Vähän väliä pomppaa alareunasta joku tämmönen 4x4 cm ikkuna, jossa joku muija mainostaa asuvansa kotinurkillani...ja käyrää olisi vailla. No en jaksa taas lähteä kyntöhommiin, joten miten näitten ilmaantumisen voi estää? Kun ei tuu ees millään asiattomilla sivuilla liikuttua...mistä näitä oikein sikiää???
Adultfriend -popup * Miten estää???
5
522
Vastaukset
- Juustokulli
jatkuvasti esille kun haen urheilulinkkejä.
Ei kummemmin haittaa kun ei viitti katella.
http://www.channelsurfing.net/ - Eeäkspertti
Mistä sivuilta näitä tarkalleen tulee? Joillain sivuilla noita on ihan mainoksina, eikä se silloin mitään tavatonta ole. Sitten tilanne on tietty toinen, jos puskee luksushuorat tarjolle ihan ns. "luotetuilla sivustoilla", kuten esimerkiksi täällä.
Ensin poistaisin kaikki keksit sun muut selainten tempit. Myös muu väliaikaistiedostojen siivous on hyvästä ihan muutenkin ja varsinkin tossa tilanteessa. Itteäni vainosi taannoin rogue antivirus ohjelma mainoksineen ja ei ole mitään tietoa tänäkään päivänä mistä se oli kotoisin. Melko harmiton ja rahan perässähän se oli, mutta lähti kiltisti kävelemään perus mopin heiluttelulla kohti seuraavaa kuningaskuntaa.- fraktaalirektaali
milloin miltäkin sivulta...huuto.net, favoptikille, iltalehdelle...mulla on fsecure 8.2, adawaret yms...flashcookiet ja tavalliset poistettu moneen kertaan...en ihan oo noobi, koneiden kans pelleille jo 80-luvulta...koittanu googlata tätä, mut ei oo sellasta vatsausta löytyny, et auttais...
- frakrekt
muuten oon hakenu..et sieltä oltava peräisin - siis ko alan sivustoilta...IE8 selaimena
- nysväri
frakrekt kirjoitti:
muuten oon hakenu..et sieltä oltava peräisin - siis ko alan sivustoilta...IE8 selaimena
Malwarebytes' Anti-Malware -NIMINEN SOFTA LÖYSI JONKUN TROIJALAISEN...tuon löydetyn kikkareen poiston jälkeen ei oo enää näkyny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1626483
- 521882
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441610- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491009Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897