Eli jos ulkomaalainen ostaa tupakka-askin ja maksaa sen 500 eurolla. Hetken päästä ulkomaalainen haluaa palauttaa tupakka-askin ja haluaa rahat takaisin. Kassa antaa 500 euroa takaisin ja ulkomaalainen antaa vaihtorahat josta se on ottanut 100 euroa pois (tietenkään kassa-neiti ei laske että saa 100 euroa vähemmän). Kassan pitäisi antaa tupakka-askin hinta takaisin eli n. 4 euroa. Ei 500 euroa. Itse en ymmärrä tätä huijauksen läpimenoa. Tai toinen klassinen huijaus on että toinen varas keskustelee kassaneidin kanssa ja toinen varas vie kassasta rahaa. Opettakaa mua hyvät ihmiset.
Miksi kaupan "kassa" menee aina halpaan?
opetuksen tarpeessa.
2
819
Vastaukset
- Vuorotyötön
Kassaneiti harvemmin on penaalin terävin kynä. Muuten hän ei tekisi tuollaista duunia.
- Kioskisetä
Bulgarilaiset tai jotai ne oli tuli kioskiini, teki tempun no tekivät sen 200 setelillä.
Tuli takaisin pyysin vaihtorahat ennen palutusta ja sanoin, et voivat lähteä lätkiin, tuli pientä painia ja sumutusta, poliisipillin kuultuaan juoksivat pakoon, nettosin tupakka-askilla 400 €....
heh heh saivat omaa lääkettään ! Juttu on videolla laitan sen joskus juutuuppiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990