roolipelit.netin jalostus

Renfield

Yritän saada roolipelit.nettiin vähän aiheellista kritiikkiä esille mutta tuskin siitä mitään tulee. Kirjoitin sinne seuraavat erittäin asialliset kritiikki-lauseet koskien valvoja-häirikkö thaumiel-nerubia:

Thaumiel_nerub & jengi: kun kunnostatte mopoa porukalla, se on teidän nurkka. Kun foorumin kuvauxessa lukee SUOMALAISTEN ROOLIPELAAJIEN FOORUMI, se ei tarkoita samaa. Tämä ei ole nerubin ja parin kolmen kaverin palsta, vaan suomalainen roolipeliforum.

Tarvittaessa otan yhteyttä adminiin.


Et muuten ole todellakaan kovin uskottava, thaumi3l. Toisaalta esität kilttiä demokratiavalvojaa tyyliin "toimin vain roolipelit-.netin parhaaxi, ANTAA TULLA PAPLAUTETTA VAPAASTI" mutta kas, kun nurina- tai tähän ketjuun tulee jotain muuta palautetta kuin perseennuolentaa, kun tulee vähänkin kielteistä, niin KYLLÄ KATOAA Smile
odottelen tässä seuraavaa "kommando-iskua", rambo

Sanotaan vaikka näin, että mä lähden täältä, kuten monet toivovat, sitten kun palstan nimexi muutetaan "Thaumielin Erittäin Yleistä" tai "Thaumielin jengi", koska se olisi rehellistä ja todenmukaista. Jos kaupan oven yllä lukee "X-MARKET AUKI 9-18" ja mä kävelen sisään selvin päin ja ilman mitään syytä banniin siinä kaupassa, ja mulle sanotaan "nyt ei myydä on Spagettihirviön rukoustauko tuu puolen tunnin päästä" tai "me ei myydä neekereille" tai "me ei myydä karjalaisille" niin mulla on oikeus vaatia niitä myymään, koska jos nei myy niillä ei ole Suomen lain mukaan oikeutta pitää kadulla sitä kylttiään. Samoin , niin kauan kuin tällä sivustolla lukee ROOLIPELIT.NET SUOMALAINEN ROOLI PELI SAITTI taijotainsinnepäin ja ERITTÄIN YLEISTÄ, mulla on oikeus ilmaista täällä mielipiteitäni ETENKIN KUN SITÄ VIELÄ NIMENOMAAN KYSYTÄÄN topicissa kuten nurinatopic tai tämäö moderointitopic, ja mä en lähe mihinkään soveltamasta oikeuttani vapaaseen ilmaisuun, ilmaisu taiteeseen, rooli pelaamiseen, rooli peli yhteisössä vaikuttamiseen ja sen-sellaiseen koska MÄ OLEN SUOMALAINEN ROOLI PELAAJA JA SIIS ERITTÄIN OIKEUTETTU TÄMÄN SIVUSTON KÄYTTÖHÖN tämän sivuston ITSENSÄ JULKISESTI ANTAMAN KUVAUXEN perusteella joten siinä sitten vähän purtavaa ninQ!

Keskustelu on nähtäväsissä osottessa http://roolipelit.net/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=18307#18307

mutta tuskin siellä kovin paljoa keskustelua syntyy koska kritiikin kohteena oleva valvoja nähtävästi vanhan tapansa mukaan poistaa kaikki muut viestit paitsi itseään mielistelevät kaveriensa kirjoittamat.

0

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        353
        4006
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1749
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1520
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        61
        1497
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        28
        1328
      6. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        58
        1305
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        51
        1302
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        199
        1268
      9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1190
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1177
      Aihe