Devil's Kill videosta...

tutkijaxxx

elikkä olen miettinyt aihetta ja tullut lopputulokseen, että videota ei ole olemassa tai koskaan ollutkaan...

perustelut...

a) video on yli 10 vuotta vanha, joten silloin ei kummoisia erikois-efektejä, varsinkaan kotikonstein saanut aikaan.

b) koko idea jostain manatusta pirusta kuulostaa Chuck Norrisin taistelu leffalta.

c) miksei aiheesta löydy ulkomaalasilta saiteilta? Itse en löytänyt sanaakaan aiheesta googlesta/ulkomaalasilta saiteilta.

d) jos video olisi totta se löytyisi verkosta jos se siellä on joskus ollut, mm Led Zeppeliinin kappaletta stairway to heaven käytettiin ihmisten pelottelemiseen, kun takaperin soitettuna muistuttaa ns saatanallista viestiä...


Mutta jos joku toisin todistaa tai laittaa edes yhden faktan/uutisen, joka perustuu videoon niin sitten kannattaa miettiä mahdollisuutta, että kyesinen pätkä olisi ollut...

P.s: se olisi myös poliisi tutkinnan alla jos siinä vauvoja syötiin :D hah...


Vaikka video olisi joskus ollutkin niin se on feikki...

33

3389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuva videosta nähty

      Jotkut uskoo toiset taas ei.
      Eipä tuotakaan uutta aihetta olisi tarvinut aloittaa.
      En uskoisi itsekään videoon mutta kun nähnyt kuvan
      joka näytti oikealta. Siinä oli demoni ja näkyi metsää.

    • Diabolical Toulouse

      a) video on yli 20 vuotta vanha,
      kuvattu noin 1983-89 välisenä aikana.

      b) loitsuja on olemassa demoneille.
      Ja osaavissa kävissä voivat ilmestyä.

      c) on ollut todella pitkiä taukoja, ettei löydy mitään ulkomaan sivuiltakaan.
      Joskus löytänyt keskusteluita videosta ja melkeinpä jokainen
      päätynyt ylläpidon poistettavaksi, kun keskustelu on poistettu siitä ei löydy
      enää mitään kadoten bitti spaceen.
      Videosta ei puhuta sanaakaan tällä hetkellä ulkomaan forumeilla tms google.comin mukaan.

      d) mitäs LZ tähän liittyy?

      • 1ct9k

        jos video olisi ollut olemassa niin siitä olisi kauhea kohu, mutta ei.. ja mitä kuvaan tuleen niin voit muistaa nähneesi kuvan demonista, ja yhdistät sen tietenkin tähän... uskon videon olemassa oloon vasta kuin itse olen nähnhyt kuvan siitä... tai jos joku linkittää ulkomaalaisen keskustelupalstan siitä...

        mutta hei kamoon.. ajatus lapsia syövästä demoni jätistä kuulostaa naurettavalta, joku runescape nörtti keksinyt koko jutun... mikä on muuten paras hakusana jolla sen voisi löytää? devilskill?? haha...


        ohhoh.. kaikki ovat nähneet mystisen kujvan siitä , mutta tätä kuvaa ei löydy mistään...


      • deadwalking
        1ct9k kirjoitti:

        jos video olisi ollut olemassa niin siitä olisi kauhea kohu, mutta ei.. ja mitä kuvaan tuleen niin voit muistaa nähneesi kuvan demonista, ja yhdistät sen tietenkin tähän... uskon videon olemassa oloon vasta kuin itse olen nähnhyt kuvan siitä... tai jos joku linkittää ulkomaalaisen keskustelupalstan siitä...

        mutta hei kamoon.. ajatus lapsia syövästä demoni jätistä kuulostaa naurettavalta, joku runescape nörtti keksinyt koko jutun... mikä on muuten paras hakusana jolla sen voisi löytää? devilskill?? haha...


        ohhoh.. kaikki ovat nähneet mystisen kujvan siitä , mutta tätä kuvaa ei löydy mistään...

        Ei helvetti varmaan vuosi sitten kävin tällä sivulla viimeks ja sama aihe päällä jonkun tarinan tai jonkun pikkunaperon painajaisunen perusteella olevan jutun takia. Hankkikaa elämä ja unohtakaa koko Devil Kill video ootte kattellut liikaa kauhuelokuvia!


      • Kuvan takia uskon DK
        1ct9k kirjoitti:

        jos video olisi ollut olemassa niin siitä olisi kauhea kohu, mutta ei.. ja mitä kuvaan tuleen niin voit muistaa nähneesi kuvan demonista, ja yhdistät sen tietenkin tähän... uskon videon olemassa oloon vasta kuin itse olen nähnhyt kuvan siitä... tai jos joku linkittää ulkomaalaisen keskustelupalstan siitä...

        mutta hei kamoon.. ajatus lapsia syövästä demoni jätistä kuulostaa naurettavalta, joku runescape nörtti keksinyt koko jutun... mikä on muuten paras hakusana jolla sen voisi löytää? devilskill?? haha...


        ohhoh.. kaikki ovat nähneet mystisen kujvan siitä , mutta tätä kuvaa ei löydy mistään...

        Joskus kauan sitten törmäsin vahingossa keskusteluun videosta en ollut kuullut aikaisemmin.
        Siihen aikaan poristiin myös ulkomaan forumeilla videosta.
        Demonin ulkonäkö kerrottiin tarkasti.

        Myöhemmin keskusteluun tuli tyyppi joka kertoi että hänellä on video. Kertoi että kuvan voi laittaa. No se sitten näytti siltä mitä kerrottiin.
        Kuva oli ihan läheltä demonin kasvoa, erittäin suuri, oikean näköinen, ja hänen kasvon ympärillä hohti sumuvaloa, ja ihan oman kokemuksen perusteella tiedän
        että demoneilla voi loistaa kasvot tätä kummaa valoa. Kuvassa näkyi puita. Ja metsässä kuulemma kuvattu. Ymmärrän teitä jotka ette usko videoon koska ei todisteita, ilman tätä kuvaa pitäisin itsekin videota HUIJAUKSENA.
        Vaikka tämä on video jonka tahtoisin nähdä en vaivaudu etsimään tätä silloin tälloin googlea
        käytän.


      • Spell of Demon
        Kuvan takia uskon DK kirjoitti:

        Joskus kauan sitten törmäsin vahingossa keskusteluun videosta en ollut kuullut aikaisemmin.
        Siihen aikaan poristiin myös ulkomaan forumeilla videosta.
        Demonin ulkonäkö kerrottiin tarkasti.

        Myöhemmin keskusteluun tuli tyyppi joka kertoi että hänellä on video. Kertoi että kuvan voi laittaa. No se sitten näytti siltä mitä kerrottiin.
        Kuva oli ihan läheltä demonin kasvoa, erittäin suuri, oikean näköinen, ja hänen kasvon ympärillä hohti sumuvaloa, ja ihan oman kokemuksen perusteella tiedän
        että demoneilla voi loistaa kasvot tätä kummaa valoa. Kuvassa näkyi puita. Ja metsässä kuulemma kuvattu. Ymmärrän teitä jotka ette usko videoon koska ei todisteita, ilman tätä kuvaa pitäisin itsekin videota HUIJAUKSENA.
        Vaikka tämä on video jonka tahtoisin nähdä en vaivaudu etsimään tätä silloin tälloin googlea
        käytän.

        Loitsu ei luonut tyhjästä.
        Demoni olisi itsekin hämmästellyt mistä ilmestyi aivan varmasti.
        Hän saapui jostain toisesta planetaasta, en ole varma onko helvettiä
        mutta demonit ovat totta jossain heidän täytyy olla.

        Monia ei vauvojen syönti pelottanut tai kauhistuttanut
        se on se loitsun lukijan katoaminen joka ihmetyttää useita.

        Videosta en jauhaisi yhtään viestiä ilman sitä kuvaa jonka näin.


    • 23

      Devillkills tunnetaan nykyään nimellä the grifter

      • ?????

        Mutta eihän Griftersissä ole mitään vauvoja syövää demonia metsässä, vai onko, et miten nii????

        Mistä näitä juttuja oikein tulee????


      • Grifer ei DK
        ????? kirjoitti:

        Mutta eihän Griftersissä ole mitään vauvoja syövää demonia metsässä, vai onko, et miten nii????

        Mistä näitä juttuja oikein tulee????

        Tämä grifter ei ole Devilkills video.
        Devilkillsi liikkuu erinimellä kyllä mutta ei ole tämä grifter.

        Joka et tiedä DevilKills videosta niin joskus 80 luvulla
        on Ranskan metsässä kuvattu video jossa loitsulla
        tuodaan verellä tehdyn pentagrammin keskelle valtava demoni
        joka syö lapsia. Videosta on eripituisia pätkiä,
        kokovideo kestää tunnin. Jossain kohtaa demoni käy kutsujan kimppuun
        vie pentagrammin keskelle ja päästää irti. Videon lopussa demoni ja tämä loitsun lukija katoaa yhtä aikaa.


      • Grifter ei Devilk
        Grifer ei DK kirjoitti:

        Tämä grifter ei ole Devilkills video.
        Devilkillsi liikkuu erinimellä kyllä mutta ei ole tämä grifter.

        Joka et tiedä DevilKills videosta niin joskus 80 luvulla
        on Ranskan metsässä kuvattu video jossa loitsulla
        tuodaan verellä tehdyn pentagrammin keskelle valtava demoni
        joka syö lapsia. Videosta on eripituisia pätkiä,
        kokovideo kestää tunnin. Jossain kohtaa demoni käy kutsujan kimppuun
        vie pentagrammin keskelle ja päästää irti. Videon lopussa demoni ja tämä loitsun lukija katoaa yhtä aikaa.

        "Kyllä Devil Skill on ihan olemassa, olen sen pari kertaa itsekkin katsonut kaverin luona, voin kysyä jos hän voisi laittaa sen nettiin, niin kaikki epäilevätkin näkisi sen."


        Juu uskotaan..vain tyhmät jäisivät nyt epätoivoissaan tänne odottamaan viestejäsi milloin on nettiin laitettu.

        Ps. Grifter EI ole Devilkills video.


      • fake oli
        Grifter ei Devilk kirjoitti:

        "Kyllä Devil Skill on ihan olemassa, olen sen pari kertaa itsekkin katsonut kaverin luona, voin kysyä jos hän voisi laittaa sen nettiin, niin kaikki epäilevätkin näkisi sen."


        Juu uskotaan..vain tyhmät jäisivät nyt epätoivoissaan tänne odottamaan viestejäsi milloin on nettiin laitettu.

        Ps. Grifter EI ole Devilkills video.

        http://x.datchan.org/index.php?title=The_Grifter

        fake on tämä "netin pelottavin video" the grifter


      • Hikipedia
        fake oli kirjoitti:

        http://x.datchan.org/index.php?title=The_Grifter

        fake on tämä "netin pelottavin video" the grifter

        toi wikipedia ei kyl ain oikeessa ole, että sellasta.


    • moirrt345sg

      homo

    • morttiverttinen

      homot ei oo kuules ihan heteroita

    • Ei mikään teini enää

      Joo. Olis vissiin mun kandennu napata tuo pätkä talteen aikoinaan kun sen näin. Mutta sen kumminkin näin. Joko vuonna 2005 tai 2006. En muista tarkalleen, mutta tuona aikana tein tiettyä työtä, jona aikana valvoin öitäni pakosta. Yritin pelotella itseäni pysymään hereillä kaikilla mahdollisilla kauhupätkillä, joista tämä DK-pätkä oli vain sivuraide. Eli sitten asiaan:

      Kuvan laatu oli mielestäni surkea. Siinä oli immeisiä ringissä pitämässä jotain messua. Taustalla oli metsä. Hiukan pikakelattuna sen katsoin, joten muistikuvissani tosiaan keskelle ilmestyi omituisen näköinen olio, joka veteli vauvan kitusiinsa. Sitä en muista, että kävikö siinä jollekulle muulle jotain.

      Ajattelin pätkän nähtyäni, että jollakulla on sairas huumorintaju. Että se on yksi yuotube-potaskavideo muitten joukossa. Mielessäni ei käynyt, että siinä oli nyt jokin historiallinen ja kiistanalainen kohde, jonka olemassaolo on jollekulle jlkikäteen elämän ja kuoleman kysymys.

      Mielestäni kukaan ei menetä mitään, jos se katosikin bittiavaruuteen ikuisiksi ajoiksi. Itse en siitä ole painajaisia saanut, kuten en oikein mistään katsomastani kauhufilkasta. Koko homma on ylimainostettu palstalla ja ansaitsee tulla kuopatuksi lopullisesti.

    • iltiutuiltuitui
    • ilonpilaaja

      Huoh tuon jutun keksi vuosi-pari sitten joku suomi24:läinen kun halusi saada kunnian oman netti-ilmiön aloittamisesta. Kun ekaa kertaa tusta puhui niin mistään muualta ei netistä löytynyt mitään tästä. Kun kysyttiin niin sanoi vaan että kaikki siihen liittyvä keskustelu piistetaan salaperäisesti netistä. Kumma kun suomi24 on kuitenkin väärällään näitä...

    • 1 + 13

      Keskustelu alkoi itse asiassa jollain toisella palstalla kun täällä, en nyt tietenkään muista missä. Mutta näin aikoinaan siellä keskustelun, jossa joku väitti tosiaan nähneensä ja omaavansa ko. videon. Jollain toisella taisi olla pätkä koneellaan, mutta oli sitten poistanut sen. Itse näin ainoastaan täälläkin mainitun kuvan väitetystä demonista.

      Harmi kun en muista palstan nimeä. Muistaakseni ko. palstaa uudistettiin rankalla kädellä, jolloin keskustelu siellä ei enää jatkunut. Tästä on varmaan jo 5-6 vuotta aikaa, jos ei enemmänkin. Ihan joku silloin yleinen keskustelupalsta se oli.

      Itse videota en siis ole nähnyt, ainoastaan keskustelut siitä.

      Voi tosiaan olla, että itse video on joku urbaanilegenda. Sen nähneet kertoivat, kuinka sairas video oli, ja miten vaikeaa on nähdä enää mitään hyvää maailmassa jne. Jäi vähän sellaienn fiilis, haluaisiko itse edes nähdä videota, vaikka se olisikn olemassa.

      • were

        muistelin että jippiin keskustelupalstaa on tässä devilkills aiheen tiimoilta mainittu, en tiiä lähtikö se sieltä liikkeelle tää juttu


      • 1 + 13
        were kirjoitti:

        muistelin että jippiin keskustelupalstaa on tässä devilkills aiheen tiimoilta mainittu, en tiiä lähtikö se sieltä liikkeelle tää juttu

        Joo, se oli juuri tuo Jippiin keskustelupalsta!


      • I know the truth

        Jippiin keskustelupalstalla oli tämän jutun alku, aloittaja oli "Tempest" nimimerkki. Devil Kills video on ainakin ollut olemassa, koska itsekin sen näin. En ole koskaan nähnyt vastaavaa. Video oli todella kammottava.

        Joka väittää Devil Kills videoa urbaaniksi legendaksi, ei ole nähnyt kyseistä videoa. Miksi ihmeessä ihmiset vieläkin puhuisivat ko. videosta, jos sitä ei olisi ollut olemassakaan.

        Kirjoitin rotten.comin ylläpitäjille aikoinaan sähköpostia jossa kysyin onko kyseinen video vielä heillä. Vastaukseksi sain "emme kommentoi asiaa".

        Hyvä vain että video onnistuttiin poistamaan internetistä.


      • fdfdfdfddf
        I know the truth kirjoitti:

        Jippiin keskustelupalstalla oli tämän jutun alku, aloittaja oli "Tempest" nimimerkki. Devil Kills video on ainakin ollut olemassa, koska itsekin sen näin. En ole koskaan nähnyt vastaavaa. Video oli todella kammottava.

        Joka väittää Devil Kills videoa urbaaniksi legendaksi, ei ole nähnyt kyseistä videoa. Miksi ihmeessä ihmiset vieläkin puhuisivat ko. videosta, jos sitä ei olisi ollut olemassakaan.

        Kirjoitin rotten.comin ylläpitäjille aikoinaan sähköpostia jossa kysyin onko kyseinen video vielä heillä. Vastaukseksi sain "emme kommentoi asiaa".

        Hyvä vain että video onnistuttiin poistamaan internetistä.

        Älä puhu paskaa iso mies! Täällä vähän aikaa oli joku makkaranpaistoretki metsässä -video. Siinä ei tapahtunut yhtään mitään.

        Voitte lopettaa tän paskanjauhamisen siis.


    • Demigod.

      Voi vitulla päähän vieläkö täällä poristaan tästä myyttisestä videosta? Millon siitä ekan kerran luin, kuusi vuotta sitten?

      Koko homma on feikki koska there is no God, ergo there is no Devil.

      • Anonyymi

        Siinä olet väärässä. On olemassa Jumala ja hänen palvelijansa ja samoin elää perkele joukkoineen. Ajattele asia niin, että jos et usko mihinkään mitä et näe, niin ihmisen silmä erottaa hyvin kapealla skaalalla muutenkaan mitään. Emme näe infrapunaa, auringon säteilyä, ydinsäteilyä, pimeässä, jne. Voi tuntea kuitenkin niiden vaikutuksen kehossasi. Jo osa alkeellisista eläimistäkin näkee ihmissilmää paremmin. Sama on kuulon kanssa. Emme kuule, kuin kapealla spektrillä ääniä yleensä. Eli jos minä näen esineen liikkuvan itsestään, eikä sille löydy mitään näkyvää, tai muuten loogista syytä, niin saatan hyvinkin ajatella, että sitä liikuttaa sellainen voima, joka on olemassa, mutta mitä en kuitenkaan voi näillä silmillä nähdä. Jumalan voiman olemassaoloa ei toki voi mittareilla mitata, mutta kun se vaan toimii. Minkäs teet, kun on pakko uskoa.


    • eipä oo totta ei...

      voitaisiinkos seuraavalla kerralla nostaa tämä aihe pöydälle vasta sitten kun on oikeasti näyttöä koko videosta? Keskustelu tän videon osalta on vain väittelyä onko se totta vai ei. En usko ennen kuin näen, mikään video ei ole niin kamala etteikö se jostain netin kätköistä muka löytyisi (mutta eipä löydy edes englanninkielistä keskustelua aiheesta)

    • w45yb2w465y
    • se on oikea

      the grifter ei ole feikki ja siitä löytyy paljon tietoa myös ulkomaalaisilta sivuilta. sitä on käytetty sotavankien psygologiseen kiduttamiseen. videossa ei syödä vauvoja vaan raiskataan. ja se löytyy jopa youtubesta. tässä oikea linkki:http://knowyourmeme.com/memes/the-grifter

    • joo5

      Feikki on toi Glifter...

    • princeofdeathvideo
    • dfrthjxzew

      Menkää nyt johonkin muualle näiden oksettavien viestienne kanssa, kakarat. Ei taia olla kummittelu-palstalle sopivaa!

    • pielaveen ukkelj

      Löysin kookella sellaisen vilmin jossa jonkun sortin temoni panee jenna jamesonia. Voin laittaa tänne linkin jos haluatte. Nimi oli teevil trills tai jotain vastaavaa.

    • Anonyymi

      Hui

    • Anonyymi

      No mä aikoinaan kattelin videon. Eli joku semmonen oli aikoinaan netissä. Kattelin videon välillä 2005-2007. En oo yrittänyt etsiä uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe