Vielä toinen keskustelu.. Kun Sámiradio tekee minun mielestä todella huonoa työtä saamelaispolitiikan seurannassa niin ajattelin että ehkäpä täällä voitaisiin vaihtaa mielipiteitä miten kukin SK:n jäsen on toiminut Käräjillä.. jos ensi vaaleissa pitäisi tietää ketä äänestää niin olisi hyvä tietää miten nykyiset jäsenet ovat toimineet.. joku varmasti tietää joitakin tapahtumia/asioita/aloitteita miten kukin on toiminut taikka kuinka laiskasti mahdollisesti joku jäsenistä käy kokouksissa taikka minkälaisten asioiden kanssa on toiminut.. Nyt onkin 2 vuotta kohta mennyt nykyisellä muodolla ja voitaisiin laittaa yhteen asioita. Kuka on saanut mitäkin aikaan? taikka kuka on edustanut hyvin/huonosti??
olisi hauska jos kommentit kuitenkin olisivat asiallisia ja eikä pelkästään kärajien toiminnan haukkumista :D
Sámediggi / Saamelaiskäräjät
Bearostuvvan
1
527
Vastaukset
- dilaila
Ei kait mikään estä SK:n jäseniä itseään olemasta aktiivisempia mediassa, pitää blogeja jne. Radio on hyvä, juuri niin hyvä kuin me ansaitsemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601