Tangokuningas Amadeus Lundberg Pesäkalliolla 5.12.

20+2

Lauantain tanssi-ilta kului leppoisasti Lahden Pesäkalliolla. Ilta meni kaikin puolin mukavasti, ja koko illan mahtui tanssimaan luukuunottamatta muutamia törmäyksiä.

Asia, joka illasta kuitenkin jäi hieman vaivaamaan, oli Amadeuksen ääni. Se kuulosti lähinnä huutamiselta. Ei ollut väliä, tuliko humppaa, tangoa, foxia tai jenkkaa, vaan sama huutovaihde tuntui olevan pykälässä koko illan.

Onneksi Kaija Lustila kevensi iltaa omalla esiintymisellään. Kysymys kuuluukin, missä oli vika. Oliko äänentoistossa ongelmia, vai eikö vastakruunattu tangokunkku osaa vielä säädellä äänensä voimakkuutta oikealla tavalla?

9

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pupiy

Olen tullut itsekin samaan tulokseen.
      Jos asiasta mainitsee niin saa yleensä tämän vastauksen: Amadeus on hyvin lahjakas, mutta "hän tarvitsee aikaa kypsyäkseen", hänellä "on lahjoja kunhan oppii säätämään ääntään", "Amadeuksella riittää ääntä". No niin riittää meidän äidilläkin....

Näinkin voi olla. Mutta miksi hänet on nimetty kuninkaaksi? Kuninkaan (kuten Virta, Presley) epäkypsyyttä ei pitäisi tarvita puolustella, oppipojat ovat niitä jotka tarvitsevat aikaa kypsyä.

• ei muuten taaperrakk

On humppiskin kaikki osaava huippu joka ei osaa kuin taapertaa,, Miksi siis osaava??

• OLIVAISU
        ei muuten taaperrakk kirjoitti:

On humppiskin kaikki osaava huippu joka ei osaa kuin taapertaa,, Miksi siis osaava??

oli vaisu ilta .jatkossa muualle

• Tältä näyttää
        OLIVAISU kirjoitti:

Huutajien tähänastinen kunigas Antti Huovila saanut kilpailijan..
        Tämän ns. kuninkaan ääni ei kyllä viehätä niissä kappaleissa joita radiossa soitellaan..
        Jotenkin valjua ja väritöntä, ääniala hyvin kapea..Eipä taida kannattaa vaivautua katsomaan..

• on Kilkkinen
        Tältä näyttää kirjoitti:

Huutajien tähänastinen kunigas Antti Huovila saanut kilpailijan..
        Tämän ns. kuninkaan ääni ei kyllä viehätä niissä kappaleissa joita radiossa soitellaan..
        Jotenkin valjua ja väritöntä, ääniala hyvin kapea..Eipä taida kannattaa vaivautua katsomaan..

Ei oo Huovila huutaja ei, eikä Huovila ole Tangokuningaskaan...

Vaan Kilkkilän poika Mikko, voi hyvä ihme kuinka persiinsä pohjasta lähti pojasta ääntä, sitä huutamista on vaikea uskoa joka ei ollut paikalla, kun tämä herra esitti "taidettaan"...

Pilasi monet tanssit ennenkuin loppui tanssikeikat ja siirtyi jonnekin oopperaa tjms. minne sopiikin paremmin.

• pol´jasta
        OLIVAISU kirjoitti:

Onkohan pojasta mihinh´kään

• Iltaan tyytyväinen

Oltiinkohan me samassa paikassa? Meidän mielestämme Amadeuksen ääni on upea ja persoonallinen. Itse en ole kuullut häntä kuin tangomarkkinoiden tv-lähetyksessä, parini puolestaan kuuli hänen lauluaan nyt aivan ensimmäistä kertaa. Minkäs sille voi, jos ei ämyreissä vääntö riitä. Lustilan ääni puolestaan kuulosti pilalle huudetulta ja tavanomaiselta, ei minkäänlaista sointia. Mutta ilta kaiken kaikkiaan oli erittäin onnistunut, sillä koko illan tuli kunnollisia tanssikappaleita eikä "uudempaa suomalaista iskelmämusiikkia", joka meiltä on pilannut monta tanssi-iltaa.

• oi maamme suomi..

RAHALLA SAA JA HEVOSELLA PÄÄSEE,Laulajaksi siitä ei ole.

• muusikko..

Tosi on se että Amadeus ei todellakaan osaa laulaa ja ihmetellä täytyy miten hän on päässyt näinkin pitkälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59