Tästä on jo muutamia vuosia aikaa. Kävelin tuulen ja tuiskun läpi kouluun. Päälläni minulla oli beige vakosamettinen pitkä takki, jossa oli siellä täällä karvasomisteita ja luita muistuttavat muoviset napit. Hiukset menivät aivan takkuun siinä tuulen tuiverruksessa ja meikit levisivät, joten olin varmasti kaikkea muuta kuin hemaiseva näky lähestyessäni koulua. Viime metreillä vastaan tuli perhepäivähoitaja lapsineen, joista yksi huudahtikin: "Katsokaa, Röllipeikko!"
Kyllä se vähän otti teini-ikäisen tytön itsetunnon päälle, mutta jälkeenpäin tapaus on huvittanut. :D
Mikähän lie mörökölli...
Hirmuinen Rölli
0
573
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172467- 1692298
- 1171928
- 1541870
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221115- 551031
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa427961- 49941