Onko tällaisille kellään tarvetta ?
6,3x53R ,täysvaippa, 4,6g SAKO 100kpl ylimääräisiä
14
2679
Vastaukset
- ketunkyttääjä
luotia vai valmiita patruunoita?
- 016 alue
Alkuperäisissä Sakon pakkauksissa, tehdastekoisia, ei itseladattuja.
- 6,3
016 alue kirjoitti:
Alkuperäisissä Sakon pakkauksissa, tehdastekoisia, ei itseladattuja.
vielä patruunat jäljellä? Hinta?
- Alavus
Onko panoksia vielä myymättä?
- kainuu 111
Olisi kiinnostusta jos vielä jäljellä. Oletko hintaa miettinyt?
- 016-alue
Sorry, meni pitkään etten käynyt tällä sivulla !
Kahdeksankymmentä euroa koko 100 kpl erälle. - Alavus
016-alue kirjoitti:
Kahdeksankymmentä euroa koko 100 kpl erälle.0nko panokste vielä 80€
- temppelikelekka
016-alue kirjoitti:
Kahdeksankymmentä euroa koko 100 kpl erälle.onko patruunat vielä myymättä? saat 120 koko läjästä.!
- 016-alue
temppelikelekka kirjoitti:
onko patruunat vielä myymättä? saat 120 koko läjästä.!
Onhan nuo vielä tallella. Miten tehtäis kaupat? Ei taida patruunoita huolia postit tms. kuljetukseen.
Asun Torniosta hiukka pohjoiseen, onko käyntiä täälläpäin? - Oulun kaveri
016-alue kirjoitti:
Onhan nuo vielä tallella. Miten tehtäis kaupat? Ei taida patruunoita huolia postit tms. kuljetukseen.
Asun Torniosta hiukka pohjoiseen, onko käyntiä täälläpäin?Löytyykö panokset vielä. Voisin tarjota 150 eur / 100 kpl.
Nouto onnistuu myös.
- Mjölsjö
Voisi olla käyttöä soppeli hintaan! Missä päin?
- utelias jkl
Moro!
Onkohan kellään hylsyjä jälellä ja lataakohan kukaan enään ko. patruunoita?
Itellä olisi supistus setti hylsyille mutta hylsyjä ei ole vielä... - 016-alue
Nämä lähtee nyt hintaan 150€/100 kpl.
Lähetä yhteystietosi , mieluimminmyös puh.nro,s-postitse.
[email protected]
En lähetä postitse tai muutoin, vain nouto.- lupalappu
Kannattaa muuten tarkastaa,että luvat on kunnossa ennen myyntiä.....saattaapi olla linna reissu,jos joku myymilläsi patruunoilla tekee tuhoja eikä ole lupaa aseeseen saati patruunoihin :)))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722