Meillä oli käymässä entisen työpaikkamme päällikkö ihanan suloisen tyttärensä kanssa ja kaikki muut olivat kotona paitsi minä koska olin töissä niin tyttö hetken katseli ja sanoi "HMM TÄÄLLÄ KAIKKI MUUT PAIKALLA PAITSI SE HATTUNAINEN";D
Likka 10v kun olimme poissa ja sanonneet että isosiskoa toteltava ja kun isänsä komensi kiukuttelusta "MINÄ SANOIN VAIN EI. SE EI OLE KIUKUTTELUA JOS MINÄ SANON VAIN EI.";o))))))
hattupäinen täti
blondeistablondein72hki
3
791
Vastaukset
- eiei, en taaskaan..
yritän todella ymmärtää, mutta en tajua, johtuu varmaan välimerkkien puuttumisesta... en tiedä typotatko vahingossa vai siitä että oot taas hönössä (aikaisemmista teksteistä päätellen)
Mutta mene kirjoituskurssille, ennen kuin seuraavan viestin tänne tunget!!- Myrvikki
Ei kai kukaan selvinpäin tuollaista tekstiä kirjoita. Mikähän lie kalsarikännääjä ollut asialla.
- dsfh
Myrvikki kirjoitti:
Ei kai kukaan selvinpäin tuollaista tekstiä kirjoita. Mikähän lie kalsarikännääjä ollut asialla.
aika paska läppä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746