Neuvokaa apua! Mikä vikana kun ostin maxell joku 5000 jotain ja ei hyväksy sitä koodia. Siis pitäs olla 60 min puh. aikaa kännyköihin ja lankapuhelimii !!!???!!! Tietäkää joku please =)
Puheaika!
Hassut hatut
1
579
Vastaukset
- hölöttäjä222
mä ostin jotain jostain enkä tiedä mitä miten voin käyttää sitä jossain joskus, jne....
Ehkä kannattaisi tutustua ENSIN siihen mitä ostaa...
Viestistäsi ei saa mitään selvää...
Jos ostat puheaikaa skypeen niin siinä menee muutama päivä ennen kuin tilisi päivittyy...
Lienee sama juttu muillakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623