LUPAUS
Holiday Club tarjoaa esittelyssä käyneille kahden hengen yöpymisen vapaa valintaisessa kylpylähotellissa. Lisäksi lippuja Jokereiden otteluihin. Tähän pyydettiin varaamaan 2 tuntia aikaa.
TOTUUS
Aikaa menee helposti 3 tuntia, josta minua ystävä etukäteen varoittikin. Lätkälippuja EI tietenkään saanut, koska ne oli tarkoitettu JO pelattuun matsiin.
Lahjakortin sai samantien, MUTTA kun soitin varatakseni huoneen, minulle alettiin MYYDÄ useampaa päivää. Kun kysyin, ettenkö saa tälle tavalliselle lauantaille huonetta lahjakortilla, kuten oli luvattu, niin vastaus oli EI. Minun PITÄÄ MAKSAA KAKSI YÖTÄ, ja jos ensi viikolla vielä on "MYYMÄTTÖMIÄ" huoneita, niin sitten saatamme saada huoneen! Olin etukäteen varmistanut haluamastani hotellista, että tilaa on. Huonetta vaan EI SAA varata itse hotellista, vaan se menee aina JÄRJESTELMÄN läpi, missä sitten voidaan pelata asiakkailla!
Lahjakortissa rajataan pois ainoastaan hiihtolomat, juhlapyhät ja erityistapahtumat. Haluamani yö/päivä EI OLE MIKÄÄN edellä mainituista!
ELI
Jos Holiday Club hoitaa näin pienen asian näin HUONOSTI, miten se kykenee hoitamaan ne maailmanlaajuiset vaihdot yms.
Ystäväni on useammin kuin kerran lentänyt OMALLA RAHALLA (lue: omalla vastuulla) ulkomaille ja saanut kuulla vast paikan päällä, ettei siellä ole mitään varausta! Ei kuulemma tunnu kivalta olla ulkomailla lomalla ilman huonetta, kun kädessä on paperi varauksesta, mutta huonetta ei saa! JA ON MAKSANUT ISON HINNAN ETUKÄTEEN.
Holiday Club EI TOIMI !!!
Pettynyt
0
362
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823303
- 922965
- 532242
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191634
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111600Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221448Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61408Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371343