LUPAUS
Holiday Club tarjoaa esittelyssä käyneille kahden hengen yöpymisen vapaa valintaisessa kylpylähotellissa. Lisäksi lippuja Jokereiden otteluihin. Tähän pyydettiin varaamaan 2 tuntia aikaa.
TOTUUS
Aikaa menee helposti 3 tuntia, josta minua ystävä etukäteen varoittikin. Lätkälippuja EI tietenkään saanut, koska ne oli tarkoitettu JO pelattuun matsiin.
Lahjakortin sai samantien, MUTTA kun soitin varatakseni huoneen, minulle alettiin MYYDÄ useampaa päivää. Kun kysyin, ettenkö saa tälle tavalliselle lauantaille huonetta lahjakortilla, kuten oli luvattu, niin vastaus oli EI. Minun PITÄÄ MAKSAA KAKSI YÖTÄ, ja jos ensi viikolla vielä on "MYYMÄTTÖMIÄ" huoneita, niin sitten saatamme saada huoneen! Olin etukäteen varmistanut haluamastani hotellista, että tilaa on. Huonetta vaan EI SAA varata itse hotellista, vaan se menee aina JÄRJESTELMÄN läpi, missä sitten voidaan pelata asiakkailla!
Lahjakortissa rajataan pois ainoastaan hiihtolomat, juhlapyhät ja erityistapahtumat. Haluamani yö/päivä EI OLE MIKÄÄN edellä mainituista!
ELI
Jos Holiday Club hoitaa näin pienen asian näin HUONOSTI, miten se kykenee hoitamaan ne maailmanlaajuiset vaihdot yms.
Ystäväni on useammin kuin kerran lentänyt OMALLA RAHALLA (lue: omalla vastuulla) ulkomaille ja saanut kuulla vast paikan päällä, ettei siellä ole mitään varausta! Ei kuulemma tunnu kivalta olla ulkomailla lomalla ilman huonetta, kun kädessä on paperi varauksesta, mutta huonetta ei saa! JA ON MAKSANUT ISON HINNAN ETUKÄTEEN.
Holiday Club EI TOIMI !!!
Pettynyt
0
368
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619348IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3156527Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691523Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.911173- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72993Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43838Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718