Viiko sitten,kun kävin Facebookissa,niin yhtäkkiä näytölle pamahti teksti,jossa luki jotain,että sivulla oleva komentorivi saattaa hidastaa internetin käyttöä jne. Siinä oli kaksi vaihtoehtoa,muistaakseni lopeta ja jatka. Painoin varmaan väärää ja nyt 8 meganen Soneran yhteys on ollut ssitä asti n. 0,3 ja 2,8 megan välillä! Onko jollain vinkkiä,mitä tuo tarkoitti ja mitä nyt tehdä? Soneralta sanottiin,että ei ole tietenkään heidän linjoista kiinni. Viruksia tai haittaohjelmia ei ole,testattu! Selain on ie. Onko ainoa mahdollisuus asentaa Vista uudelleen?
Facebook hidasti nettiäni!
Mikä avuksi?
2
520
Vastaukset
- järG
vitut se mittää hidasta!!!!!!
- Ykxxxxx,,,,
minulla on Facebooktili ja siellä on liikkeellä kaikenmaailman rikollisjengistä kauniisiin soffaprofiileihin. Olen joutunut lopettamaan muutamat facebooktilini eräiden asioiden takia, joita en tuo julkisuuteen. No ykx esimerkki oli roiston kätkeytyminen kauniin naisen taakse. En enää uskalla aloittaa uutta facebooktiliä. Kukaan ei kontrolloi keitä siellä liikkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258