Miksi kaupan "kassa" menee aina halpaan?

opetuksen tarpeessa.

Eli jos ulkomaalainen ostaa tupakka-askin ja maksaa sen 500 eurolla. Hetken päästä ulkomaalainen haluaa palauttaa tupakka-askin ja haluaa rahat takaisin. Kassa antaa 500 euroa takaisin ja ulkomaalainen antaa vaihtorahat josta se on ottanut 100 euroa pois (tietenkään kassa-neiti ei laske että saa 100 euroa vähemmän). Kassan pitäisi antaa tupakka-askin hinta takaisin eli n. 4 euroa. Ei 500 euroa. Itse en ymmärrä tätä huijauksen läpimenoa. Tai toinen klassinen huijaus on että toinen varas keskustelee kassaneidin kanssa ja toinen varas vie kassasta rahaa. Opettakaa mua hyvät ihmiset.

2

921

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuorotyötön

Kassaneiti harvemmin on penaalin terävin kynä. Muuten hän ei tekisi tuollaista duunia.

• Kioskisetä

Bulgarilaiset tai jotai ne oli tuli kioskiini, teki tempun no tekivät sen 200 setelillä.
      Tuli takaisin pyysin vaihtorahat ennen palutusta ja sanoin, et voivat lähteä lätkiin, tuli pientä painia ja sumutusta, poliisipillin kuultuaan juoksivat pakoon, nettosin tupakka-askilla 400 €....
      heh heh saivat omaa lääkettään ! Juttu on videolla laitan sen joskus juutuuppiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      64
      2020
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      31
      1593
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1102
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      850
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      793
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      23
      692
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      630
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      548
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      543
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      121
      519
    Aihe