mitä tapahtui Jarin tullessa Joensuuhun?
- no sitä pitää kysyä Joelta!
vitsi
7
2020
Vastaukset
- aivastelija
vedä vaan rauhassa, rakkaani tumppusi. Saahan sitä sinulla tietenkin olla mielikuvia niin luistaa paremmin. Ei kyllä juttusi naurattanut ollenkaan
- jojensuu
ei tietenkään naurattanut, koska fantasioit salaa siitä, että hra Sillanpää tulee omaan suuhusi. Onnea matkaan!
- Anonyymi
Jari Sillanpää on saanut laulajan urallaan kultaa, timanttia ja kristallia.
- Anonyymi
Jossain luki, että Jarille on tullut kesävatsaa.
Minä olen nähnyt, että Jarilla on
Kesävatsa, syksyvatsa, jouluvatsa, talvivatsa ja kevätvatsa.
Saisi laihtua ja alkaa tulla vaikka uskovaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain luki, että Jarille on tullut kesävatsaa.
Minä olen nähnyt, että Jarilla on
Kesävatsa, syksyvatsa, jouluvatsa, talvivatsa ja kevätvatsa.
Saisi laihtua ja alkaa tulla vaikka uskovaiseksi.On pilannut ulkonäkönsä ihan kokonaan.
Miten? eikö hänellä ole vaakaa ja peiliä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pilannut ulkonäkönsä ihan kokonaan.
Miten? eikö hänellä ole vaakaa ja peiliä!Tuolla mahalla alkaa varmasti tuon herran elon päivät olla melko vähissä!
- Anonyymi
Oliko Joe alaikäinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 504491
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484175- 673832
- 1253780
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773443- 953012
- 542875
- 252686
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394