllättävimmissä tilanteissa. Rastafariyhteisön vapaamielisyys ilmenee esimerkiksi siinä että yhteisön naiset ovat vapaasti kenen tahansa rastamiehen käytettävissä. Rastafarit eivät myöskään usko ehkäisyyn, joten sekä minä että ystäväni pamahdimme paksuiksi lomallamme.
Nyt minulla on kaunis kymmenkuukautinen suomalais-rastafarilainen nuori neiti ja elämä hymyilee!
Heippa!
Loma rastafarien kanssa
6
2747
Vastaukset
- Jaa
Taidat olla trolli
- Omega
Hei!
En tiedä, itkeäkö vai nauraa, kun luin lomastasi Rastafarien kanssa. Joko teksitisi oli täyttä pilaa (mikä ei ainakaan minua naurattanut) tai sitten minun käy sääliksi sinua, tyttörukka.
Osaan kuvitella päässäni sinut, "elovena-tyttö" ja myöskin "Clarencen", sillä tuota tapahtuu myös koti-Suomessa ja varmastikin myös ulkomailla mitä suuremmissa määrin. Siis mitä tapahtuu? Tumma "rastamies" tapaa "kauniin" valkoisen naisen, tarjoaa ganjaa, raamattua ja viisaita sanoja ja lopulta päätyvät yhdessä makaamaan ilman ehkäisyä ja lopputuloksena on nuori yh-äiti.
Tällaisia "rastamiehiä" on paljon...
Olen itse tutkinut Rastafariaa ja Raamattua jo monen vuoden ajan suht nuoresta iästäni huolimatta ja haluaisin korjata muutamia tekstissäsi olleita väärinkäsityksiä, ihan meidän Siskojen ja Veljien maineen pelastamiseksi!
Se, mitä kirjoitit naisten vapaasta käytöstä rastayhteisössä on täyttä puppua.
Rastafarit ovat yksiavioisia; heille tärkein esimerkki on Keisari Haile Selassie I; kuningasten kuningas ja herrojen herra, joka siis oli yksiavioinen; vaimonsa oli Empress Menen.
Elikkä vaikka Bob Marleylla olikin kymmeniä, ellei satoja valkoisia naisia,se ei tarkoita, että jokaisen Rastan tulisi ottaa hänestä mallia.
Yleisesti ottaen Rastamiehen tulisi kunniottaa vaimoaan ja kohdella tätä niin kuin Selassie I kohteli Prinsessaansa.
Rastat eivät siis ole mitenkään sen enempää seksuaalisesti aktiivisempia kuin tavalliset suomalaisetkaan... Jamaikalla toki seksuaalisuus ja sen esiin tuominen kuuluvat jollain tapaa heidän kulttuuriinsa, mutta Rastojen tavoissa se ei näy.
Rastasiskothan pukeutuvat erittäin siveellisesti ja naiseuttaan korostaen pitkään, nilkat peittävään hameeseen sekä peittävät dread locksinsa kruunulla (huivilla).
Mietinkin tässä, miksi Rastat, joita tapasit, päästivät sinut ja ystäväsi mukaan "meditointiin", tarkoitit kenties Nyahbingiä? Sillä yleensä tämäntapaiset "meditoinnit" ovat tarkoitettu vain ja ainoastaan Selassie I:n palvelijoille ja esim. Siskot, joilla on kuukautiset, eivät saa osallistua tilaisuuteen. Miksi he siis ottivat teidät mukaan?
Se, mikseivät Rastat käytä ehkäisyä, liittyy paljolti heidän luonnolliseen tapaansa elää.
Tuo viimeinen kommenttisi tyttärestäsi, joka on "suomalais-rastafarilainen" sai minut hymyilemään... Tiedäthän, ettei Rasta ole mikään kansalaisuus?!? Itse olen suomalainen, kuten on miehenikin, meille jumala on Keisari Haile Selassie I , joten meidänkin lapsemme ovat ilmeisesti samalla logiikalla "suomalais-rastafareja"? ;)
Mutta hyvää jatkoa sinulle, ja toivon, ettet aina usko kaikkea, mitä sinulle sanotaan... Tutki itse asioita ja jatka tuota Raamatun tutkiskelua... - thereza
sano et tää on provo!
- jaskafastari
Kyllä valitettavasti suomalainen nainen on näin tyhmä. Hän ei tarvitse muuta kuin tumman ihon ja kynttilän palamaan niin pöksyt tippuu. Sitten näitä mulatteja tarjotaan päiväkoteihin hakattaviksi...
- Ras Yasser
Ja sinä puolestasi todistit suomalaisen miehen älykkyyden omalla viestilläsi.
- _MaGGoT_
voi jeesus... pennulla varmaa mukava elämä eessä... elää ilmä isää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818