halkeillut.kannattaako korjata ennen laatoittamista.katkaiseeko muuten lautat??
betonilattia
6
644
Vastaukset
- ei varmaan hätää
Jos siellä on sellainen halkeama joka elää, niin milläs sen korjaat?
Jos kyse on hiusmurtumista, niin niistä ei tarvi välittää.- afafafaf
eli betoni kutistuu kuivuessaan. joskus halkeaman vierestä nousee reunat ylös, katso laudalla, onko halkeama ylhäällä, jos niin hio, vaikka rainakivellä
- pruiiiiits
afafafaf kirjoitti:
eli betoni kutistuu kuivuessaan. joskus halkeaman vierestä nousee reunat ylös, katso laudalla, onko halkeama ylhäällä, jos niin hio, vaikka rainakivellä
Halkeaman injektointi hartsilla tarpeen.
- werö
pruiiiiits kirjoitti:
Halkeaman injektointi hartsilla tarpeen.
millä hartsilla?mistä semmosta?
- tutki ensin
Jos halkeama elää vuodenaikojen mukaan eli routa liikuttelee huushollia, niin saattaa tehdä laatoitukseenkin halkeaman. Kolon jos täyttää, niin jostakin kohti joku kumminkin liikkuu eli halkeama voi ilmestyä eri paikkaan. Kosteassa tilassa voi vesieristeelle käydä huonosti, muualla voi vaikka vaihtaa laatan tai saumata pikku alueen uudelleen.
Mikäli halkeama on syntynyt betonin kutistumisesta, se vain on eikä muuksi muutu. Jos ei ole iso ja lattia on muuten suora, niin sinnepä se jää piiloon laattojen alle. Kosteassa tilassa kannattaa täyttää ennen vesieristyksen levittämistä, ettei laatottaessa puhkase kalvoa.- Kuustojulli
Aikoinaan minulla oli sama ongelma. Useita vuosia seurasin halkeamaa, aina samassa paikassa. Lähdin kuiteskin laatoittamaan. Vesieristyksen yhteydessä merkitsin tussikynällä halkeaman. Kiinnitin kaakelit sanerauslaastilla, mutta halkeaman kohdalla käytin sikaflexia. Siitä on 8 vuotta, lattia elää mutta kaakelit ovat ehjät.Saumoissakaan ei ole halkeamia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361